🧑🏻‍🔧تعمیرات پکیج ایساتیس در شهر مازندران استان مازندران✔️|02143840☎️


تعمیرات پکیج ایساتیس در شهر مازندران استان مازندران


انواع خدمات مشاوره و تعمیر پکیج در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های پکیج نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر پکیج دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: وظیفه ترموستات دود چیست و چه کاربردی دارد؟
    پاسخ: اگر پکیج شما بدون فن باشد بجای قطعه پرشر سوئیچ هوا ترموستات دود دارد که به کلاهک تعدیل پکیج متصل می شود.
  2. سوال: وظیفه ترموستات حد پکیج چیست؟
    پاسخ: وظیفه دارد دمای مبدل اصلی را به طو مداوم کنترل کند، تا اگر دما بیشتر از ۹۵ درجه شد کل پکیج خاموش شود.
  3. سوال: بابت تعمیر پکیج چه هزینه ای دریافت می شود؟
    پاسخ: دستگاه باید در ابتدا توسط تکنسین متخصص بررسی شده و پس از آن هزینه تعمیر پکیج به شما اعلام میگردد.
  4. سوال: وظیفه و کاربرد پرشر سوئیچ هوا در پکیج چه می باشد؟
    پاسخ: قطعه ای ایمنی مانند ترموستات حد است که در صورت نیاز جلو جرقه زدن و کارکرد فن را می گیرد.
  5. سوال: وظیفه و کاربرد پرشر سوئیچ آب در پکیج چه می باشد؟
    پاسخ: قطعه ای ایمنی است که اگر آب داخل مدار کمتر از شش دهم و بیشتر از سه بار باشد، مدار آن باز می‌شود و جلوی روشن شدن پکیج را می گیرد.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 23234.html
۹ اسفند ۱۴۰۱

پیکسل بوک گو در راه است؛ کروم بوک پریمیوم با نمایشگر 4K و پردازنده Core i7

بر اساس شنیده‌ها، گوگل علاوه بر معرفی پیکسل ۴ در مراسم ماه اکتبر، قرار است از کروم بوک جدید خود به نام «پیکسل بوک گو» با صفحه نمایش 4k نیز رونمایی کند. پیکسل بوک گو ...

بر اساس شنیده‌ها، گوگل علاوه بر معرفی پیکسل ۴ در مراسم ماه اکتبر، قرار است از - تعمیرات پکیج ایساتیس در شهر مازندران استان مازندران - کروم بوک جدید خود به نام «پیکسل بوک گو» با صفحه نمایش 4k نیز رونمایی کند.

پیکسل بوک گو همانند نسل اول پیکسل بوک گوگل از طراحی معمولی (لپ‌تاپ) برخوردار بوده و همانند نسل دوم آن در حالت ۲ در ۱ یا مانند پیکسل اسلیت (تبلت پیکسل گوگل) عرضه نخواهد شد.

بر اساس گفته‌های پیشین گوگل، پیکسل بوک گو مدت‌ها در حال توسعه بوده است. همچنین تصاویر درز کرده نیز گواه از طراحی متفاوت‌تر با گوشه‌های گرد‌تر می‌دهند که نسبت به طراحی - تعمیرات پکیج ایساتیس در شهر مازندران استان مازندران - زاویه دار و صنعتی نسل‌های قبل، کمی ملایم‌تر شده‌اند. همچنین صفحه نمایش این کروم بوک در دو مدل FHD و 4K با ابعاد ۱۳.۳ اینچی و نسبت صفحه ۱۶:۹ عرضه می‌شود که بر خلاف رویه پیشین گوگل و عرضه پیکسل بوک با نسبت صفحه ۳ به ۲ خواهد بود.

تعمیرات پکیج ایساتیس در شهر مازندران استان مازندران

مشخصات این کروم بوک نیز کمی اغراق شده به نظر می‌رسد. گفته می‌شود که این کروم بوک - تعمیرات پکیج ایساتیس در شهر مازندران استان مازندران - با پردازنده‌های اینتل Core i5 ،Core m3 و Core i7 عرضه می‌شوند. همچنین میزان حافظه رم و فضای ذخیره‌سازی پیکسل بوک گو نیز بیش از حد نیاز کاربران در نظر گرفته شده است. پیکسل بوک گو با ۸ یا ۱۶ گیگابایت رم و به همراه ۶۴، ۱۲۸ یا ۲۵۶ گیگابایت فضای ذخیره‌سازی به فروش خواهند رسید.

این مشخصات از این جهت جالب هستند که بدانیم کاربرد‌های پیکسل گو و - تعمیرات پکیج ایساتیس در شهر مازندران استان مازندران - در کل کروم بوک‌ها در حد وبگردی روزانه و نهایتا ویرایش چند متن در گوگل داکس خواهد بود و شاید اگر بخواهید خیلی به دستگاهتان فشار بیاورید، بیش از ۱۵ تب کروم را باهم باز کنید و در هر کدام اقدام به پخش ویدیو یا موسیقی کنید چرا که سیستم‌عامل کروم او اس تحت وب بوده و برنامه‌های - تعمیرات پکیج ایساتیس در شهر مازندران استان مازندران - حرفه‌ای برای آن عرضه نمی‌شود.

با - تعمیرات پکیج ایساتیس در شهر مازندران استان مازندران - این حال قرار است در این کروم بوک دو پورت USB C (یکی در هر طرف کروم بوک) به همراه جک ۳.۵ میلیمتری برای گرفتن خروجی صدا - تعمیرات پکیج ایساتیس در شهر مازندران استان مازندران - تعبیه شود. همچنین - تعمیرات پکیج ایساتیس در شهر مازندران استان مازندران - بدنه - تعمیرات پکیج ایساتیس در شهر مازندران استان مازندران - این دستگاه از نوعی آلیاژ منیزیوم ساخته شده که وزن کلی این دستگاه‌ها را به شدت کاهش - تعمیرات پکیج ایساتیس در شهر مازندران استان مازندران - می‌دهد و ممکن است حتی از پیکسل بوک نسل اول نیز سبک‌تر شود.

قرار است گوگل این پیکسل بوک را به همراه پیکسل ۴ در ۲۳ مهر امسال معرفی - تعمیرات پکیج ایساتیس در شهر مازندران استان مازندران - کند.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone