🧑🏻‍🔧تعمیرات جارو برقی دوو در شهر پارس آباد استان اردبیل✔️|02143840☎️


تعمیرات جارو برقی دوو در شهر پارس آباد استان اردبیل


انواع خدمات مشاوره و تعمیر جارو برقی در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های جارو برقی نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر جارو برقی دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: چقدر زمان میبرد تا دستگاه من تعمیر گردد؟
    پاسخ: پس از مراجعه و بررسی اولیه دستگاه شما توسط تکنسین متخصص، زمان مورد نیاز برای تعمیر دستگاه به شما اعلام میگردد.
  2. سوال: هزینه تعمیرات را چگونه باید پرداخت کنم؟
    پاسخ: شما میتوانید از طریق دستگاه کارتخوان یا انتقال وجه با همراه بانک و همچنین به صورت نقد هزینه تعمیر را پرداخت نمایید.
  3. سوال: چرا جاروبرقی در وسط کار استوپ میکند؟
    پاسخ: در صورتی که جاروبرقی دچار خرابی قطعاتی همچون الکتریکی، موتور، گیر کردن حجم زیاد ذرات در لوله ها و... شود دستگاه خاموش میشود.
  4. سوال: آیا میتوان رطوبت یا مایعات را با جاروبرقی تمیز کرد؟
    پاسخ: نباید داخل جاروبرقی مایهات وارد شود زیرا باعث پوسیدگی و خرابی دستگاه خواهد شد.
  5. سوال: آیا باید برای جاروبرقی از محافظ برق استفاده کنیم؟
    پاسخ: به دلیل اینکه برد الکترونیکی جاروبرقی و سایر قطعات برقی آن در برابر نوسانات برقی آسیب پذیر هستند استفاده از محافظ برق مناسب الزامی میباشد.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 25398.html
۷ اسفند ۱۴۰۱

محقق ایرانی با چاپ 3 بعدی مکعب‌های پلاستیکی بسیار مقاوم ساخت

پژوهشگران دانشگاه رایس آمریکا (Rice University) به سرپرستی محقق ایرانی، روشی ابداع کرده اند که می توان به کمک آن الگوهای پیچیده را به شکل سه بعدی چاپ کرد و اجسام پلاستیکی با مقاومتی در ...

پژوهشگران دانشگاه رایس - تعمیرات جارو برقی دوو در شهر پارس آباد استان اردبیل - آمریکا (Rice University) به سرپرستی محقق ایرانی، روشی ابداع کرده اند که می توان به کمک آن الگوهای پیچیده را به شکل سه بعدی چاپ کرد و اجسام پلاستیکی با مقاومتی در حد الماس تولید - تعمیرات جارو برقی دوو در شهر پارس آباد استان اردبیل - نمود.

الگوهای زیگ زاگی و پیچیده - تعمیرات جارو برقی دوو در شهر پارس آباد استان اردبیل - ای که در تصویر مشاهده می کنید کاملاً حساب شده هستند. محققان دانشگاه - تعمیرات جارو برقی دوو در شهر پارس آباد استان اردبیل - مذکور به رهبری «سید محمد سجادی»، طرح ها را با دقت بالا محاسبه و مهندسی کرده اند تا اجسام پلاستیکی بیشترین مقاومت را داشته باشند.

الگوها بر اساس سازه هایی نظری به نام «توبولان» (Tubulane) شکل گرفته اند که - تعمیرات جارو برقی دوو در شهر پارس آباد استان اردبیل - سازه هایی میکروسکوپی از جنس نانو لوله های کربنی هستند و اوایل دهه 90 میلادی کشف شدند. به کمک این سازه ها می توان موادی بسیار مقاوم و در عین حال سبک وزن ساخت؛ ولی تاکنون چنین سازه هایی به - تعمیرات جارو برقی دوو در شهر پارس آباد استان اردبیل - خاطر چالش های لجستیکی تولید سازه با نانو لوله های کربنی، ساخته نشده اند.

تعمیرات جارو برقی دوو در شهر پارس آباد استان اردبیل

محققان دانشگاه رایس دریافتند که امکان بزرگ کردن اندازه سازه های میکروسکوپی و چاپ سه بعدی آنها با حفظ استحکام و - تعمیرات جارو برقی دوو در شهر پارس آباد استان اردبیل - مقاومت بسیار بالا در برابر فشار، وجود دارد. آنها به دو مکعب یکی از جنس پلیمر سخت و دیگری از جنس پلیمری که با ساختار توبولان چاپ شده بود، گلوله ای با سرعت 5.8 کیلومتر بر ثانیه شلیک - تعمیرات جارو برقی دوو در شهر پارس آباد استان اردبیل - کردند.

هیچ کدام از مکعب ها به طور کامل خراب نشدند؛ اما روی مکعبی که از جنس - تعمیرات جارو برقی دوو در شهر پارس آباد استان اردبیل - پلیمر سخت بود حفره ای بزرگ ایجاد شد و مقاومت کل سازه را از بین برد. در مکعب دیگر اما گلوله در لایه دوم متوقف شده بود و بقیه قسمت - تعمیرات جارو برقی دوو در شهر پارس آباد استان اردبیل - های آن کاملا سالم مانده - تعمیرات جارو برقی دوو در شهر پارس آباد استان اردبیل - بودند.

تعمیرات جارو برقی دوو در شهر پارس آباد استان اردبیل

باور عمومی این است که الگوی های خلل و فرج دار، قدرت بازدارندگی جسم را - تعمیرات جارو برقی دوو در شهر پارس آباد استان اردبیل - کاهش می دهند ولی در عمل محققان دریافتند که این الگوهای پیچیده کاری می کنند تا اجسام با تحمل فشار بسیار زیاد و فروپاشی در بعضی قسمت ها، نیروی جنبشی را جذب کرده و آسیب وارده را بدون سرایت به دیگر قسمت - تعمیرات جارو برقی دوو در شهر پارس آباد استان اردبیل - ها، در همان محل نگه دارند.

از سازه های توبولانی می توان در مواد سبک و سنگین و در هوافضا، معماری و یا - تعمیرات جارو برقی دوو در شهر پارس آباد استان اردبیل - حتی برای کاربردهای نظامی استفاده کرد.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone