🧑🏻‍🔧تعمیرات اجاق گاز و فر اخوان در شهر جهرم استان فارس✔️|02143840☎️


تعمیرات اجاق گاز و فر اخوان در شهر جهرم استان فارس


انواع خدمات مشاوره و تعمیر اجاق گاز و فر در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های اجاق گاز و فر نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر اجاق گاز و فر دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: رله فرگاز چیست و چه کاربردی دارد؟
    پاسخ: رله یا همان برد رله وظیفه کنترل ولتاژ در المنت است.
  2. سوال: آیا استفاده از اجاق گاز و فر در مدت طولانی به دستگاه آسیب میزند؟
    پاسخ: در فر و اجاق های خانگی بهتر است استفاده خود را کمی محدود تر کنید و مخصوصا پشت سر هم از فر استفاده نکنید.
  3. سوال: اجاق گاز و فر هرچند وقت یکبار باید سرویس شود؟
    پاسخ: اجاق گاز و فر به طور معمول در صورت خرابی نیاز به سرویس دارد ولی سرویس سالیانه اجاق گاز و فر مفید است.
  4. سوال: وظیفه ترموکوپل در اجاق گاز و فر چیست؟
    پاسخ: ترموکوپل وظیفه قطع جریان گاز در مواقع ضروری را بر عهده دارد.
  5. سوال: ترانس جرقه زن در اجاق گاز و فر چیست؟
    پاسخ: ترانس جرقه زن همزمان با باز کردن ولوم گاز ها جرقه ها در کنار خروجی گاز ها ایجاد می کند.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 22101.html
۱۰ اسفند ۱۴۰۱

رونمایی کوالکام از ۲ چیپ بلوتوثی جدید؛ قابلیت‌های پیشرفته به ایربادهای ارزان‌قیمت می‌آیند

کوالکام از دو چیپ بلوتوثی جدید برای ایربادهای بی سیم رونمایی کرده که امکان ساخت مدل هایی ارزانتر با کارایی بالا و قابلیت هایی نظیر حذف نویز را فراهم می سازند. این تراشه ها که QCC514x ...

کوالکام از دو چیپ بلوتوثی جدید برای ایربادهای بی سیم رونمایی کرده که امکان ساخت مدل هایی ارزانتر با کارایی بالا و قابلیت هایی نظیر حذف نویز را فراهم می سازند.

این - تعمیرات اجاق گاز و فر اخوان در شهر جهرم استان فارس - تراشه ها که QCC514x و QCC304x نام دارند از فناوری TrueWireless Mirroring کوالکام برای برقراری ارتباط بلوتوثی پایدارتر پشتیبانی کرده و به سخت افزارهایی اختصاصی برای حذف نویز فعال و دستیارهای صوتی مجهز شده اند.

TrueWireless Mirroring به جای اینکه هر دو گوشی ایرباد را به موبایل وصل کند یکی از آنها را متصل کرده و سپس آنرا به گوشی - تعمیرات اجاق گاز و فر اخوان در شهر جهرم استان فارس - دیگر میرور میکند. - تعمیرات اجاق گاز و فر اخوان در شهر جهرم استان فارس - این سیستم به گونه ای طراحی شده که هر دو گوشی را به عنوان دستگاهی واحد به موبایل معرفی می کند تا سطح همگام سازی های مورد نیاز کاهش پیدا کند.

تعمیرات اجاق گاز و فر اخوان در شهر جهرم استان فارس

دیگر - تعمیرات اجاق گاز و فر اخوان در شهر جهرم استان فارس - قابلیت شاخص این چیپ ها ANC هیبرید است که نوید پیاده سازی حذف نویز فعال در - تعمیرات اجاق گاز و فر اخوان در شهر جهرم استان فارس - ایربادهای ارزانتر را به ارمغان می آورد. این مدل ها در عین حال به قابلیتی مجهز شده اند که امکان شنیدن صدای محیط با شفافیت بالا - تعمیرات اجاق گاز و فر اخوان در شهر جهرم استان فارس - را نیز فراهم می سازد. کوالکام در کنار تمام این موارد چیپ های جدید را از نظر مصرف انرژی هم تا حدی زیادی بهینه سازی کرده است.

چیپ های QCC514x و QCC304x تا حد زیادی شبیه هم هستند و تفاوت - تعمیرات اجاق گاز و فر اخوان در شهر جهرم استان فارس - اصلی آنها به نحوه فعال سازی دستیار صوتی بر می گردد. QCC514x مثل ایرپاد و اکوبادز از فعال سازی با بیان کلمه ای خاص پشتیبانی می کند اما در مدل های مجهز به تراشه QCC304x کاربر برای فراخوانی دستیار باید کلیدی فیزیکی را فشار دهد.

کوالکام با تبدیل کردن دستیار صوتی هوشمند و حذف نویز فعال به قابلیتی متداول در ایربادهای ارزانتر ما را به دوره ای وارد می کند که برای دسترسی به این قابلیت ها دیگر به پرداخت هزینه گزاف برای اپل ایرپاد و سونی WF1000XM3 نیازی نداشته باشیم.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone