🧑🏻‍🔧تعمیرات جارو برقی پاناسونیک در شهر مرودشت استان فارس✔️|02143840☎️


تعمیرات جارو برقی پاناسونیک در شهر مرودشت استان فارس


انواع خدمات مشاوره و تعمیر جارو برقی در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های جارو برقی نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر جارو برقی دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: علت کارنکردن جاروبرقی چیست؟
    پاسخ: اینکه دستگاه کلا کار نکند ممکن است خرابی های مختلفی را نشان دهد که باید توسط تکنسین مورد بررسی قرار گیرد.
  2. سوال: چه دلایلی برای خرابی چرخ در جاروبرقی وجود دارد؟
    پاسخ: گیر کردن اشیای خارجی به چرخ و مرطوب ماندن لاستیک و اسیب فیزیکی از عوامل خرابی چرخ دور در میباشد.
  3. سوال: وضیفه و کاربرد ترموستات چه می باشد؟
    پاسخ: ترموستات برای تنظیم دمای موتو و دستگاه جاروبرقی می باشد.
  4. سوال: دلیل کارنکردن ولوم تنظیم جاروبرقی چیست؟
    پاسخ: ولوم یا کلیدی برای تنظیم هوا و فشار جاروبرقی وجود دارد که با خرابی برد آن یا نرسیدن برق به آن کار نمی کند.
  5. سوال: چقدر طول میکشد تا تعمیرکار جهت رفع عیب مراجعه کنید؟
    پاسخ: نهایتا پس از 60 دقیقه بعد از ثبت درخواست کارشناسان ما با شما تماس گرفته و جهت زمان مراجعه با شما هماهنگ میکنند.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 27033.html
۵ اسفند ۱۴۰۱

اسپیکر هوشمند گوگل و هواوی؛ پروژه ای که به نتیجه نرسید

بر اساس برخی گزارشات پیش از اینکه دولت ترامپ تحریم‌های سفت و سخت خود را علیه هواوی آغاز کند، شرکت چینی با همکاری گوگل در مراحل پایانی تولید یک اسپیکر هوشمند هواوی قرار داشتند. گویا ...

بر اساس برخی گزارشات پیش از اینکه دولت ترامپ تحریم‌های - تعمیرات جارو برقی پاناسونیک در شهر مرودشت استان فارس - سفت و سخت - تعمیرات جارو برقی پاناسونیک در شهر مرودشت استان فارس - خود را علیه هواوی آغاز کند، شرکت چینی با همکاری گوگل در مراحل پایانی تولید یک اسپیکر هوشمند هواوی قرار داشتند.

گویا این دو شرکت بزرگ تکنولوژی قرار بوده اسپیکر هوشمند هواوی را سپتامبر امسال (اواخر شهریور) در رویداد تجاری IFA در برلین به صورت رسمی معرفی کرده و فروش آنلاین آن را در آمریکا آغاز کنند. با - تعمیرات جارو برقی پاناسونیک در شهر مرودشت استان فارس - این حال بعد - تعمیرات جارو برقی پاناسونیک در شهر مرودشت استان فارس - از جریانات تحریم‌های آمریکا، برنامه‌ها به حالت تعویق در آمد.

تعمیرات جارو برقی پاناسونیک در شهر مرودشت استان فارس

با این اوصاف گوگل و هواوی حداقل یک سال گذشته را مشغول کار روی این - تعمیرات جارو برقی پاناسونیک در شهر مرودشت استان فارس - محصول جدید بوده‌اند که می‌توانست به دستیار گوگل هم مجهز باشد. بر اساس گزارش The Information گوگل و هواوی در حال یافتن راهکاری برای سازگار کردن گوشی‌های هواوی با اندروید Auto هم بودند.

البته مساله همکاری این دو شرکت - تعمیرات جارو برقی پاناسونیک در شهر مرودشت استان فارس - برای تولید اسپیکر هوشمند هواوی چندان هم عجیب نیست چرا که قبلا هم شاهد همکاری نزدیک آن‌ها با هم بوده‌ایم. با این حال - تعمیرات جارو برقی پاناسونیک در شهر مرودشت استان فارس - متوقف شدن این برنامه نشان دهنده تاثیرات عمیق تحریم‌های دولت ترامپ بر - تعمیرات جارو برقی پاناسونیک در شهر مرودشت استان فارس - خطوط تولید هواوی است.

در حال حاضر با اینکه گفته می‌شود ترامپ و شی جین پینگ به توافقاتی دست پیدا کرده‌اند - تعمیرات جارو برقی پاناسونیک در شهر مرودشت استان فارس - که شاید از شدت تحریم‌های هواوی کم کند، با این حال روابط بین این شرکت با غول‌های تکنولوژی آمریکا احتمالا برای همیشه دچار تغییرات گسترده‌ای خواهد شد.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
کاربر سمیه نوشته شده درتاریخ 1402/08/22
سلام حالتون خوبه؟ آیا بهارستان مرودشت تعمیرات دارید؟
پاسخ: بله در بهارستان شهر مرودشت خدمات دهی داریم. لطفا با تلفن مرکز استان تماس بگیرید و یا با تلفن مرکز تهران تماس بگیرید.



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone