🧑🏻‍🔧تعمیرات جارو برقی پاناسونیک در شهر محلات استان مرکزی✔️|02143840☎️


تعمیرات جارو برقی پاناسونیک در شهر محلات استان مرکزی


انواع خدمات مشاوره و تعمیر جارو برقی در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های جارو برقی نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر جارو برقی دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: آیا تعمیرات در محل انجام میشود یا دستگاه به کارگاه حمل می شود؟
    پاسخ: تمامی تعمیرات در منزل مشتری انجام میگردد و در صورتی که قطعه ای خراب بوده و امکان تعمیر آن در منزل نباشد، فقط قطعه معیوب جهت تعمیر به کارگاه حمل میگردد.
  2. سوال: فضای داخلی جاروبرقی هر چندوقت یکبار باید تمیز شود؟
    پاسخ: هر 1 ماه یک بار لازم است فضای داخلی جاروبرقی تمیز شود.
  3. سوال: استاتور جاروبرقی چیست؟
    پاسخ: وظیفه‌ی برقرار کردن میدان الکتریکی درون موتور را دارد.
  4. سوال: علت کار نکردن سیم جمع کن در جاروبرقی چیست؟
    پاسخ: ایراد در برد، خرابی محفظه سیم جمع کن یا شکستن دنده های آن ممکن است باعث ایجاد این اتفاق شود.
  5. سوال: آیا تعمیراتی که انجام میشود گارانتی دارد؟
    پاسخ: بله، تمام خدمات ارائه شده از سوی همکاران ما دارای 90 روز گارانتی میباشد.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 27031.html
۵ اسفند ۱۴۰۱

شیائومی بلک شارک 2 پرو معرفی شد؛ اسنپدراگون 855 پلاس و 12 گیگابایت رم

سرانجام امروز شیائومی گوشی گیمینگ بلک شارک 2 پرو را با چیپست اسنپدراگون 855 پلاس، رم 12 گیگابایتی و قیمت 435 دلار رونمایی کرد. همانطور که چند روز پیش تأیید شد، بلک شارک 2 پرو ...

سرانجام - تعمیرات جارو برقی پاناسونیک در شهر محلات استان مرکزی - امروز شیائومی گوشی گیمینگ بلک - تعمیرات جارو برقی پاناسونیک در شهر محلات استان مرکزی - شارک 2 پرو را با چیپست اسنپدراگون 855 پلاس، رم 12 گیگابایتی و قیمت 435 دلار رونمایی کرد.

همانطور که چند روز پیش تأیید شد، بلک شارک 2 پرو با چیپست اسنپدراگون 855 پلاس به بازار آمده که در - تعمیرات جارو برقی پاناسونیک در شهر محلات استان مرکزی - کنار ایسوس ROG - تعمیرات جارو برقی پاناسونیک در شهر محلات استان مرکزی - Phone 2، این - تعمیرات جارو برقی پاناسونیک در شهر محلات استان مرکزی - گوشی را به دومین محصولی تبدیل کرده که از این چیپست استفاده می کند. در کنار این - تعمیرات جارو برقی پاناسونیک در شهر محلات استان مرکزی - چیپست قدرتمند، 12 گیگابایت حافظه رم قرار گرفته. حافظه داخلی نیز از استاندارد UFS 3.0 پشتیبانی می کند.

همانطور که قبلاً گزارش کرده بودیم، قسمت پشتی بلک شارک 2 پرو با - تعمیرات جارو برقی پاناسونیک در شهر محلات استان مرکزی - طراحی متفاوت نسبت به بلک شارک 2 به - تعمیرات جارو برقی پاناسونیک در شهر محلات استان مرکزی - بازار آمده. از این تغییرات می توان به اضافه شدن دو گریپ مخصوص و دو لامپ RGB LED اضافه در اطراف لوگو اشاره کرد.

تعمیرات جارو برقی پاناسونیک در شهر محلات استان مرکزی

بلک شارک 2 پرو با نمایشگر 6.39 اینچی امولد و رزولوشن FHD+ به بازار آمده است. زمان پاسخ‌دهی این نمایشگر به لمس حالا به 34.7 میلی ثانیه کاهش پیدا کرده که در مقایسه با زمان 43.5 میلی ثانیه ای نسل قبل، پیشرفت قابل توجهی - تعمیرات جارو برقی پاناسونیک در شهر محلات استان مرکزی - محسوب شده و کاربر در بازی های تأخیر کمتری حس خواهد کرد. این نمایشگر همانند نسل قبل از سنسور اثر انگشت زیر نمایشگر بهره می برد.

بلک شارک 2 پرو در بنچمارک سایت آنتوتو - تعمیرات جارو برقی پاناسونیک در شهر محلات استان مرکزی - به امتیاز باورنکردنی 500610 دست یافته که تا به امروز  بالاترین امتیاز در این سایت محسوب می شود. تغییر دیگر در این گوشی استفاده از سیستم خنک کنندگی جدیدتر است که به کمک تیوب ها و صفحاتی که با مایع خنک می شوند، میزان حرارت در سطح بهینه باقی می ماند.

دوربین بلک شارک 2 پرو با پیکربندی دوگانه از سنسور اصلی 48 مگاپیکسلی با گشادگی دریچه دیافراگم 1.75 و سنسور ثانویه 12 مگاپیکسلی با ضریب اف 2.2 تشکیل شده است. دوربین 20 مگاپیکسلی سلفی - تعمیرات جارو برقی پاناسونیک در شهر محلات استان مرکزی - نیز با اپرچر f/2.0 در جلو گوشی قرار دارد.

تعمیرات جارو برقی پاناسونیک در شهر محلات استان مرکزی

ظرفیت باتری بلک شارک 2 پرو همان 4000 میلی آمپر ساعتی - تعمیرات جارو برقی پاناسونیک در شهر محلات استان مرکزی - مشابه نسل قبل بوده و از تکنولوژی شارژ سریع 27 واتی بهره - تعمیرات جارو برقی پاناسونیک در شهر محلات استان مرکزی - می برد. این گوشی با اندروید پای - تعمیرات جارو برقی پاناسونیک در شهر محلات استان مرکزی - به بازار خواهد آمد.

در زمینه نرم افزار تغییر خاصی صورت نگرفته و بلک شارک 2 پرو با Black Shark Dock 4.0 عرضه خواهد شد. این گوشی در طرح ها و رنگ های متنوعی موجود است و علاوه بر رنگ سبز/مشکی و نقره ای، در 3 رنگ فانتزی هم در ویترین فروشگاه یافت خواهد شد. قرار است در آینده رنگ های دیگری نیز با همکاری تیم ژاپنی LNG Esports به رنگ ها اضافه شود.

شیائومی بلک شارک 2 پرو در تاریخ 2 آگوست (11 - تعمیرات جارو برقی پاناسونیک در شهر محلات استان مرکزی - مرداد) در چین - تعمیرات جارو برقی پاناسونیک در شهر محلات استان مرکزی - و تنها در دو مدل 12GB/128GB و 12GB/256GB به بازار عرضه خواهد شد. کمپانی شیائومی این محصول را با قیمت 435 دلار برای مدل - تعمیرات جارو برقی پاناسونیک در شهر محلات استان مرکزی - 12GB/128GB و 580 دلار برای مدل 12GB/256 به بازار خواهد فرستاد.

همچنین کمپانی بلک شارک - تعمیرات جارو برقی پاناسونیک در شهر محلات استان مرکزی - از دو هدست گیمینگ روگوشی و توگوشی رونمایی کرده است. فعلاً بلک شارک 2 پرو فقط در چین عرضه - تعمیرات جارو برقی پاناسونیک در شهر محلات استان مرکزی - شده ولی در چند ماه آینده به هند هم خواهد آمد. در ادامه مشخصات کامل گوشی را می بینید:

تعمیرات جارو برقی پاناسونیک در شهر محلات استان مرکزی

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone