🧑🏻‍🔧تعمیرات اجاق گاز و فر کن در شهر پاوه استان کردستان✔️|02143840☎️


تعمیرات اجاق گاز و فر کن در شهر پاوه استان کردستان


انواع خدمات مشاوره و تعمیر اجاق گاز و فر در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های اجاق گاز و فر نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر اجاق گاز و فر دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: چرا فر من به دمای تنظیم شده نمی رسد؟
    پاسخ: خرابی سنسور دما،بسته نشدن کامل در، نرسیدن گاز کافی و ... از جمله دلایل این مشکل هستند.
  2. سوال: بوبین چیست و چه وظیفه ای دارد؟
    پاسخ: بوبین به همراه ترموکوپل باعث ایمنی اجاق گاز و انتشار گاز می شوند.
  3. سوال: سیم فندک اجاق گاز و فر چیست؟
    پاسخ: سیم های ظریفی که جریان برق زا از فندک به ترانس جرقه زن منتقل میکنند.
  4. سوال: چرا ولوم ها و صفحه نمایش اجاق گاز و فر داغ می شوند؟
    پاسخ: ولوم ها یا قسمت ها مختلف گاز که مرتبط با شعله ها نباشد عموما داغ نمی شوند و داغ شدن آن ها دلیل بر ایجاد گرما به صورت اشتباه در اجاق گاز و فر می باشد.
  5. سوال: چرا شعله اجاق گاز من دود می کند؟
    پاسخ: شعله ها در هنگام بد سوختن ممکن است دود کنند که از عوامل آن میتوان به گرفتگی خروجی ها، وجود چربی و ذرات و ... اشاره کرد.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 22105.html
۱۰ اسفند ۱۴۰۱

اینفلوئنسر برزیلی به جرم کلاهبرداری به ۱۱۶ سال زندان محکوم شد

یک اینفلوئنسر برزیلی و از گیمرهای سابق این کشور، به اتهام کلاهبرداری اینترنتی به بیش از صد سال زندان محکوم شد. «Shayene Victorio»، که در گذشته گیمر حرفه ای بوده و در مسابقات حرفه ای ...

یک اینفلوئنسر برزیلی و از گیمرهای سابق این کشور، به اتهام - تعمیرات اجاق گاز و فر کن در شهر پاوه استان کردستان - کلاهبرداری اینترنتی به بیش از صد سال زندان محکوم شد.

«Shayene Victorio»، که در گذشته گیمر حرفه ای - تعمیرات اجاق گاز و فر کن در شهر پاوه استان کردستان - بوده و در مسابقات حرفه ای Counter-Strike: Global Offensive شرکت کرده، به جرم چندین کلاهبرداری به 116 سال حبس محکوم شده است. با وجود این اتهام سنگین، طبق قوانین برزیل مجرمان نمی توانند بیش از 30 سال زندانی شوند.

به گزارش سایت Universo Online، بر اساس تحقیقات پلیس جرایم سازمان دهی شده برزیل، Victorio متهم است که با راه اندازی فروشگاه اینترنتی بین سال های 2013 تا 2017، اجناس فروخته شده را هرگز به آدرس مشتریان ارسال نکرده و پول - تعمیرات اجاق گاز و فر کن در شهر پاوه استان کردستان - هیچ کدام از آنها را نیز پس نداده است.

تعمیرات اجاق گاز و فر کن در شهر پاوه استان کردستان

«Victorio» ضمن رد کردن تمامی اتهامات، انگشت اتهام را به سمت شرکای خود نشانه گرفته است. وی که به رأی دادگاه اعتراض کرده، - تعمیرات اجاق گاز و فر کن در شهر پاوه استان کردستان - با انتشار بیانیه ای مفصل در - تعمیرات اجاق گاز و فر کن در شهر پاوه استان کردستان - اینستاگرام طرفداران خود را از وضعیتش آگاه کرد.

وی در پست اینستاگرامی خود می گوید که در زمان اعتراض به رأی دادگاه، همچنان می تواند به طور آزادانه زندگی کند. وی در واکنش - تعمیرات اجاق گاز و فر کن در شهر پاوه استان کردستان - به گزارشاتی که در مورد زندانی شدن وی منتشر شده اند نیز گفت:

«من بازداشت نشده ام و هیچ گاه هم - تعمیرات اجاق گاز و فر کن در شهر پاوه استان کردستان - بازداشت نخواهم شد.»

«Victorio» پیش از فعالیت به عنوان اینفلوئنسر، در مسابقات حرفه ای بازی Counter-Strike: Global Offensive شرکت می کرد و چهره ای شناخته شده - تعمیرات اجاق گاز و فر کن در شهر پاوه استان کردستان - بین گیمرهای برزیلی بود. او بیش از 10 سال در مسابقات نسخه اصلی Counter-Strike و پس از آن Counter-Strike: Global Offensive شرکت کرده - تعمیرات اجاق گاز و فر کن در شهر پاوه استان کردستان - است.

او ماه مه سال گذشته میلادی دنیای ورزش های الکترونیک را ترک کرد تا به عنوان اینفلوئنسر در شبکه های اجتماعی فعالیت کند. البته وی در حال حاضر شبکه های اجتماعی را نیز موقتاً ترک کرده تا به زندگی شخصی برسد.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone