🧑🏻‍🔧تعمیرات جارو برقی ساینا در شهر سنقر استان کردستان✔️|02143840☎️


تعمیرات جارو برقی ساینا در شهر سنقر استان کردستان


انواع خدمات مشاوره و تعمیر جارو برقی در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های جارو برقی نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر جارو برقی دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: آیا باید برای جاروبرقی از محافظ برق استفاده کنیم؟
    پاسخ: به دلیل اینکه برد الکترونیکی جاروبرقی و سایر قطعات برقی آن در برابر نوسانات برقی آسیب پذیر هستند استفاده از محافظ برق مناسب الزامی میباشد.
  2. سوال: آیا نوسانات برقی میتواند به جاروبرقی آسیب بزند؟
    پاسخ: بله، نوسانات برقی میتواند به برد و قطعات الکترونیکی جاروبرقی آسیب برساند.
  3. سوال: وظیفه برس یا پارویی جاروبرقی چیست؟
    پاسخ: رویی جارو، قطعه‌ای است که مستقیما با زمین درگیر می‌باشد و عمیقا ذرات را می کشد.
  4. سوال: آیا جاروبرقی به سرویس سالیانه احتیاج دارد؟
    پاسخ: بله جاروبرقی باید به طور مرتب سالیانه سرویس شده و دیگ آن در صورت خرابی نیاز به تعمیر دارد.
  5. سوال: چه دلایلی برای روشن نشدن جاروبرقی وجود دارد؟
    پاسخ: علت روشن نشدن جاروبرقی خرابی برد، اتصالات برقی و فیوز دستگاه میتواند باشد و باید توسط تعمیرکار متخصص بررسی گردد.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 16284.html
۱۶ اسفند ۱۴۰۱

اوپو از سری Reno5 5G با چیپست پرچمدار مدیاتک و شارژ ۶۵ واتی رونمایی کرد

سری Reno5 شامل دو مدل است که از چیپست پرچمدار مدیاتک ۱۰۰۰ پلاس یا اسنپدراگون 765G و شارژر ۶۵ واتی بهره می‌برند. اوپو Reno5 5G به عنوان مدل پایه به اسنپدراگون 765G، رم ۸ یا ۱۲ گیگابایتی و ...

سری Reno5 شامل دو مدل است که از چیپست پرچمدار مدیاتک ۱۰۰۰ پلاس یا اسنپدراگون 765G - تعمیرات جارو برقی ساینا در شهر سنقر استان کردستان - و شارژر ۶۵ واتی بهره می‌برند.

اوپو Reno5 5G به عنوان مدل پایه به اسنپدراگون 765G، رم ۸ یا ۱۲ گیگابایتی و حافظه ۱۲ یا ۲۵۶ گیگابایتی مجهز شده است. نسخه پرو هم از همین پیکربندی حافظه بهره می‌برد اما به چیپست مدیاتک ۱۰۰۰ پلاس مجهز شده است.

تعمیرات جارو برقی ساینا در شهر سنقر استان کردستان

ابعاد نمایشگر یکی دیگر از تفاو‌ت‌های اصلی بین این مدل است. Reno5 5G پرو میزبان نمایشگری ۶.۵۵ اینچی است اما - تعمیرات جارو برقی ساینا در شهر سنقر استان کردستان - برای مدل عادی پنلی ۶.۴۳ اینچی در نظر گرفته شده. هر دو مدل از نوع OLED بوده و رزولوشن +1080pبا نرخ تازه‌سازی ۹۰ هرتزی دارند. درون - تعمیرات جارو برقی ساینا در شهر سنقر استان کردستان - حفره نمایشگر نیز دوربین سلفی ۳۲ مگاپیکسلی قرار گرفته است.

ماژول دوربین اصلی در هر دو مدل حول سنسور ۶۴ مگاپیکسلی برپا شده که پشت لنزی با اپرچر f/1.7 و بهره ‌مند از لرزشگیر الکترونیک قرار گرفته است. در کنار آن هم دوربین‌های ۸ مگاپیکسلی فوق عریض و دو ماژول ۲ مگاپیکسلی عمق سنج و ماکرو قرار دارند.

تعمیرات جارو برقی ساینا در شهر سنقر استان کردستان

هردو گوشی سری Reno5 از باتری‌های ۴۳۰۰ میلی آمپرساعتی برخوردارند که با تکیه بر فناوری SuperVOOC 2.0 با توان ۶۵ واتی به سرعت پرخواهند شد. این باتری از شارژ معکوس برای تامین انرژی دستگاه‌های دیگر پشتیبانی می‌کند.

در Reno5 پرو برخلاف نسخه عادی خبری از جک ۳.۵ - تعمیرات جارو برقی ساینا در شهر سنقر استان کردستان - میلیمتری هدفون نیست اما می‌توان از هدفون‌های سازگار با پورت USB-C استفاده کرد. همانطور که - تعمیرات جارو برقی ساینا در شهر سنقر استان کردستان - از نام آنها پیداست هر دو نسخه با 5G سازگاری دارند و از نظر نرم‌افزای نیز با اندروید ۱۱ از راه می‌رسند.

تعمیرات جارو برقی ساینا در شهر سنقر استان کردستان

اوپو پنل پشتی این موبایل‌ها را به گونه‌ای طراحی کرده که کمترین اثر انگشت روی آنها باقی می‌ماند. همچنین برجستگی - تعمیرات جارو برقی ساینا در شهر سنقر استان کردستان - دوربین و دیگر عناصر هم دارای پوشش فلوئورسنتی هستند که در تاریکی می‌درخشد.

اوپو پیش فروش Reno5 5G را با قیمت ۴۱۰ دلار برای مدل پایه و ۴۶۰ دلار برای نسخه ۱۲ گیگابایتی شروع کرده است. نسخه ‌‌های ۸ و ۱۲ گیگابایتی Reno5 5G پرو نیز به ترتیب ۵۲۰ و ۵۸۰ دلار قیمت گذاری شده‌اند.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone