🧑🏻‍🔧تعمیرات تلویزیون جی پلاس در شهر بیجار استان کردستان✔️|02143840☎️


تعمیرات تلویزیون جی پلاس در شهر بیجار استان کردستان


انواع خدمات مشاوره و تعمیر تلویزیون در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های تلویزیون نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر تلویزیون دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: برد کنترل تایمینگ (T-CON) در تلویزیون چیست؟
    پاسخ: وظیفه این قطعه پردازش تصاویر و انتقال آن به برد درایور می باشد.
  2. سوال: برد اینورتر چه کاربردی و نقشی در تلویزیون دارد؟
    پاسخ: در واقع این قطعه وظیفه روشن کنندگی بک لایت ها یا همان لامپ تصاویر را بر عهده دارد.
  3. سوال: قطع برق به صورت عمومی چه آسیبی به تلویزیون وارد می کند؟
    پاسخ: بعد از قطعی برق به صورت ناگهانی امکان سوختن و از کار افتادگی هر بخش از تلویزیون شما وجود دارد که نیاز به بررسی تخصصی خواهد داشت. استفاده از محافظ می تواند از این مشکلات جلوگیری کند.
  4. سوال: آیا تعمییرات تلویزیون من کاملا در منزل انجام می شود ؟
    پاسخ: تعمیرات تلویزیون شما در نهایت امکان در منزل و به صورت تعمیر در محل انجام خواهد گرفت .
  5. سوال: چرا تلویزیون من به صورت خودکار خاموش و روشن می شود؟
    پاسخ: این مشکل یکی از ایرادات رایج در اغلب تلویزیون ها به شمار می آید که باید با بررسی قسمت ها وقطعات مختلف علت آن را پیدا کنیم.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 25402.html
۷ اسفند ۱۴۰۱

کالبد شکافی هواوی میت 30 پرو توسط iFixit؛ تعمیر نه‌چندان مشکل اما امتیاز متوسط

وبسایت iFixit به تازگی گوشی هواوی میت 30 پرو را کالبد شکافی کرده و از تعمیر پذیری نه چندان مشکل آن گفته است. به گفته کارشناسان iFixit باز کردن گوشی همچنان می تواند با ریسک ...

وبسایت iFixit به - تعمیرات تلویزیون جی پلاس در شهر بیجار استان کردستان - تازگی گوشی هواوی میت 30 پرو را کالبد شکافی کرده و از تعمیر پذیری نه چندان مشکل آن گفته است.

به گفته کارشناسان iFixit باز کردن گوشی همچنان می تواند با ریسک همراه باشد. دلیل، استفاده از مقدار زیادی چسب و قاب احاطه شده در شیشه است. علاوه بر این اشاره شده که خوشبختانه موادی که هواوی در ساخت میت 30 پرو استفاده کرده آن قدر شکننده نیستند که - تعمیرات تلویزیون جی پلاس در شهر بیجار استان کردستان - به راحتی از بین بروند.

داخل گوشی هیچ چیز شگفت انگیز مخفی وجود ندارد. کابل ها به راحتی از جای خود کنار - تعمیرات تلویزیون جی پلاس در شهر بیجار استان کردستان - می روند و بیشتر بخش های ماژولار با پیچ های چهارسو یا اتصالات مشابه - تعمیرات تلویزیون جی پلاس در شهر بیجار استان کردستان - لِگو متصل شده اند. iFixit اشاره کرده که به - تعمیرات تلویزیون جی پلاس در شهر بیجار استان کردستان - دلیل ماژولار بودن بیشتر قطعات، امکان تعویض ساده آنها وجود دارد.

اما چه چیزی باعث شده هواوی میت 30 پرو امتیاز حداکثری تعمیر را دریافت نکند؟ جدای از فرایند کالبدشکافی خسته کننده، نمایشگر تا لبه های گوشی ادامه پیدا کرده و به محکمی به فریم چسبانده شده و به این ترتیب جداسازی آن به شدت خطرناک است. علاوه بر این اشاره شده که در آوردن باتری نسبتاً ساده است اما باز گرداندن آن به جای سابق نیاز به - تعمیرات تلویزیون جی پلاس در شهر بیجار استان کردستان - صرف زمان زیادی دارد.

iFixit در نهایت - تعمیرات تلویزیون جی پلاس در شهر بیجار استان کردستان - امتیاز 5 از 10 را به هواوی میت 30 پرو داده که در بین گوشی های امروزی با تعمیر پیچیده، شاید چندان هم بد نباشد. هواوی میت 30 پرو به طور - تعمیرات تلویزیون جی پلاس در شهر بیجار استان کردستان - پیش فرض از سرویس های گوگل بی بهره است - تعمیرات تلویزیون جی پلاس در شهر بیجار استان کردستان - و حضور چندانی در بازار کشورهای به غیر از چین - تعمیرات تلویزیون جی پلاس در شهر بیجار استان کردستان - هم نخواهد داشت.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone