🧑🏻‍🔧تعمیرات جارو برقی الکترو لوکس در شهر گیلان استان گیلان✔️|02143840☎️


تعمیرات جارو برقی الکترو لوکس در شهر گیلان استان گیلان


انواع خدمات مشاوره و تعمیر جارو برقی در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های جارو برقی نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر جارو برقی دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: آیا تعمیرکار بدون هماهنگی با من مراجعه میکند؟
    پاسخ: بله، تمام کارشناسان قبل از مراجعه با شما تماس میگیرند و زمان مراجعه خود را با شما هماهنگ میکنند.
  2. سوال: جاروبرقی بیش از حد صدا دار دلیل چیست؟
    پاسخ: صدای بیش از حد جاروبرقی میتواند مربوط به خرابی موتور و بلبرینگ و برد باشد.
  3. سوال: آیا تعمیراتی که انجام میشود گارانتی دارد؟
    پاسخ: بله، تمام تعمیرات انجام شده توسط همکاران ما دارای 90 روز ضمانت میباشد.
  4. سوال: وظیفه و کاربرد استاتور چیست؟
    پاسخ: ستاتور، قسمت ساکن موتور می‌باشد و قظعه ای از موتور است.
  5. سوال: علت کارنکردن جاروبرقی چیست؟
    پاسخ: خرابی قطعاتی مانند بلبرینگ موتور، برد، سیم کشی و... میتواند باعث کارنکردن جاروبرقی شود که باید توسط تعمیرکار بررسی شود.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 32643.html
۳۰ بهمن ۱۴۰۱

گیک بنچ از مشخصات سخت افزاری میت ۲۰ لایت خبر می دهد

میت ۲۰ لایت یکی از موبایل هایی است که تا کنون شایعات بسیاری درباره مشخصات و طراحی ظاهری آن منتشر شده و حالا نوبت به بنچمارک گیک بنچ این گوشی رسیده که اغلب داده های ...

میت ۲۰ لایت یکی از موبایل هایی است که تا کنون شایعات بسیاری - تعمیرات جارو برقی الکترو لوکس در شهر گیلان استان گیلان - درباره مشخصات و طراحی ظاهری آن منتشر شده و حالا نوبت به بنچمارک گیک بنچ این گوشی رسیده که اغلب داده های آن درست از آب درمی آید.

پیش از این از برخی منابع شنیده بودیم که هواوی برای میت ۲۰ لایت چیپست کایرین ۷۱۰ را در نظر گرفته و حالا این مساله در گیک بنچ هم تایید شده است. کایرین ۷۱۰ بر پایه معماری ۱۲ نانومتری ساخته شده و میزبان چهار هسته ۲.۲ گیگاهرتزی از نوع Cortex-A73 و چهار هسته ۱.۷ گیگاهرتزی از نوع Cortex-A53 است.

بر اساس این لیست میت ۲۰ لایت از ۶ گیگابایت رم بهره خواهد برد که در کنار چیپست مذکور در بخش تک هسته ای امتیاز ۱۵۹۸ و در بخش  چند هسته ای امتیاز ۴۶۶۵ را برای این موبایل به ارمغان - تعمیرات جارو برقی الکترو لوکس در شهر گیلان استان گیلان - آورده اند. علاوه بر این نسخه ای ۴ گیگابایتی این گوشی هم در راه خواهد بود. تعمیرات جارو برقی الکترو لوکس در شهر گیلان استان گیلان

از مشخصات احتمالی دیگر می توان به ۶۴ گیگابایت حافظه داخلی و واسط کاربری EMUI 9.0 بر پایه اندروید پای اشاره کرد.

از نظر طراحی میت ۲۰ لایت سرنخ های از میت ۱۰ پورشه دیزاین را به ارث برده و در سه رنگ مشکی، آبی و طلایی از راه می رسد. این موبایل در کنار بریدگی عریض فوقانی، حاشیه اندکی در پایین نمایشگر - تعمیرات جارو برقی الکترو لوکس در شهر گیلان استان گیلان - ۶.۳ اینچی با نسبت تصویر ۱۹ به ۹ دارد. در پنل عقب هم شاهد دوربینی دوگانه، سنسور اثر انگشت و لوگوی کمپانی سازنده هستیم.

در حال حاضر تاریخ معرفی نسخه جدید از این مدل میان رده مشخص نیست اما انتظار می رود که همانند سال گذشته در مهرماه و همراه با میت ۲۰ و - تعمیرات جارو برقی الکترو لوکس در شهر گیلان استان گیلان - میت ۲۰پرو شاهد رونمایی از نسخه لایت این سری هم باشیم.

تماشا کنید: نگاه نزدیک به هواوی میت ۱۰ و میت ۱۰ پرو

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone