🧑🏻‍🔧تعمیرات جارو برقی پارس خزر در شهر رودسر استان گیلان✔️|02143840☎️


تعمیرات جارو برقی پارس خزر در شهر رودسر استان گیلان


انواع خدمات مشاوره و تعمیر جارو برقی در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های جارو برقی نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر جارو برقی دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: به چه علت موقع روشن شدن جاروبرقی فیوز میپرد؟
    پاسخ: دلایلی مختلفی مانند اتصالی برق، آب ریختن روی سوکت های الکترونیکی و نوسانات برقی باعث پریدن فیوز میشود.
  2. سوال: علت سوختن موتور جاروبرقی چیست؟
    پاسخ: از دلایل سوختن موتور جاروبرقی میتوان به نوسانات برقی و مکش آب یا رطئوبت در جاروبرقی اشاره کرد.
  3. سوال: چقدر طول میکشد جاروبرقی من تعمیر شود؟
    پاسخ: پس از مراجعه و بررسی اولیه دستگاه شما توسط تکنسین متخصص، زمان مورد نیاز برای تعمیر دستگاه به شما اعلام میگردد.
  4. سوال: زمان سرویس کلی جاروبرقی هر چند وقت یکبار است؟
    پاسخ: جاروبرقی در صورت خرابی نیاز به سرویس کلی دارد ولی سرویس سالیانه هر سال باید انجام شود.
  5. سوال: ترموستات جاوبرقی چیست؟
    پاسخ: این قطعه گر حرارت یا دمای موتور به یک اندازه مشخص رسید فرمان خاموش شدن جاروبرقی را می دهد.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 25403.html
۷ اسفند ۱۴۰۱

مدیر عامل در کنترل بحران شبکه‌های اجتماعی چه نقشی دارد؟

همه شرکت ها خواسته یا ناخواسته درگیر بحران های بزرگ و کوچک می شوند. در چنین شرایطی اطلاع رسانی نادرست، ارائه اطلاعات غلط یا هر گام اشتباه دیگری در شبکه های اجتماعی می تواند در ...

همه شرکت ها خواسته یا ناخواسته درگیر بحران های بزرگ و کوچک می شوند. در چنین شرایطی اطلاع رسانی نادرست، ارائه اطلاعات غلط یا هر گام اشتباه دیگری در شبکه های اجتماعی می - تعمیرات جارو برقی پارس خزر در شهر رودسر استان گیلان - تواند در یک چشم بر هم زدن اعتبار برند را با خاک یکسان کند اما مدیرعامل - تعمیرات جارو برقی پارس خزر در شهر رودسر استان گیلان - با واکنش سریع و صحیح می تواند ورق را به سود شرکت - تعمیرات جارو برقی پارس خزر در شهر رودسر استان گیلان - برگرداند.

پشت هر برند معتبری یک کمپانی، سازمان یا فرد قرار گرفته که در اکثر مواقع تحت تاثیر رویدادهای جامعه قرار می گیرد. در سال گذشته شاهد بودیم که تعدادی از سرشناس ترین برندهای ایرانی نیز ناخواسته درگیر رویدادهایی شدند که در شبکه های اجتماعی هجمه ای شدید را به سوی آنها سرازیر کرد. جدای - تعمیرات جارو برقی پارس خزر در شهر رودسر استان گیلان - از این در برخی موارد خود کمپانی در شبکه های اجتماعی دچار خطا می شود که باز هم عدم پاسخگویی مناسب می تواند لطمات جبران ناپذیری را به حسن شهرت آن - تعمیرات جارو برقی پارس خزر در شهر رودسر استان گیلان - وارد کند.

تعمیرات جارو برقی پارس خزر در شهر رودسر استان گیلان

هرچند امکان بازیابی و احیای نام برند وجود دارد اما سرعت واکنش - تعمیرات جارو برقی پارس خزر در شهر رودسر استان گیلان - درست به - تعمیرات جارو برقی پارس خزر در شهر رودسر استان گیلان - هجمه ها و پاسخ به سوالات کاربران تاثیر زیادی روی نگرش آنها به کمپانی یا سازمان دارد. کمپانی بریتانیایی Crisp Thinking که در زمینه رسانه های - تعمیرات جارو برقی پارس خزر در شهر رودسر استان گیلان - اجتماعی فعالیت - تعمیرات جارو برقی پارس خزر در شهر رودسر استان گیلان - دارد، با نظرسنجی از ۲ هزار نفر به دنبال مشخص کردن دیدگاه کاربران در مورد بحران - تعمیرات جارو برقی پارس خزر در شهر رودسر استان گیلان - شرکت ها و نقش رسانه های اجتماعی در پاسخ به آن بوده است.

بحران می تواند برای هر فرد معنی متفاوتی داشته باشد اما بر اساس این نظر سنجی ۶۴ درصد مشتریان بدرفتاری با کارکنان را مهمترین نشانه وجود آشوب در سازمان تلقی کرده اند. بر این اساس رفتارهای ناقض اصول اخلاقی، سوءرفتار مدیرعامل و بداخلاقی با مشتریان نیز به ترتیب ۵۹، - تعمیرات جارو برقی پارس خزر در شهر رودسر استان گیلان - ۵۹ و ۵۸ درصد از آرای شرکت کنندگان در نظر سنجی را - تعمیرات جارو برقی پارس خزر در شهر رودسر استان گیلان - به خود اختصاص داده اند.

تعمیرات جارو برقی پارس خزر در شهر رودسر استان گیلان

سال گذشته یک خطا باعث کمبود مرغ در فست فود زنجیره ای KFC شد. رستوران در واکنش صدها سفارش را در بریتانیا لغو کرد اما با راه اندازی یک کمپین تبلیغاتی گسترده که در آن تصویر یک پاکت خالی مرغ و نام رستوران با تغییری کوچک به چشم می خورد، از مشتریان عذرخواهی کرده و اعتبار خود را تا حد زیادی احیا کرد.

بر اساس گزارش Crisis Impact بیش از نیمی - تعمیرات جارو برقی پارس خزر در شهر رودسر استان گیلان - از مشتریان و کاربران (۵۳ درصد) انتظار دارند کمپانی طی یک ساعت به بحران واکنش دهد. یک سوم از کل مشتریان هم خواستار پاسخگویی در نیم ساعت اول شروع تنش هستند.

تعمیرات جارو برقی پارس خزر در شهر رودسر استان گیلان

هیچ شرکتی با زیر برف کردن سر خود نمی تواند از بحران - تعمیرات جارو برقی پارس خزر در شهر رودسر استان گیلان - خارج شود، کما اینکه ۲۸ - تعمیرات جارو برقی پارس خزر در شهر رودسر استان گیلان - درصد شرکت کنندگان در این نظرسنجی بزرگترین اشتباه یک کمپانی را عدم مسئولیت پذیری در شرایط بحرانی می دانند. ۳۷ درصد افراد از احتمال آنفالوی حساب کاربری شرکت در صورت عدم مدیریت مناسب شرایط بحرانی گفته اند. دیدگاه های منفی نیز به سرعت در شبکه ها اجتماعی منتشر می شوند و احتمال ارسال - تعمیرات جارو برقی پارس خزر در شهر رودسر استان گیلان - محتوای انتقاد آمیز توسط کاربران ۲۵ درصد ذکر شده است.

تقریبا از هر سه کاربر دو - تعمیرات جارو برقی پارس خزر در شهر رودسر استان گیلان - نفر (۵۹ درصد) از مدیر عامل کمپانی انتظار دارند شخصا به آشفتگی ها واکنش دهد. چند روز قبل هم شاهد بودیم که یک اظهار نظر غیر مسئولانه از سوی دارا خسرو شاهی چگونه باعث افت ارزش سهام اوبر شد اما عذرخواهی وی در مدت کوتاهی توانست آب رفته را به جوی بازگرداند.

جالب اینجاست که تقریبا نیمی از شرکت کنندگان (۴۲ درصد) از شبکه های اجتماعی به عنوان بهترین راه برای به اشتراک گذاری اخبار مربوط به بحران و واکنش به آن از سوی کمپانی نام برده اند.

۹۰ درصد شرکت کنندگان ترجیح می دهند مشتری برندی شوند که به خوبی به بحران واکنش نشان می دهد. این در - تعمیرات جارو برقی پارس خزر در شهر رودسر استان گیلان - حالی است که ۶۶ درصد آنها از احتمال توقف خرید از شرکت هایی خبر داده اند که در آشفتگی ها واکنش مناسبی از خود بروز - تعمیرات جارو برقی پارس خزر در شهر رودسر استان گیلان - نمی دهند.

نتایج این مطالعه نشان می دهد شرکت ها برای واکنش - تعمیرات جارو برقی پارس خزر در شهر رودسر استان گیلان - مناسب به بحران در سریع ترین زمان ممکن، باید از یک سیستم نظارتی قوی برخوردار باشند. یک طرح قوی برای عبور از گردنه سخت آشوب ها نیز می تواند اعتبار برند را احیا کند، در غیر این صورت کمپانی بخش عمده - تعمیرات جارو برقی پارس خزر در شهر رودسر استان گیلان - ای از مشتریانش را از دست خواهد داد.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone