🧑🏻‍🔧تعمیرات مایکروفر مجیک در شهر گنبد کاووس استان گلستان✔️|02143840☎️


تعمیرات مایکروفر مجیک در شهر گنبد کاووس استان گلستان


انواع خدمات مشاوره و تعمیر مایکروفر در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های مایکروفر نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر مایکروفر دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: آیا تعمیرکار سولاردام بدون هماهنگی با من مراجعه میکند؟
    پاسخ: تمام کارشناسان سولاردام قبل از مراجعه با شما تماس میگیرند و زمان مراجعه خود را با شما هماهنگ میکنند.
  2. سوال: آیا خالی روشن کردن مایکروفر ایراد دارد؟
    پاسخ: در صورتی که مایکروفر خالی روشن شود اشعه لیزر به آنتن مگنترون برگشته و دچار جرقه و آسیب میگردد. جدا از خالی روشن کردن مایکروفر خودداری کنید.
  3. سوال: نقش ترانس در مایکروفر چیست؟
    پاسخ: ترانس مایکروفر یک مبدل الکترونیکی میباشد که ولتاژ 220 ورودی را به 2100 ولت تبدیل نموده و آن را به خازن دستگاه میرساند.
  4. سوال: آیا نوسان برق باعث خرابی مگنترون مایکروویو میشود؟
    پاسخ: خیر، نوسانات برقی نمیتواند آسیبی به مگنترون برساند زیرا مگنترون مستقیما با برق ورودی ارتباطی ندارد.
  5. سوال: علت روشن نشدن مایکروویو چیست؟
    پاسخ: روشن نشدن مایکروفر به عواملی متعددی از جمله برد، ترموستات، فیوز و ... بستگی دارد و باید توسط تعمیرکار بررسی شود.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 27631.html
۵ اسفند ۱۴۰۱

آپدیت بتای iOS 13 ارتباط چشمی مصنوعی را به فیس تایم می‌آورد

حتماً هنگام چت ویدیویی با گوشی با این موضوع مواجه شده اید که طرف مقابل به جای دوربین گوشی به نمایشگر نگاه می کند و به نظر می رسد حواسش به شما نیست. قابلیت جدیدی ...

حتماً هنگام چت ویدیویی با گوشی با این موضوع مواجه شده اید که طرف مقابل - تعمیرات مایکروفر مجیک در شهر گنبد کاووس استان گلستان - به جای دوربین گوشی به - تعمیرات مایکروفر مجیک در شهر گنبد کاووس استان گلستان - نمایشگر نگاه می کند و به نظر - تعمیرات مایکروفر مجیک در شهر گنبد کاووس استان گلستان - می رسد حواسش به شما نیست. قابلیت جدیدی که در نسخه بتای iOS کشف شده این مشکل را در فیس تایم به روش عجیبی حل می کند.

اپل در رویداد WWDC 2019 که در خرداد ماه امسال برگزار شد از iOS 13 رونمایی کرد و از قابلیت های متنوع آن گفت. اما یکی از مواردی که به تازگی در یک نسخه بتا فاش شده مربوط به قابلیتی جالب در فیس تایم است. با این قابلیت زمانی که با مخاطب خود چت می کنید از دید هر دو نفر به نظر - تعمیرات مایکروفر مجیک در شهر گنبد کاووس استان گلستان - می رسد که مستقیماً به یکدیگر نگاه می کنید.

تعمیرات مایکروفر مجیک در شهر گنبد کاووس استان گلستان
برخی از کاربران معتقدند که با این قابلیت - تعمیرات مایکروفر مجیک در شهر گنبد کاووس استان گلستان - شبیه به - تعمیرات مایکروفر مجیک در شهر گنبد کاووس استان گلستان - مرده به نظر می رسند.

تعدادی از کاربران و افرادی که نسخه بتای iOS را آزمایش کرده اند - تعمیرات مایکروفر مجیک در شهر گنبد کاووس استان گلستان - متوجه این - تعمیرات مایکروفر مجیک در شهر گنبد کاووس استان گلستان - موضوع شده اند. به گفته «دیوید شوکین» از تسترهای نسخه بتا این قابلیت بر ARKit مبتنی است - تعمیرات مایکروفر مجیک در شهر گنبد کاووس استان گلستان - و تغییرات را با استفاده از نقشه تهیه شده از صورت کاربر اعمال می کند.

تعمیرات مایکروفر مجیک در شهر گنبد کاووس استان گلستان
به پیچ و تاب خودرن ظریف چشم ها و اطراف بینی هنگام حرکت - تعمیرات مایکروفر مجیک در شهر گنبد کاووس استان گلستان - دسته عینک توجه کنید.

ظاهراً این قابلیت نسخه بتا تنها برای آیفون XS و XS مکس فعال شده و انتظار می رود در عرضه نسخه نهایی iOS 13 (احتمالاً در پاییز امسال) برای گوشی های دیگری هم عرضه شود.

از دید برخی ممکن است این قابلیت هیجان انگیز باشد اما شاید برخی دیگر که به زل زدن طرف مقابل در چت تصویری چندان عادت ندارند به سختی - تعمیرات مایکروفر مجیک در شهر گنبد کاووس استان گلستان - با آن کنار بیایند. علاوه بر این زل زدن طرف مقابل در تمام طول مکالمه چندان هم طبیعی نیست و برخی از کاربران معتقدند که با این تغییرات شبیه به مرده به نظر می رسند. در نهایت این سوال پیش می آید که آیا کاربران خواهان واقعیت هستند یا تصویری ایده آل را ترجیح می دهند؟ احتمالاً برخی از کاربران چندان هم از این قابلیت استقبال نخواهند کرد و به همین دلیل شاید اپل امکان غیر فعال کردن آن را - تعمیرات مایکروفر مجیک در شهر گنبد کاووس استان گلستان - هم در نظر بگیرد یا ایده خود را بیش از این بهبود دهد.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone