🧑🏻‍🔧تعمیرات جارو برقی الجی در شهر مریوان استان کردستان✔️|02143840☎️


تعمیرات جارو برقی الجی در شهر مریوان استان کردستان


انواع خدمات مشاوره و تعمیر جارو برقی در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های جارو برقی نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر جارو برقی دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: وظیفه برس یا پارویی جاروبرقی چیست؟
    پاسخ: برای فرش های سخت و سوح پر از ذرات باید از این برس ها استفاده شود.
  2. سوال: علت تمیز نشدن سطوح در جاروبرقی چیست؟
    پاسخ: خرابی موتور، لوله ها، خرطومی ها، گرفتگی لوله ها و... از جمله علت های این مشکل هستند.
  3. سوال: آیا باید برای جاروبرقی از محافظ برق استفاده کنیم؟
    پاسخ: بله، با توجه به اینکه برد جاروبرقی در برابر نوسانات برقی آسیب پذیر هستند، بهتر است از یک محافظ استاندارد استفاده نمایید.
  4. سوال: فن موتور در جاروبرقی چیست؟
    پاسخ: فن در بعضی از جارو برقی ها می باشد که باعث خنک بودن موتور می شود.
  5. سوال: علت کار نکردن سیم جمع کن در جاروبرقی چیست؟
    پاسخ: سیم جمع کن های برقی با اختلال در برد یا قسمت الکترونیکی آن ممکن است خراب شوند.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 22095.html
۱۰ اسفند ۱۴۰۱

وقتی محدودیت خلاقیت می آورد؛ تحویل دستمال توالت با پهپاد در آمریکا [تماشا کنید]

چند روزی است که اهالی سانفرانسیسکو آمریکا بنابر دستور مقامات ایالتی در خانه هایشان به سر می برند تا بیماری کووید ۱۹ را محدود کنند اما این محدودیت خلاقیت را در آنها بیدار کرده است. ...

چند روزی است که اهالی سانفرانسیسکو آمریکا بنابر دستور مقامات ایالتی در خانه هایشان به سر می برند تا بیماری کووید ۱۹ را محدود کنند اما این محدودیت خلاقیت را در آنها بیدار کرده است. یکی از کاربران توییتر به نام - تعمیرات جارو برقی الجی در شهر مریوان استان کردستان - ایان چان روز گذشته ویدیویی در صفحه شخصی توییتر خود منتشر کرد که پهپادی حامل یک رول دستمال توالت را در حالی که به سمت پاسیو آپارتمانش - تعمیرات جارو برقی الجی در شهر مریوان استان کردستان - در حرکت بود نشان می داد. این ویدیو ایان را در حال جدا کردن رول دستمال کاغذی از پهپاد نشان می دهد - تعمیرات جارو برقی الجی در شهر مریوان استان کردستان - و بسیار پربیننده شده - تعمیرات جارو برقی الجی در شهر مریوان استان کردستان - است.

چان که سابق - تعمیرات جارو برقی الجی در شهر مریوان استان کردستان - بر این در توییتر کار می کرده در رابطه با کار - تعمیرات جارو برقی الجی در شهر مریوان استان کردستان - جالب خود گفته است دوستی که دستمال توالت را با پهپاد برایش فرستاده یک هدایت کننده ماهر دِرون است و قبل از این کار صرفا از او خواسته بود که در پاسیو منتظر یک بسته باشد.

این ویدیو نمونه ای است از روش های مبتکرانه آمریکایی ها برای اشتراک گذاری وسایل ضروری زندگی شان در - تعمیرات جارو برقی الجی در شهر مریوان استان کردستان - دوران قرنطینه سه هفته ای که با هدف محدود ساختن کرونا ویروس در برخی ایالت های این کشور اجرایی شده است. این ویروس مهلک تاکنون بالغ بر ۶۲ هزار نفر را در ایالات متحده آمریکا آلوده کرده است و ۸۸۸ نفر را نیز به کام مرگ کشانده.

همانطور که احتمالا در خبرها خوانده اید دستمال توالت از جمله اقلامی است که با شیوع گسترده کرونا ویروس در آمریکا با کمبود روبرو شده و خرده فروشی هایی نظیر آمازون آن را به صورت محدود به مشتریان خود عرضه می کنند.

محدوده - تعمیرات جارو برقی الجی در شهر مریوان استان کردستان - خلیج سانفرانسیسکو هم اکنون در هفته دوم از قرنطینه سه هفته ای خود به سر می برد هرچند که London Breed  شهردار این شهر اخیرا اعلام کرده این دوران ممکن است مجددا تمدید شود. - تعمیرات جارو برقی الجی در شهر مریوان استان کردستان - در این منطقه شهروندان اجازه دارند خانه هایشان را صرفا برای تهیه اقلام ضروری نظیر خرید خواربار یا دستمال توالت ترک کنند هرچند از آنها خواسته شده که از سفرهای درون شهری غیرضروری تا حد ممکن خودداری کنند.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone