🧑🏻‍🔧تعمیرات اجاق گاز و فر اخوان در شهر جعفریه استان قم✔️|02143840☎️


تعمیرات اجاق گاز و فر اخوان در شهر جعفریه استان قم


انواع خدمات مشاوره و تعمیر اجاق گاز و فر در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های اجاق گاز و فر نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر اجاق گاز و فر دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: محفظه مخلوط کن هوا در اجاق گاز چیست؟
    پاسخ: محفظه ای در اجاق گاز ها وجود دارد که میزان گاز را با مقداری هوا مخلوط میکند تا شعله بهتر بسوزد و ضرر آن کمتر شود.
  2. سوال: ترانس جرقه زن در اجاق گاز و فر چه نقشی را ایفا میکند؟
    پاسخ: یکی از اجزای اجاق گاز است که به کمک آن جرقه ایجاد و شعله روشن می شود.
  3. سوال: آیا تکنسین که مراجعه میکند قطعات مورد نیاز برای تعمیر اجاق گاز و فر را همراه خود دارد؟
    پاسخ: کارشناسان ما معمولا قطعاتی که احتمال خرابی آن ها بیشتر است را به همراه خود دارند، همچنین امکان ارسال قطعه مورد نیاز توسط پیک وجود دارد.
  4. سوال: چقدر زمان میبرد تا دستگاه من تعمیر گردد؟
    پاسخ: پس از مراجعه و بررسی اولیه دستگاه شما توسط تکنسین متخصص، زمان مورد نیاز برای تعمیر دستگاه به شما اعلام میگردد.
  5. سوال: در صورتی که از خدمات رضایت نداشته باشیم چه اتفاقی می افتد؟
    پاسخ: داشتن بیش از صد هزار مشترک فعال گواهی بر رضایت مشتریان از خدمات ماست ؛ اما در صورتی که به هر دلیلی شما از خدمات ارائه شده توسط تکنسین های ما رضایت نداشته باشید در کوتاه ترین زمان ممکن به مشکل شما رسیدگی خواهد شد و در صورت عدم رضایت امکان بازگشت وجه پرداختی وجود دارد.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 22103.html
۱۰ اسفند ۱۴۰۱

روسیه افراد در خطر ابتلا به ویروس کرونا را با شبکه موبایل ردیابی می‌کند

«میخائیل میشوستین»، نخست وزیر روسیه از مسئولان این کشور خواسته طی پنج روز آینده سیستمی مبتنی بر داده های مکانی موبایل را برای ردیابی افراد در خطر ابتلا به کووید-۱۹ توسعه دهند. در این سامانه ...

«میخائیل میشوستین»، نخست وزیر روسیه از مسئولان این کشور خواسته طی پنج روز آینده سیستمی مبتنی بر داده های مکانی موبایل را برای ردیابی - تعمیرات اجاق گاز و فر اخوان در شهر جعفریه استان قم - افراد در خطر ابتلا به کووید-۱۹ توسعه دهند.

در این سامانه بر اساس اطلاعات - تعمیرات اجاق گاز و فر اخوان در شهر جعفریه استان قم - مکانی گوشی های کاربران ارتباط فیزیکی افراد سالم با - تعمیرات اجاق گاز و فر اخوان در شهر جعفریه استان قم - بیماران مبتلا به ویروس کرونا شناسایی می شود. در صورت تشخیص چنین مواردی سامانه به افرادی که با بیماران کووید-۱۹ در ارتباط بوده اند پیام هشداری مبنی - تعمیرات اجاق گاز و فر اخوان در شهر جعفریه استان قم - بر احتمال ابتلای آنها و لزوم قرنطینه خانگی ارسال خواهد شد. کرملین همچنین واحد ویژه ای را برای مبارزه با ویروس کرونا تشکیل داده و اطلاعات این سیستم را در اختیار آنها نیز قرار خواهد داد.

روسیه که به شکل موقت و برای جلوگیری از شیوع کرونا ورود خارجی ها را به این کشور ممنوع کرده، تا کنون از ابتلای ۴۳۸ و درگذشت یک نفر بر اثر شیوع کرونا خبر داده است. «سرگئی سابیانین»، شهردار مسکو از افراد بالای ۶۵ سال و همچنین شهروندان با سابقه بیماریهای مزمن خواسته در خانه بمانند. شهرداری همچنین از اپراتورها خواسته حتی در صورتی که شارژ - تعمیرات اجاق گاز و فر اخوان در شهر جعفریه استان قم - سیم - تعمیرات اجاق گاز و فر اخوان در شهر جعفریه استان قم - کارت افراد مسن به پایان رسید از قطع اشتراک آنها خودداری کنند.

تعمیرات اجاق گاز و فر اخوان در شهر جعفریه استان قم

مسکو پیش از این برای شناسایی اتباع چینی مشکوک به کرونا به استفاده از سیستم های تشخیص چهره روی آورده و با تکیه بر همین فناوری ده ها نفر را بازداشت و به قرنطینه اجباری فرستاده بود. استفاده از چنین فناوری هایی انتقادهای گسترده ای مبنی بر احتمال نقض حریم خصوصی در پی داشته اما مزایایی را نیز به همراه دارد. برای مثال می توان به چین اشاره کرد که از طریق دوربین های - تعمیرات اجاق گاز و فر اخوان در شهر جعفریه استان قم - هوشمند تب بالای افراد و هویت آنها را تشخیص - تعمیرات اجاق گاز و فر اخوان در شهر جعفریه استان قم - داده و برای تست های بیشتر روانه مراکز ویژه می کرد.

هرچند تعداد بیماران تایید شده در روسیه به مراتب پایین تر از حد انتظار است اما این - تعمیرات اجاق گاز و فر اخوان در شهر جعفریه استان قم - کشور تدابیر - تعمیرات اجاق گاز و فر اخوان در شهر جعفریه استان قم - ویژه ای را برای آماده سازی بخش های پزشکی و غذایی در صورت گسترش ویروس کرونا اتخاذ کرده است.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone