🧑🏻‍🔧تعمیرات جارو برقی دوو در شهر مازندران استان مازندران✔️|02143840☎️


تعمیرات جارو برقی دوو در شهر مازندران استان مازندران


انواع خدمات مشاوره و تعمیر جارو برقی در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های جارو برقی نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر جارو برقی دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: جاروبرقی هرچند وقت یکبار باید سرویس شود؟
    پاسخ: جاروبرقی باید به طور سالیانه سرویس و دیگ آن تمیز شود.
  2. سوال: دلیل کارنکردن ولوم تنظیم جاروبرقی چیست؟
    پاسخ: خرابی چرخ دنده های ولوم یا هرز شدن کلید تنظیم ممکن است از عواملی دیگر برای این مشکل باشد.
  3. سوال: علت کار نکردن سیم جمع کن در جاروبرقی چیست؟
    پاسخ: ایراد در برد، خرابی محفظه سیم جمع کن یا شکستن دنده های آن ممکن است باعث ایجاد این اتفاق شود.
  4. سوال: علت سوختن موتور جاروبرقی چیست؟
    پاسخ: علت خرابی موتور جاروبرقی میتواند مربوط به نوسانات برقی جاروبرقی باشد.
  5. سوال: کارشناسی که برای تعمیر جاروبرقی مراجعه میکند قطعات مورد نیاز را همراه خود می آورد؟
    پاسخ: تکنسین های ما قطعاتی که خرابی آن ها بیشتر رخ میدهد را همراه خود دارند و در صورتی که قطعه همراه تکنسین نباشد امکان ارسال قطعه مورد نیاز با پیک وجود دارد.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 28340.html
۴ اسفند ۱۴۰۱

رونمایی سامسونگ از گلکسی A20e؛ نسخه مینی گلکسی A20

سامسونگ امروز طی مراسمی در لهستان از سری جدید خانواده گلکسی A خود رونمایی کرد که در میان این محصولات، گوشی گلکسی A20e به عنوان محصولی کاملاً جدید توجه رسانه ها را به خود جلب ...

سامسونگ امروز طی مراسمی در لهستان از سری جدید خانواده گلکسی A خود رونمایی کرد که در میان این محصولات، گوشی گلکسی A20e به عنوان محصولی کاملاً جدید توجه رسانه ها را به خود جلب کرده است.

فلسفه ساخت گلکسی A20e مثل S10e بوده و کمپانی - تعمیرات جارو برقی دوو در شهر مازندران استان مازندران - تلاش کرده همان مشخصات مدل اصلی را در قالبی کوچک تر به مشتریان عرضه کند؛ در واقع می توان گفت این محصولات نسخه مینی مدل های اصلی خود به شمار می روند.

تعمیرات جارو برقی دوو در شهر مازندران استان مازندران

گلکسی A20e از باتری 3000 میلی - تعمیرات جارو برقی دوو در شهر مازندران استان مازندران - آمپر ساعتی با شارژر 15 واتی برخوردار است

شرکت کره ای در موبایل مورد بحث از - تعمیرات جارو برقی دوو در شهر مازندران استان مازندران - یک نمایشگر 5.8 اینچی LCD بهره برده که مانند مدل A20، رزولوشن 1560 در 720 و نسبت ابعاد تصویر 19.5:9 را ارائه می کند. نکته قابل توجه اینکه با کاهش اندازه از 6.4 اینچ به 5.8 اینچ، باتری دستگاه نیز کوچک تر شده و به جای نسخه 4000 میلی آمپر ساعتی، از یک باتری 3000 میلی آمپر ساعتی استفاه می کند. البته این باتری از فناوری - تعمیرات جارو برقی دوو در شهر مازندران استان مازندران - شارژ سریع 15 - تعمیرات جارو برقی دوو در شهر مازندران استان مازندران - واتی برخوردار بوده و مصرف انرژی گلکسی A20e نیز به مراتب کمتر از A20 خواهد بود.

تعمیرات جارو برقی دوو در شهر مازندران استان مازندران

تفاوت دیگر دیوایس جدید با نسخه اصلی، استفاده از بدنه تمام پلاستیکی است که در پنل پشتی آن شاهد حضور - تعمیرات جارو برقی دوو در شهر مازندران استان مازندران - اسکنر اثر انگشت در کنار ماژول دوربین دوگانه هستیم. لنز اصلی این دوربین با - تعمیرات جارو برقی دوو در شهر مازندران استان مازندران - گشودگی دهانه f/1.9 و رزولوشن 13 مگاپیکسل توسط یک دوربین کمکی 5 مگاپیکسلی با لنز عریض همراهی شده و برای ثبت سلفی نیز دوربین 8 مگاپیکسلی (گشودگی دهانه f/2.0) در بریدگی نمایشگر قرار گرفته است.

تعمیرات جارو برقی دوو در شهر مازندران استان مازندران

از نظر سخت افزار داخلی، گلکسی A20e با برخورداری از چیپست هشت هسته ای اگزینوس 7884 و رم 3 گیگابایتی، در پردازش امور روزمره مشکلی نخواهد داشت و حافظه 32 گیگابایتی آن نیز با استفاده از کارت حافظه تا 512 گیگابایت دیگر قابل افزایش خواهد بود.

لازم به ذکر - تعمیرات جارو برقی دوو در شهر مازندران استان مازندران - است که سامسونگ در رویداد لهستان خود حرفی از قیمت A20e نزده اما با توجه به برچسب قیمت 200 یورویی مدل A20، دیوایس جدید احتمالاً با قیمت کمتری به دست - تعمیرات جارو برقی دوو در شهر مازندران استان مازندران - مشتریان خواهد رسید.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone