🧑🏻‍🔧تعمیرات جارو برقی سامسونگ در شهر سبزوار استان خراسان✔️|02143840☎️


تعمیرات جارو برقی سامسونگ در شهر سبزوار استان خراسان


انواع خدمات مشاوره و تعمیر جارو برقی در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های جارو برقی نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر جارو برقی دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: چرا موتور جاروبرقی جرقه میزند؟
    پاسخ: خرابی کلکتور یا ذغال و سیم پیچ موتور باعث جرقه زدن موتور جاروبرقی شود.
  2. سوال: خرابی دیگ جاروبرقی به چه علت ایجاد میشود؟
    پاسخ: جرم گرفتن دیگ و بار زیاد زباله در جاروبرقی میتواند باعث خراب دیگ بشود.
  3. سوال: سیم جمع کن کار نمیکند، علت چیست؟
    پاسخ: سیم جمع کن های برقی با اختلال در برد یا قسمت الکترونیکی آن ممکن است خراب شوند.
  4. سوال: آیا باید برای جاروبرقی از محافظ برق استفاده کنیم؟
    پاسخ: بله، با توجه به اینکه برد جاروبرقی در برابر نوسانات برقی آسیب پذیر هستند، بهتر است از یک محافظ استاندارد استفاده نمایید.
  5. سوال: آیا تکنسین که مراجعه میکند قطعات مورد نیاز برای تعمیر جاروبرقی را همراه خود دارد؟
    پاسخ: تکنسین های ما قطعاتی که خرابی آن ها بیشتر رخ میدهد را همراه خود دارند و در صورتی که قطعه همراه تکنسین نباشد امکان ارسال قطعه مورد نیاز با پیک وجود دارد.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 28343.html
۴ اسفند ۱۴۰۱

تازه ترین تلویزیون سونی ابعادی به اندازه یک اتوبوس دارد

شرکت ژاپنی سونی روز گذشته از تازه ترین دستاورد خود در زمینه ساخت تلویزیون رونمایی کرد؛ محصولی با ابعاد یک اتوبوس و رزلوشن 16K. برای آنکه درک بهتری از این رقم داشته باشید باید بگوییم ...

شرکت ژاپنی سونی روز گذشته از تازه ترین دستاورد خود در زمینه ساخت تلویزیون رونمایی کرد؛ محصولی با ابعاد یک اتوبوس و رزلوشن 16K. برای آنکه درک بهتری از این رقم داشته باشید - تعمیرات جارو برقی سامسونگ در شهر سبزوار استان خراسان - باید بگوییم که رزلوشن یاد شده - تعمیرات جارو برقی سامسونگ در شهر سبزوار استان خراسان - ۱۶ برابر پیکسل های - تعمیرات جارو برقی سامسونگ در شهر سبزوار استان خراسان - تلویزیون های 4K و ۶۴ برابر پیکسل های نمایشگر HD را دارد.

به لطف این رزلوشن کاربران می توانند از فاصله نزدیک به تماشای محتوای - تعمیرات جارو برقی سامسونگ در شهر سبزوار استان خراسان - تلویزیون تازه سونی بپردازند بی آنکه تصویر محو یا پیکسلی شود. البته باید اشاره کنیم که تا رسیدن این فناوری به دست مصرف کنندگان عادی سال ها زمان باقیست و نباید انتظار داشت که به این زودی ها پای تلویزیون های 16K به منازل باز شود.

ابعاد تلویزیون جدید سونی برابر با ۱۹.۲ در ۵.۴ - تعمیرات جارو برقی سامسونگ در شهر سبزوار استان خراسان - متر است و نسخه ای از آن هم اکنون در یک مرکز تحقیقاتی - تعمیرات جارو برقی سامسونگ در شهر سبزوار استان خراسان - تازه نصب شده که برای شرکت آرایشی ژاپنی Shiseido در شهر یوکوهاما بنا شده است و جالب آنکه - تعمیرات جارو برقی سامسونگ در شهر سبزوار استان خراسان - این نمایشگر آنقدر بزرگ است که از طبقه یکم مرکز تحقیقاتی تا طبقه - تعمیرات جارو برقی سامسونگ در شهر سبزوار استان خراسان - دوم آن کشیده شده است.

دیوید - تعمیرات جارو برقی سامسونگ در شهر سبزوار استان خراسان - مرسر از شرکت مشاوره Strategy Analytics در این باره گفت:

ما تا - تعمیرات جارو برقی سامسونگ در شهر سبزوار استان خراسان - پایان این دهه به آرامی - تعمیرات جارو برقی سامسونگ در شهر سبزوار استان خراسان - به تکنولوژی 8K مهاجرت می کنیم و می دانیم که این فرایند چقدر زمانبر بوده است بنابراین پیش بینی می شود که 16K در برهه کنونی صرفا به سازمان ها منحصر باشد.

شاید بد نباشد اشاره کنیم که سونی پیشتر یک نمایشگر 16K دیگر را هم طراحی کرده بود که در سال ۲۰۱۴ میلادی در فرودگاه Haneda به نمایش در آمد اما در آن زمان اینطور به نظر می رسید که آن نمایشگر از ده ها نمایشگر کوچک تر ساخته شده تا اینکه تصویری یکپارچه را به نمایش بگذارد.

نمایشگر جدید سونی اما که ابعادی به اندازه یک اتوبوس دارد از چندین پنل ماژولار ساحته شده و از آنجایی که این پنل ها فاقد حاشیه هستند می توان آنها را بدون کمترین فاصله ای کنار هم قرار داد و نمایشگری با ظاهر یکپارچه ساخت.

سونی از این فناوری با نام کریستال LED یاد کرد که اسم برند آن برای تکنولوژی نمایشگرهای میکرو LED است. بد نیست اشاره کنیم - تعمیرات جارو برقی سامسونگ در شهر سبزوار استان خراسان - که سامسونگ نیز هم اکنون مشغول بررسی همین فرمت است.

در این فناوری نیازی به نور پس زمینه نیست با این حال اما این نمایشگرها نسبت به انواع اولد روشن تر هستند و رنگ مشکی تیره تری را از خود به نمایش - تعمیرات جارو برقی سامسونگ در شهر سبزوار استان خراسان - می گذارند. در حال حاضر اما قیمت تمام شده این تلویزیون ها بسیار بالاست و به همین خاطر فعلا امکان تولید انبوهشان توسط شرکت ها وجود ندارد.

به همین خاطر نیز سونی بر آن شده تا نمونه های اندک کوچک تر با رزلوشن پایین تر از نمایشگرهای کریستال LED خود بسازد و برای - تعمیرات جارو برقی سامسونگ در شهر سبزوار استان خراسان - استفاده در لابی شرکت ها، نمایشگاه های ماشین و سینماها به بازار عرضه نماید.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone