🧑🏻‍🔧تعمیرات جارو برقی آاگ در شهر جلفا استان آذربایجان شرقی✔️|02143840☎️


تعمیرات جارو برقی آاگ در شهر جلفا استان آذربایجان شرقی


انواع خدمات مشاوره و تعمیر جارو برقی در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های جارو برقی نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر جارو برقی دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: آیا نوسانات برقی میتواند به جاروبرقی آسیب بزند؟
    پاسخ: بله، نوسانات برقی میتواند به برد و قطعات الکترونیکی جاروبرقی آسیب برساند.
  2. سوال: دلیل چرخ ها در جاروبرقی چیست؟
    پاسخ: گیر کردن اشیای خارجی به چرخ و مرطوب ماندن لاستیک و اسیب فیزیکی از عوامل خرابی چرخ دور در میباشد.
  3. سوال: علت روشن نشدن جاروبرقی چیست؟
    پاسخ: روشن نشدن جاروبرقی به عواملی متعددی از جمله برد، سیم کشی یا فیوز و... بستگی دارد و باید توسط تعمیرکار بررسی شود.
  4. سوال: تمیر کزدن مایعات با جاروبرقی مجاز است؟
    پاسخ: خیر به هیچ عنوان، این کار باعث سوختن موتور یا قطعات الکترونیکی میشود.
  5. سوال: در صورت خرابی مجدد دستگاه باید دوباره هزینه پرداخت کنم؟
    پاسخ: در صورتی که خرابی جاروبرقی شما در بازه گارانتی سه ماهه تعمیرات باشد و خرابی ایجاد شده مجدد در همان قسمتی باشد که قبلا تعمیر شده، نیازی به پرداخت هزینه نیست.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 32642.html
۳۰ بهمن ۱۴۰۱

بنچمارک منتسب به اکسپریا XA3 در گیک بنچ ثبت شد

به تازگی بنچمارکی از گوشی سونی با شماره مدل H4493 در وب سایت گیک‌ بنچ رویت شده است. کارشناسان باور دارند که این نمرات به موبایل سونی اکسپریا XA3 یا یکی از نسخه‌ های پلاس و ...

به تازگی بنچمارکی از گوشی سونی با شماره مدل H4493 در وب سایت گیک‌ بنچ رویت شده است. کارشناسان باور دارند که این نمرات به موبایل سونی اکسپریا XA3 یا یکی از نسخه‌ های پلاس و اولترای آن اختصاص داشته باشند.

تعمیرات جارو برقی آاگ در شهر جلفا استان آذربایجان شرقی

سونی در این موبایل برای اولین بار از یک چیپست اسنپدراگون ۶۶۰ استفاده کرده و به نظر میٰ‌رسید پردازنده‌ی قوی تر موجب شود که گوشی جدید بتواند عملکرد بهتری از نسل قبلی خود یعنی سونی اکسپریا XA2 برجای بگذارد چرا که نسل قبلی از چیپست ضعیفتر اسنپدراگون ۶۳۰ بهره می‌برد.

با این وجود، نمرات کسب شده توسط این مدل نسبت به تلفن‌ های هوشمند قبلی آن چنان پیشرفت نکرده است.

تعمیرات جارو برقی آاگ در شهر جلفا استان آذربایجان شرقی

همانطور که در تصویر فوق نشان داده شده، گوشی جدید سونی با شماره مدل H4493  که به نظر می‌رسد همان سونی اکسپریا XA3 یا نسخه‌ هایی از آن باشد با چیپست اسنپدراگون ۶۰۰ - تعمیرات جارو برقی آاگ در شهر جلفا استان آذربایجان شرقی - خود موفق شده در تست تک هسته ای امتیاز ۸۵۳ و در تست چند هسته ای امتیاز - تعمیرات جارو برقی آاگ در شهر جلفا استان آذربایجان شرقی - ۴۱۷۲ را به ثبت برساند.

طبق اطلاعات منتشر شده در وب سایت گیک بنچ، اکسپریا XA3 از یک صفحه نمایش با نسبت تصویر ۱۸ به ۹ و رزولوشن ۲۱۶۰ در ۱۰۸۰ پیکسل بهره می‌برد و ۶ گیگابایت - تعمیرات جارو برقی آاگ در شهر جلفا استان آذربایجان شرقی - رم نیز در آن تعبیه شده است.

تعمیرات جارو برقی آاگ در شهر جلفا استان آذربایجان شرقی

به نظر می‌رسد که گوشی میان رده - تعمیرات جارو برقی آاگ در شهر جلفا استان آذربایجان شرقی - جدید سونی - تعمیرات جارو برقی آاگ در شهر جلفا استان آذربایجان شرقی - به نسخه‌ی پلاس - تعمیرات جارو برقی آاگ در شهر جلفا استان آذربایجان شرقی - مدل قبلی یعنی اکسپریا XA2 دو شباهت زیادی داشته باشد چرا که - تعمیرات جارو برقی آاگ در شهر جلفا استان آذربایجان شرقی - موبایل قدیمی نیز از  مقدار رم و نمایشگری یکسان استفاده - تعمیرات جارو برقی آاگ در شهر جلفا استان آذربایجان شرقی - می‌کرد.

بد نیست بدانید چیپست اسنپدراگون ۶۳۰ از هشت هسته‌ی کورتکس A53 استفاده می‌کند. این در حالی است که اسنپدراگون ۶۶۰، ۴ هسته‌ی طلایی Kryo 260 (ازنوع کورتکس A73) و چهار هسته‌ی نقره‌ای (از نوع کورتکس A53) دارد و از پردازنده‌ی گرافیکی سریعتری نیز بهره می‌برد.

 

تماشا کنید: سونی اکسپریا XA2 پلاس با نمایشگر 6 اینچی و طراحی جدید معرفی شد

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone