🧑🏻‍🔧تعمیرات جارو برقی در شهر رستم‌آباد گیلان استان گیلان✔️|02143840☎️


تعمیرات جارو برقی در شهر رستم‌آباد گیلان استان گیلان


انواع خدمات مشاوره و تعمیر جارو برقی در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های جارو برقی نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر جارو برقی دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: فضای داخلی جاروبرقی را هر چند وقت یکبار باید تمیز کنیم؟
    پاسخ: هر 1 ماه یک بار لازم است فضای داخلی جاروبرقی تمیز شود.
  2. سوال: علت فیوز پراندن جاروبرقی چسیت؟
    پاسخ: اتصالی درسیم برق و نوسان برق و آب ریختن روی سوکت های الکترونیکی دستگاه میتواند عامل پریدن فیوز باشد.
  3. سوال: سیم جمع کن چیست؟
    پاسخ: سیم جمع کن ها به دو صورت مکانیکی و الکترونیکی برای جمع کردن سیم است.
  4. سوال: آیا میتوان رطوبت یا مایعات را با جاروبرقی تمیز کرد؟
    پاسخ: نباید داخل جاروبرقی مایهات وارد شود زیرا باعث پوسیدگی و خرابی دستگاه خواهد شد.
  5. سوال: صدای بیش از جاروبرقی به چه دلیل است؟
    پاسخ: صدای بیش از حد جاروبرقی میتواند مربوط به خرابی موتور و بلبرینگ و برد باشد.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 28338.html
۴ اسفند ۱۴۰۱

قابلیت جدید گوگل گوشی شما را به یک کلید امنیتی تبدیل می‌کند

گوگل اعلام کرد که هر گوشی مجهز به اندورید ۷ و بالاتر، اکنون می‌تواند به عنوان یک کلید امنیتی فیزیکی برای احراز هویت دو مرحله‌ای استفاده شود؛ در نتیجه شما می‌توانید روش‌ امن‌تری را برای ...

گوگل اعلام کرد که هر گوشی مجهز به اندورید ۷ و بالاتر، اکنون می‌تواند به عنوان یک کلید امنیتی فیزیکی برای احراز هویت دو مرحله‌ای استفاده شود؛ در نتیجه شما می‌توانید روش‌ امن‌تری را برای ورود به برنامه‌های گوگل نسبت به دیگر روش‌هایی که این کمپانی پیش از این ارائه می‌داد، داشته باشید.

در نتیجه این به‌روزرسانی، اگر بخواهید از یک دستگاه فیزیکی برای - تعمیرات جارو برقی در شهر رستم‌آباد گیلان استان گیلان - تایید ورود به سیستم استفاده کنید، دیگر نیازی به خرید یک دانگل نداشته و گوشی اندرویدی شما برای انجام این کار کافی خواهد بود. برای استفاده از تلفن همراه خود به عنوان یک دانگل امنیتی، تنها باید این دستگاه را با استفاده از بلوتوث به مرورگر کروم متصل کنید تا ورود شما انجام بگیرد. (بعضی از پی سی‌ها از بلوتوث بی بهره‌اند اما این تکنولوژی در اکثر لپ‌تاپ‌ها وجود دارد.)

این سیستم جدید روی تمام سرویس‌های فعال گوگل از جمله جیمیل و گوگل کلاود کار خواهد کرد. در ضمن، این کمپانی اعلام کرده که در آینده‌ای نزدیک ممکن است سرویس‌های دیگری هم - تعمیرات جارو برقی در شهر رستم‌آباد گیلان استان گیلان - از چنین قابلیتی بهره ببرند. احراز هویت دو مرحله‌ای زمانی اهمیت پیدا می‌کند که می‌تواند از ورود شخصی که پسورد حساب کاربری شما را به دست آورده، جلوگیری کند.

این کمپانی - تعمیرات جارو برقی در شهر رستم‌آباد گیلان استان گیلان - توصیه می‌کند که همه کاربران بهتر است از گوشی خود به عنوان یک کلید امنیتی استفاده کنند اما به طور ویژه‌ای آن را به روزنامه‌نگاران، مدیران کسب و کارها و فعالان اجتماعی که بیشتر از بقیه در معرض حملات آنلاین هستند، - تعمیرات جارو برقی در شهر رستم‌آباد گیلان استان گیلان - توصیه کرده است.

تعمیرات جارو برقی در شهر رستم‌آباد گیلان استان گیلان

نحوه استفاده از گوشی به عنوان یک کلید امنیتی

همان‌طور که پیش از این گفتیم، برای استفاده - تعمیرات جارو برقی در شهر رستم‌آباد گیلان استان گیلان - از این قابلیت شما تنها نیاز به - تعمیرات جارو برقی در شهر رستم‌آباد گیلان استان گیلان - یک گوشی اندرویدی با سیستم عامل اندروید ۷ یا بالاتر و یک مرورگر گوگل کروم روی سیستم‌عامل‌های کروم، مک و ویندوز ۱۰ دارید. در ابتدا باید روی گوشی وارد اکانت گوگل خود شوید و بعد از آن بلوتوث را روشن کنید.

در مرحله بعدی این لینک را در مرورگر دستگاه دیگر خود تایپ کرده و گزینه two-step verification را انتخاب کنید. Option را انتخاب کرده و در نهایت گوشی خود را به عنوان یک کلید امنیتی فیزیکی تعریف کنید. همچنین اگر شما از - تعمیرات جارو برقی در شهر رستم‌آباد گیلان استان گیلان - گوگل پیکسل 3 استفاده می‌کنید، می‌توانید با استفاده از دکمه کم کردن صدا هم این کار را انجام - تعمیرات جارو برقی در شهر رستم‌آباد گیلان استان گیلان - دهید.

در انتها - تعمیرات جارو برقی در شهر رستم‌آباد گیلان استان گیلان - لازم به ذکر است که این سرویس در حال حاضر تنها روی گوشی‌های اندرویدی و سرویس‌های گوگل در دسترس بوده و در آینده‌ای نزدیک باید منتظر پشتیبانی دیگر سرویس‌ها از این قابلیت امنیتی باشیم.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone