🧑🏻‍🔧تعمیرات اجاق گاز و فر نف در شهر میانه استان آذربایجان شرقی✔️|02143840☎️


تعمیرات اجاق گاز و فر نف در شهر میانه استان آذربایجان شرقی


انواع خدمات مشاوره و تعمیر اجاق گاز و فر در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های اجاق گاز و فر نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر اجاق گاز و فر دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: دلیل داغ نشدن فر چیست؟
    پاسخ: از دلایل این مشکل می توان به خرابی المنت، عدم هوارسانی صحیح در محفظه، خرابی سنسور دما و ... اشاره کرد.
  2. سوال: چقدر زمان میبرد تا متخصص شما جهت رفع عیب مراجعه کنید؟
    پاسخ: حداکثر پس از 60 دقیقه بعد از ثبت درخواست توسط شما، کارشناسان ما با شما تماس گرفته و جهت زمان مراجعه با شما هماهنگ میکنند.
  3. سوال: علت فیوز پراندن اجاق گاز و فر چسیت؟
    پاسخ: در قسمت های الکترونیکی فر برقی و اجاق گاز (فندک و ترموستات)ممکن است اتصالی در هنگام نشت اب یا خرابی ایجاد شود که باعث پریدن فیوز خواهد شد.
  4. سوال: آیا ممکن هست تعمیرات در منزل انجام شود یا باید دستگاه به کارگاه حمل شود؟
    پاسخ: در اکثر موارد تعمیرات در منزل مشتری انجام میگردد اما در صورت خرابی قطعاتی همچون برد الکترونیکی، فقط قطعه دارای ایراد جهت تعمیر به کارگاه حمل میگردد.
  5. سوال: مخلوط کن هوا و گاز در اجاق گاز و فر چه وظیفه ای دارد؟
    پاسخ: محفظه ای در اجاق گاز ها وجود دارد که میزان گاز را با مقداری هوا مخلوط میکند تا شعله بهتر بسوزد و ضرر آن کمتر شود.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 40944.html
۲۲ بهمن ۱۴۰۱

اپل با ثبت پتنت جدید، یک قدم به ساخت عینک واقعیت افزوده نزدیک تر شد

مدت هاست که خبرهای بسیاری از قصد اپل برای ساخت عینک واقعیت افزوده می شنویم. حتی پیش از این تصویر طرحی از این گجت نیز منتشر شد. البته پیش تر در دیجیاتو خواندید که به ...

مدت هاست که خبرهای بسیاری از قصد اپل برای ساخت عینک واقعیت افزوده می شنویم. حتی پیش از این تصویر طرحی از این گجت نیز منتشر شد. البته پیش تر در دیجیاتو خواندید که به علت برخی از مشکلات - تعمیرات اجاق گاز و فر نف در شهر میانه استان آذربایجان شرقی - تولید، از جمله طراحی و نیز حجیم بودن - تعمیرات اجاق گاز و فر نف در شهر میانه استان آذربایجان شرقی - سنسورهای فعلی برای - تعمیرات اجاق گاز و فر نف در شهر میانه استان آذربایجان شرقی - تعبیه در عینک مانع از ارائه آن در آینده نزدیک شده است؛

حالا در پی ثبت پتنت جدیدی توسط اپل، پروسه ساخت عینک واقعیت افزوده این شرکت، یک پله به مرحله نهایی نزدیک تر شده. این پتنت به محل قرار گیری گجت مذکور روی سر و صورت و برخی جزئیات دیگر اشاره دارد.

بر اساس اطلاعات منتشر شده، عینک واقعیت افزوده اپل از نمایشگر لمسی بهره می برد و این گجت احتمالاً می تواند برخی از وظایف را به - تعمیرات اجاق گاز و فر نف در شهر میانه استان آذربایجان شرقی - واسطه ارتباط با آیفون انجام دهد.

تعمیرات اجاق گاز و فر نف در شهر میانه استان آذربایجان شرقی

از سوی دیگر پتنت مورد بحث اشاره به نحوه نمایش نقاط مورد علاقه (POI) روی نمایشگر آن دارد.

لازم به ذکر است پیشتر گزارش هایی مبنی بر ساخت قاب فلزی این عینک توسط شرکت تایوانی «Catcher Technology»، شنیده شده بود. البته «اَلن هورنگ» مدیر کمپانی مذکور این مسئله را تأیید نکرده.

با وجود اینکه برخی از گزارش ها اشاره به معرفی این گجت در اسفند ماه سال جاری تا فروردین ماه سال 1397، دارند ولی «جف پو» (Jeff Pu) تحلیلگر شرکت مشاوره - تعمیرات اجاق گاز و فر نف در شهر میانه استان آذربایجان شرقی - سرمایه گذاری «Yuanta» اعلام کرده که عینک واقعیت افزوده اپل احتمالاً - تعمیرات اجاق گاز و فر نف در شهر میانه استان آذربایجان شرقی - در اواخر سال 2019 به بازار عرضه خواهد شد.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone