تعمیرات یخچال هایسنس در شهر آذربایجان شرقی استان آذربایجان شرقی


انواع خدمات مشاوره و تعمیر یخچال در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های یخچال نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر یخچال دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: چقدر طول میکشد تا تعمیرکار جهت رفع عیب مراجعه کند؟
    پاسخ: حداکثر 60 دقیقه بعد از ثبت درخواست شما تکنسین با شما تماس میگیرد و زمان مراجعه را با شما هماهنگ میکند.
  2. سوال: چه تضمینی برای حفظ حریم شخصی من وجود دارد؟
    پاسخ: تمامی کارشناسان ما دارای مدارک تایید شده از تمامی مراجع نظارتی و انتظامی بوده و دوره های ارتباطی برخورد با مشتری را گذرانده اند.
  3. سوال: زمان تعویض فیلتر تصفیه آب یخچال چند ماه یکبار است؟
    پاسخ: میزان مصرف از آبریز و یخساز یخچال و کیفیت و رسوب آب منطقه بر عملکرد فیلتر یخچال تاثیرگذار است. بهترین زمان برای تعویض فیلتر تصفیه آب یخچال هر 6 ماه یکبار میباشد. تعویض دیر هنگام فیلتر آب یخچال میتواند باعث آسیب رسیدن به شیربرقی و یخساز و شلنگ های یخچال شود.
  4. سوال: کارشناسی که برای تعمیر یخچال مراجعه میکند قطعات مورد نیاز را همراه خود می آورد؟
    پاسخ: کارشناسان ما معمولا قطعاتی که احتمال خرابی آن ها بیشتر است را به همراه خود دارند ، همچنین امکان ارسال قطعه مورد نیاز توسط پیک وجود دارد.
  5. سوال: در صورت خرابی مجدد دستگاه باید دوباره هزینه پرداخت کنم؟
    پاسخ: در صورتی که خرابی یخچال شما در بازه گارانتی سه ماهه تعمیرات باشد و خرابی ایجاد شده مجدد در همان قسمتی باشد که قبلا تعمیر شده ، نیازی به پرداخت هزینه نیست.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 43839.html
۱۹ بهمن ۱۴۰۱

جدیدترین موبایل پروژه اندروید وان با نام شارپ اکس وان رونمایی شد

روز گذشته گوگل از جدیدترین اسمارت فون طرح اندروید وان به نام شارپ اکس وان رونمایی کرد. البته باید اشاره کنیم که این موبایل صرفا مخصوص بازار ژاپن خواهد بود و در حالی معرفی می ...

روز گذشته گوگل از - تعمیرات یخچال هایسنس در شهر آذربایجان شرقی استان آذربایجان شرقی - جدیدترین اسمارت فون طرح اندروید وان به نام شارپ اکس وان رونمایی کرد. البته باید اشاره کنیم که این موبایل صرفا مخصوص بازار ژاپن خواهد بود و در حالی معرفی می - تعمیرات یخچال هایسنس در شهر آذربایجان شرقی استان آذربایجان شرقی - شود که حدودا یک سالی از عرضه آخرین تلفن همراه پروژه مذکور با نام Aquos 507SH به بازار - تعمیرات یخچال هایسنس در شهر آذربایجان شرقی استان آذربایجان شرقی - ژاپن می گذرد.

اکس وان امکاناتی در سطح تلفن های هوشمند میان رده دارد که از آن جمله می توان به نمایشگر IGZO LCD با ابعاد 5.3 اینچ و رزلوشن 1080p اشاره کرد.

یک دوربین اصلی 16.4 مگاپیکسلی در کنار فلش LED، دوربین سلفی 8 مگاپیکسلی واید - تعمیرات یخچال هایسنس در شهر آذربایجان شرقی استان آذربایجان شرقی - و البته باتری بزرگ 3900 میلی آمپر - تعمیرات یخچال هایسنس در شهر آذربایجان شرقی استان آذربایجان شرقی - ساعتی نیز دیگر امکانات - تعمیرات یخچال هایسنس در شهر آذربایجان شرقی استان آذربایجان شرقی - این موبایل را می - تعمیرات یخچال هایسنس در شهر آذربایجان شرقی استان آذربایجان شرقی - سازند. گفته می شود باتری مذکور انرژی لازم برای چهار روز استفاده از اکس وان را - تعمیرات یخچال هایسنس در شهر آذربایجان شرقی استان آذربایجان شرقی - فراهم می کند، ضمن آنکه شارژ دستگاه از طریق کابل USB-C انجام می گیرد.

اما از دیگر - تعمیرات یخچال هایسنس در شهر آذربایجان شرقی استان آذربایجان شرقی - امکانات قابل توجه برای این موبایل میان رده می توان به حسگر اثرانگشت آن اشاره نمود که در بخش جلویی بدنه خودنمایی می - تعمیرات یخچال هایسنس در شهر آذربایجان شرقی استان آذربایجان شرقی - کند.

تلفن همراه مورد بحث همچنین از چیپست اسنپدراگون 435 کوالکام بهره می گیرد و 3 گیگابایت رم و 32 گیگابایت حافظه داخلی برایش در نظر گرفته شده است.

باید اضافه کنیم که شارپ اکس وان از سیستم کارت هوشمند FeliCa پشتیبانی می کند و هم در برابر آب و هم گرد و غبار مقاوم است. علاقمندان می توانند این موبایل را - تعمیرات یخچال هایسنس در شهر آذربایجان شرقی استان آذربایجان شرقی - در رنگ های سفید، ارغوانی تیره و سبز همراه با اندروید 7.0 نوقا خریداری نمایند.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone