🧑🏻‍🔧تعمیرات اجاق گاز و فر آلیش در شهر خمام استان گیلان✔️|02143840☎️


تعمیرات اجاق گاز و فر آلیش در شهر خمام استان گیلان


انواع خدمات مشاوره و تعمیر اجاق گاز و فر در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های اجاق گاز و فر نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر اجاق گاز و فر دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: علت باز نشدن در اجاق فر چیست؟
    پاسخ: از دلایل باز نشدن یا گیر کرن در فر می توان به خراب بودن لولا های در، شکستگی پیچ ها و دستگیره ها و ... اشاره کرد.
  2. سوال: چگونه می توان هزینه تعمیرات یا خدمات را پرداخت کرد؟
    پاسخ: شما میتوانید از طریق دستگاه کارتخوان یا انتقال وجه با همراه بانک و همچنین به صورت نقد هزینه تعمیر را در محل پرداخت نمایید.
  3. سوال: چرا بوی گاز از اطراف اجاق گاز و فر احساس می شود؟
    پاسخ: نشتی گاز در آشپز خانه به طور کلی از اجاق گاز یا فر و یا لواز گازی شما می باشد.
  4. سوال: وظیفه بوبین در اجاق گاز ها چیست؟
    پاسخ: با ایجاد جرقه،جریان الکتریکی ضعیفی به بوبین از طریق ترموکوبل منتقل می شود و بوبین باعث انتشار گاز می شود.
  5. سوال: تعمیرکار چقدر بعد از ثبت سفارش مراجعه میکند؟
    پاسخ: حداکثر پس از 60 دقیقه بعد از ثبت درخواست توسط شما، کارشناسان ما با شما تماس گرفته و جهت زمان مراجعه با شما هماهنگ میکنند.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 22107.html
۱۰ اسفند ۱۴۰۱

سقوط ۶۰ درصدی فروش آیفون در چین؛ کرونا امید اپل را به یأس بدل کرد

ویروس کرونا طی دو ماه اخیر عرضه گوشی در چین را به شکل بی سابقه ای کاهش داده است تا حدی که فروش آیفون نسبت به سال قبل ۶۰ درصد سقوط کرده است. بر اساس آمارهای آکادمی ...

ویروس کرونا طی دو ماه اخیر عرضه گوشی در چین را به شکل بی سابقه ای کاهش داده است تا حدی که فروش آیفون نسبت به سال قبل ۶۰ درصد سقوط کرده است.

بر اساس آمارهای آکادمی اطلاعات و ارتباطات چین (CAICT) اپل طی ماه گذشته در سراسر چین تنها ۴۹۴ هزار آیفون فروخته شده که نسبت به ۱.۲۷ میلیون دستگاه عرضه شده در مدت مشابه سال گذشته از ۶۰ درصد افت حکایت دارد.

این کمپانی در سه ماهه اول ۲۰۲۰ انتظار دستیابی به - تعمیرات اجاق گاز و فر آلیش در شهر خمام استان گیلان - درآمدی بین ۶۳  تا ۶۷ میلیارد دلار را داشت اما شیوع گسترده ویروس کرونا در چین، تعطیلی بسیاری از خطوط تولید، قرنطینه شهرها و کاهش شدید رفت و آمد باعث شد اپل از انتظارت خود دست کشیده و آن را به شدت کاهش دهد.

تعمیرات اجاق گاز و فر آلیش در شهر خمام استان گیلان

کمپانی کوپرتینویی دلیل افت عرضه محصول را تعطیلی فروشگاه ها و وقفه در روال کاری زنجیره فروش عنوان کرده است. محدودیت های رفت و آمد و قرنطینه هم با تعطیلات سال نوی چینی مصادف شد در حالی که - تعمیرات اجاق گاز و فر آلیش در شهر خمام استان گیلان - اپل طی آن فروش بالایی را تجربه می کرد.

هرچند بسیاری از فروشگاه ها طی روزهای اخیر در چین بازگشایی شده اند اما مشخص نیست فروش اپل - تعمیرات اجاق گاز و فر آلیش در شهر خمام استان گیلان - کی به سطح عادی - تعمیرات اجاق گاز و فر آلیش در شهر خمام استان گیلان - بر - تعمیرات اجاق گاز و فر آلیش در شهر خمام استان گیلان - خواهد گشت. از طرف دیگر مشکل این کمپانی به چین ختم نمی شود و حالا برخی شهرهای ایتالیا با قرنطینه مواجه شده اند و - تعمیرات اجاق گاز و فر آلیش در شهر خمام استان گیلان - ویروس کرونا در انگلیس و ایالات متحده هم شیوع پیدا کرده است.

کاهش فروش گوشی های هوشمند در چین به آیفون محدود نمی شود و به گفته آکادمی CAICT در ماه فوریه مجموعا ۶.۳۴ میلیون موبایل در این کشور فروخته شده است. شاید این عدد چشمگیر به نظر برسد اما فاجعه زمانی مشخص می شود که بدانیم در فوریه ۲۰۱۹ بالغ بر ۱۴ میلیون موبایل در این کشور عرضه شد که به معنی افت ۵۴.۷ درصدی در سال جاری است.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone