🧑🏻‍🔧تعمیرات جارو برقی ساینا در شهر نجف آباد استان اصفهان✔️|02143840☎️


تعمیرات جارو برقی ساینا در شهر نجف آباد استان اصفهان


انواع خدمات مشاوره و تعمیر جارو برقی در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های جارو برقی نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر جارو برقی دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: فن در جاروبرقی چیست و چه کاربردی دارد؟
    پاسخ: فن در بعضی از جارو برقی ها می باشد که باعث خنک بودن موتور می شود.
  2. سوال: هزینه تعمیرات را چگونه باید پرداخت کنم؟
    پاسخ: شما میتوانید از طریق دستگاه کارتخوان یا انتقال وجه با همراه بانک و همچنین به صورت نقد هزینه تعمیر را پرداخت نمایید.
  3. سوال: چه ضمانتی بابت حفظ حریم شخصی من وجود دارد؟
    پاسخ: تمامی تعمیرکاران ما مدارک تایید شده از مراجع نظارتی و انتظامی را داشته و دوره های ارتباط موثر با مشتری را گذرانده اند.
  4. سوال: چرا وسط کار جاروبرقی من خاموش شد؟
    پاسخ: خرابی قطعات، خرابی موتور، برد، سیم برق و... باعث متوقف شدن کار جاروبرقی میگردد.
  5. سوال: چرا بلبرینگ جاروبرقی خراب میشود؟
    پاسخ: خرابی موتور و جرم گرفتن آن، استفاده زیاد از دستگاه، ایجاد رطوبت میتواند ازعوامل این مشکل باشد.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 27032.html
۵ اسفند ۱۴۰۱

دانشمندان موفق به توسعه یک میکروفن کوانتومی شدند

محققان دانشگاه استنفورد یک نوع میکروفن کوانتومی توسعه داده‌اند که می‌تواند کوچکترین واحدهای صدا را که فونون (phonons) نام دارند را هم شناسایی کند. فونون‌ها بسته‌های کوچکی از انرژی لرزشی هستند. تا به حال اندازه‌گیری ...

محققان دانشگاه استنفورد یک نوع میکروفن کوانتومی توسعه داده‌اند که می‌تواند کوچکترین واحدهای صدا را که فونون (phonons) نام دارند را هم شناسایی کند. فونون‌ها - تعمیرات جارو برقی ساینا در شهر نجف آباد استان اصفهان - بسته‌های کوچکی از انرژی لرزشی هستند.

تا به حال اندازه‌گیری فونون‌ها به وسیله میکروفن‌های معمولی غیر ممکن بوده چرا که حساسیت آن‌ها به اندازه‌ای نیست که بتواند این واحدهای بسیار کوچک انرژی را تشخیص دهد. در واقع وقتی امواج صوت با یک پرده یا غشا برخورد می‌کنند، میکروفن‌ها قادر به تشخیص آن‌ها خواهند بود اما فونون‌ها آنقدر کوچکند که به خاطر قانون عدم قطعیت هایزنبرگ نمی‌توان آن‌ها را به صورت تکی شناسایی کرد.

دانشمندان به جای اینکه از - تعمیرات جارو برقی ساینا در شهر نجف آباد استان اصفهان - متد اندازه‌گیری غیر مستقیم استفاده کنند، دستگاهی ساختند تا انرژی فونون‌ها را به صورت مستقیم و با استفاده از تشدیدگرهای ریز که مثل آینه‌ای برای صدا عمل می‌کنند، اندازه‌گیری کند. میکروفن کوانتومی مذکور می‌تواند فونون‌ها را - تعمیرات جارو برقی ساینا در شهر نجف آباد استان اصفهان - به دام انداخته و لرزش ایجاد شده توسط آن‌ها را اندازه‌گیری کند.

تعمیرات جارو برقی ساینا در شهر نجف آباد استان اصفهان

این دستگاه می‌تواند قدمی رو به جلو برای ساخت نوع جدیدی از کامپیوترهای کوانتومی باشد. توانایی تشخیص بسته‌های کوچک - تعمیرات جارو برقی ساینا در شهر نجف آباد استان اصفهان - صدا می‌تواند منجر به توسعه ابزاری شود که داده‌ها را با استفاده از انرژی صوتی - تعمیرات جارو برقی ساینا در شهر نجف آباد استان اصفهان - رمزگذاری می‌کند. در این صورت امکان ذخیره داده‌های عظیم روی کامپیوترهای کوچکتر ممکن خواهد شد.

یک کامپیوتر کوانتومی که با فونون‌ها کار می‌کند شاید حتی کوچکتر - تعمیرات جارو برقی ساینا در شهر نجف آباد استان اصفهان - از کامپیوترهای فوتونی باشد، چرا که - تعمیرات جارو برقی ساینا در شهر نجف آباد استان اصفهان - دستکاری و تغییر فونون‌ها راحتتر - تعمیرات جارو برقی ساینا در شهر نجف آباد استان اصفهان - از فوتون‌هاست. اگر دانشمندان موفق به ساخت یک کامپیوتر - تعمیرات جارو برقی ساینا در شهر نجف آباد استان اصفهان - کوانتومی شوند که بر اساس انرژی فونون‌ها کار می‌کند، این کامپیوتر می‌تواند نسبت به کامپیوترهای فوتونی اطلاعات بیشتری در خود ذخیره کند.

«امیر صفوی نائینی» استادیار دانشکده فیزیک کاربردی دانشگاه استنفورد و نویسنده ارشد مقاله که در مجله نیچر هم به چاپ رسیده می‌گوید:

در حال حاضر از فوتون‌ها برای رمزگذاری این حالت‌ها استفاده می‌شود، ما می‌خواهیم از فونون‌ها به این منظور استفاده کنیم که مزیت‌های بسیار بیشتری به همراه خواهند داشت. دستگاه ما قدمی رو به جلو برای تولید کامپیوترهای کوانتومی مکانیکی است.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
کاربر کانی نوشته شده درتاریخ 1402/08/22
وقت بخیر جلال آباد نجف آباد خدمات دارید
پاسخ: بله در جلال آباد شهر نجف آباد خدمات دهی داریم. لطفا با تلفن مرکز استان تماس بگیرید و یا با تلفن مرکز تهران تماس بگیرید.
کاربر گلپر نوشته شده درتاریخ 1402/08/16
حالتون خوبه؟ شما اطراف صالح آباد نجف آباد هم اعزام نیرو دارید
پاسخ: بله در صالح آباد شهر نجف آباد خدمات دهی داریم. لطفا با تلفن مرکز استان تماس بگیرید و یا با تلفن مرکز تهران تماس بگیرید.



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone