تعمیرات یخچال وستینگهاوس در شهر بستان آباد استان آذربایجان شرقی


انواع خدمات مشاوره و تعمیر یخچال در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های یخچال نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر یخچال دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: یخچال باید چقدر با دیوار فاصله داشته باشد؟
    پاسخ: فاصله استاندارد یخچال از دیوار پشت حداقل 10 سانتی متر و از اطراف باید حداقل 5 سانتی متر باشد تا اجازه گردش جریان هوا اطراف یخچال وجود داشته باشد.
  2. سوال: فریزر خنک نمیکند اشکال از چیست؟
    پاسخ: علت خنک نبودن فریزر به پارامترهای مختلفی ارتباط دارد که میتوان به خرابی موتور یخچال ، گاز ، فن و قطعات دیفراست اشاره نمود که نیازمند بررسی توسط تعمیرکاران متخصص میباشد.
  3. سوال: چرا نباید بعد از جابجایی یخچال را بلافاصله به برق بزنیم؟
    پاسخ: در هنگام جابجایی و حمل و نقل و در صورت کج شدن یخچال روغن موجود در کمپرسور وارد لوله های گاز شده و میتواند باعث مسدود شدن مسیر گردش گاز شود ، بنابراین باید چند ساعت صبر کنید تا روغن مجددا به درون کمپرسور برگردد.
  4. سوال: در صورت خرابی مجدد دستگاه باید دوباره هزینه پرداخت کنم؟
    پاسخ: در صورتی که خرابی مجدد دستگاه شما در بازه ضمانت سه ماهه تعمیرات قبلی باشد و خرابی ایجاد شده مجددا در همان قسمتی باشد که قبلا تعمیرات انجام شده ، از شما هزینه ای دریافت نخواهد شد.
  5. سوال: تفاوت ترمودیسک و سنسور دیفراست در چیست؟
    پاسخ: ترمودیسک یک قطعه مکانیکی حساس به حرارت بوده که بر اثر تغییرات حرارتی منقبض یا منبسط شده و عملیات قطع و وصل را انجام میدهد و چون به صورت سری در مدار المنت قرار گرفته است و از نوع NO نرمالی اوپن میباشد با افزایش دمای محیط اواپراتور منبسط شد و ولتاژ اعمالی به المنت قطع میگردد. سنسور دیفراست اما یک مقاومت الکتریکی حساس به دما میباشد که با تغییرات دمایی ولتاژ عبوری از آن تغییر کرده و برد یخچال را از وضعیت دمای محیط اواپراتور مطلع میسازد.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 43841.html
۱۹ بهمن ۱۴۰۱

تصاویر جدید از سرفس مینی لغو شده مایکروسافت

اگر خاطرتان باشد مایکروسافت در سال 2014 میلادی در نظر داشت که نسخه مینی از تبلت سرفس خود را در کنار سرفس پرو 3 رونمایی کند. مراسم مورد نظر برگزار شد و سرفس پرو 3 ...

اگر خاطرتان باشد مایکروسافت در سال 2014 میلادی در نظر داشت که نسخه مینی از تبلت سرفس خود را در کنار سرفس پرو 3 رونمایی کند.

مراسم مورد نظر برگزار شد و سرفس پرو 3 رونمایی گردید، اما ساتیا نادلا و استیون الوپ مدیرعامل سابق نوکیا، حرفی از سرفس مینی - تعمیرات یخچال وستینگهاوس در شهر بستان آباد استان آذربایجان شرقی - به میان نیاوردند.

از آن زمان تاکنون خبرهای زیادی در رابطه با این گجت منتشر شده اما امروز وبسایت ویندوز سنترال عکس های تازه ای از این پروژه - تعمیرات یخچال وستینگهاوس در شهر بستان آباد استان آذربایجان شرقی - لغو شده را منتشر کرده که در ادامه با شما به اشتراک خواهیم - تعمیرات یخچال وستینگهاوس در شهر بستان آباد استان آذربایجان شرقی - گذاشت.

در مورد امکانات - تعمیرات یخچال وستینگهاوس در شهر بستان آباد استان آذربایجان شرقی - آن دستگاه باید بگوییم که به یک نمایشگر 8 اینچی با رزلوشن 1440 در 1080 پیکسل مجهز بود و چیپست اسنپدراگون 800 کوالکام را در خود داشت. یک گیگابایت رم و 32 گیگابایت حافظه داخلی نیز از دیگر امکانات در نظر گرفته شده برای - تعمیرات یخچال وستینگهاوس در شهر بستان آباد استان آذربایجان شرقی - سرفس مینی بودند.

مایکروسافت حتی استند اختصاص خود را برای سرفس مینی در نظر گرفته بود و قصد - تعمیرات یخچال وستینگهاوس در شهر بستان آباد استان آذربایجان شرقی - داشت آن را با بدنه ای از جنسی شبیه به پلاستیک فشرده در رنگ های متنوع روانه بازار کند.

از آنچایی که پردازنده سرفس مینی از معماری ARM پشتیبانی می کرد بنا بود که ویندوز آر تی را اجرا و - تعمیرات یخچال وستینگهاوس در شهر بستان آباد استان آذربایجان شرقی - از سرفس پِن نیز پشتیبانی کند.

تعمیرات یخچال وستینگهاوس در شهر بستان آباد استان آذربایجان شرقی

اما همانطور که تایید می کنید در آن - تعمیرات یخچال وستینگهاوس در شهر بستان آباد استان آذربایجان شرقی - دوران بازار تبلت های 7 یا 8 اینچی چندان هم موفق نبوده - تعمیرات یخچال وستینگهاوس در شهر بستان آباد استان آذربایجان شرقی - و به نوعی رقابت را به اسمارت فون های بزرگ که به نام فبلت می شناسیم واگذار کرده بودند.

پانوس پانای مدیر واحد سرفس مایکروسافت پیشتر از این گجت تحت عنوان «دفترچه یادداشت» یاد - تعمیرات یخچال وستینگهاوس در شهر بستان آباد استان آذربایجان شرقی - کرده بود و به همین خاطر می توان حدس زد که سرفس مینی قرار بوده شکل - تعمیرات یخچال وستینگهاوس در شهر بستان آباد استان آذربایجان شرقی - و شمایل چنین محصولی را داشته باشد منتها از نوع دیجیتالی اش.

از آن زمان تاکنون مایکروسافت عمده تمرکز خود را روی نقاط قوت و خصوصیات منحصربفرد سری سرفس قرار داد و برای نمونه یک آل این وال به نام سرفس استودیو و همچنین لپ تاپ تازه ای را به این خانواده اضافه کرد.

این شرکت همچنین تصمیم دارد که در ماه اکتبر از یک سرفس پرو جدید با پشتیبانی از شبکه LTE رونمایی کند و احتمالا تا پایان سال نیز نسخه جدیدی را برای سرفس بوک خود معرفی می کند.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone