🧑🏻‍🔧تعمیرات اجاق گاز و فر اخوان در شهر دستجرد استان قم✔️|02143840☎️


تعمیرات اجاق گاز و فر اخوان در شهر دستجرد استان قم


انواع خدمات مشاوره و تعمیر اجاق گاز و فر در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های اجاق گاز و فر نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر اجاق گاز و فر دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: علت فیوز پراندن اجاق گاز و فر چسیت؟
    پاسخ: در قسمت های الکترونیکی فر برقی و اجاق گاز (فندک و ترموستات)ممکن است اتصالی در هنگام نشت اب یا خرابی ایجاد شود که باعث پریدن فیوز خواهد شد.
  2. سوال: نحوه پرداخت هزینه تعمیرات به چه صورت میباشد؟
    پاسخ: همکاران ما معمولا همراه خود دستگاه کارتخوان دارند، همچنین شما میتوانید از طریق درگاه پرداخت آنلاین و یا به صورت نقدی هزینه را پرداخت نمایید.
  3. سوال: چرا شعله اجاق گاز من در هنگام روشن بودن صدای زیادی دارد؟
    پاسخ: به طور کلی سر و صدای شعله به دولیل ایجاد می شود: به هم ریختن تنظیمات نسبت هوا به گاز و یا وجود ذرات غذا در آن.
  4. سوال: چرا بدنه اجاق گاز و فر من برق دارد؟
    پاسخ: بعضی اوقات ممکن هست بدنه فر یا اجاق گاز الکتریسیته کمی داشته باشد که از دلایل آن میتوان به اتصال سیم لخت شده به بدنه، خرابی قطعه ها ی برقی و ... اشاره کرد.
  5. سوال: علت تمیز نشدن لباسها در اجاق گاز و فر چیست؟
    پاسخ: خرابی المنت که باعث گرم نشدن اب میشود، عدم استفاده از مایع مناسب،خرابی پمپ تخلیه، برنامه نامناسب از علت های تمیز نشدن لباسها در اجاق گاز و فر می باشد.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 22102.html
۱۰ اسفند ۱۴۰۱

سامسونگ گلکسی تب A معرفی شد؛ پشتیبانی از LTE با قیمت 279 دلار

سامسونگ از جدیدترین مدل گلکسی تب A رونمایی کرد. این تبلت از نمایشگر 8.4 اینچی، باتری 5 هزار میلی آمپر ساعتی و پردازنده هشت هسته ای برخوردار بوده و 279 دلار قیمت دارد. گلکسی تب ...

سامسونگ از جدیدترین مدل گلکسی تب A رونمایی کرد. این تبلت از نمایشگر 8.4 اینچی، باتری 5 هزار میلی آمپر ساعتی و پردازنده هشت هسته ای برخوردار بوده و 279 دلار قیمت دارد.

گلکسی تب A نمایشگر 8.4 اینچی TFT LCD با رزولوشن 1920x1200 پیکسلی داشته و بدنه فلزی آن طول و عرض و ضخامتی برابر با 201.93، 125.22 و 7.11 میلیمتر دارد.

تعمیرات اجاق گاز و فر اخوان در شهر دستجرد استان قم

تبلت مورد بحث از پردازنده هشت هسته ای اگزینوس 7904 بهره مند بوده و رم 3 گیگابایتی و حافظه داخلی 32 گیگابایتی آن را همراهی می کنند. به کمک اسلات کارت حافظه می - تعمیرات اجاق گاز و فر اخوان در شهر دستجرد استان قم - توان ظرفیت حافظه داخلی را تا 512 گیگابایت افزایش داد.

این مدل از باتری 5 هزار میلی آمپر ساعتی نیرو می گیرد که به گفته سازنده تا 12 ساعت پخش ویدیو و 11 ساعت وب گردی را امکان پذیر می کند. باتری از شارژ سریع پشتیبانی کرده و از طریق پورت USB-C شارژ می - تعمیرات اجاق گاز و فر اخوان در شهر دستجرد استان قم - شود.

گلکسی تب A جدید از WiFi 802.11ac، بلوتوث 5.0 و همچنین 4G LTE پشتیبانی می کند - تعمیرات اجاق گاز و فر اخوان در شهر دستجرد استان قم - که برای یک تبلت اقتصادی جالب توجه است. این تبلت از دوربین سلفی 5 مگاپیکسلی و دوربین اصلی 8 مگاپیکسلی با قابلیت فوکوس خودکار برخوردار است.

تعمیرات اجاق گاز و فر اخوان در شهر دستجرد استان قم

از دیگر نکات قابل توجه در مدل جدید می توان به جک 3.5 میلیمتری هدفون و دو اسپیکر با پشتیبانی از Dolby Atmos اشاره کرد. این محصول از قلم S Pen پشتیبانی نکرده و با وجودی که شش ماه از انتشار اندروید 10 می گذرد، همچنان با اندروید 9.0 به دست مشتری می رسد.

گلکسی تب A جدید از هم اکنون با قیمت 279 دلار روانه بازار شده است. - تعمیرات اجاق گاز و فر اخوان در شهر دستجرد استان قم - سازنده کره ای فعلاً مدل Verizon را عرضه می کند ولی می گوید این محصول در هفته های آینده از طریق اپراتورهای AT&T، اسپرینت، - تعمیرات اجاق گاز و فر اخوان در شهر دستجرد استان قم - T-Mobile و US Cellular نیز عرضه خواهد شد.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone