تعمیرات یخچال یخساران در شهر صایین قلعه استان زنجان


انواع خدمات مشاوره و تعمیر یخچال در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های یخچال نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر یخچال دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: یخچال هرچند وقت یکبار باید سرویس شود؟
    پاسخ: یخچال فریزر باید به صورت مرتب و سالیانه سرویس دوره ای شده و کندانسور آن تمیز شود و عملکرد فن کندانسور بررسی شود. همچنین فیلتر تصفیه آب یخچال را باید هر 6 ماه یکبار تعویض کنید.
  2. سوال: چقدر زمان میبرد تا دستگاه من تعمیر گردد؟
    پاسخ: بعد از مراجعه کارشناس و بررسی ایراد دستگاه ، زمان تعمیر و تحویل دستگاه به شما اعلام میگردد.
  3. سوال: چقدر زمان میبرد تا باکس یخساز پر شود؟
    پاسخ: وقتی دستگاه را تازه به برق میزنید 12 ساعت زمان نیاز است تا دمای فریزر به 20- درجه برسد و بعد از آن یخساز شروع به تولید یخ نموده و حدودا دو الی سه روز زمان میبرد تا مخزن یخساز پر شود. فشار آب منزل و حجم مواد غذایی درون فریزر و باز و بسته کردن درب یخچال در طول روز نیز در سرعت ساخت یخ موثر است.
  4. سوال: آیا یخچال و فریزر دو موتور جدا از هم دارند؟
    پاسخ: تقریبا در تمام یخچال ها از یک کمپرسور استفاده شده است که وظیفه آن تولید سرما در قسمت فریزر و در قسمت یخچال میباشد. در اکثر یخچال ها سرمای قسمت یخچال از طریق داکت هوا از فریزر تامین میشود. در موارد خیلی کمی در یخچال ها از دو کمپرسور جدا از هم استفاده شده است.
  5. سوال: جمع شدن آب کف جامیوه ای یخچال چیست؟
    پاسخ: دلیل جمع شدن آب در زیر کشوی یخچال عموما گرفتگی لوله درین میباشد که به دلیل ورود نان خشک یا سبزی و یا کثیفی و گرد و خاک از کندانسور دچار گرفتگی میگردد و یخ زدگی قسمت کف اواپراتور باعث لبریز شدن آب ناشی از دیفراست اواپراتور به زیر کشو ها میشود. در مواردی نیز ممکن است سوختن المنت یا سنسور دیفراست باعث بروز این مشکل در یخچال شود.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 24018.html
۸ اسفند ۱۴۰۱

کنفرانس گیمزکام گوگل استیدیا را با ما زنده تماشا کنید [به اتمام رسید]

در زمان معرفی سرویس استیدیا، گوگل مانور زیادی روی راحتی کار با این سرویس و بازی‌های زیادی که از همان ابتدای کار در دسترس کاربران استیدیا قرار خواهد گرفت داد. در این میان بعضی از ...

در زمان معرفی سرویس استیدیا، گوگل مانور زیادی روی راحتی کار با این سرویس و بازی‌های - تعمیرات یخچال یخساران در شهر صایین قلعه استان زنجان - زیادی که از همان ابتدای کار در دسترس کاربران استیدیا قرار خواهد گرفت داد. در این میان بعضی از بازی‌ها انحصاری این پلتفرم خواهند بود و بعضی دیگر همزمان با عرضه - تعمیرات یخچال یخساران در شهر صایین قلعه استان زنجان - روی دیگر پلتفرم‌ها به استیدیا خواهند آمد.

حال باید منتظر ماند و - تعمیرات یخچال یخساران در شهر صایین قلعه استان زنجان - دید که گوگل در گیمزکام ۲۰۱۹ و کنفرانس - تعمیرات یخچال یخساران در شهر صایین قلعه استان زنجان - خود تا چه اندازه از فرصتی که برای به رخ کشیدن توانایی‌های استیدیا دارد استفاده خواهد - تعمیرات یخچال یخساران در شهر صایین قلعه استان زنجان - کرد؟ شما می‌توانید این کنفرانس را در آپارات ویجیاتو، کنار ما تماشا کنید و با دنبال کردن آیدی Vigiatonet در شبکه‌های اجتماعی از آخرین اخبار با - تعمیرات یخچال یخساران در شهر صایین قلعه استان زنجان - خبر شوید.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone