🧑🏻‍🔧تعمیرات جارو برقی پارس خزر در شهر زنجان استان زنجان✔️|02143840☎️


تعمیرات جارو برقی پارس خزر در شهر زنجان استان زنجان


انواع خدمات مشاوره و تعمیر جارو برقی در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های جارو برقی نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر جارو برقی دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: خروطمی جاروبرقی را چند وقت یکبار باید تمیز کرد؟
    پاسخ: برای تمیز کردن آن باید روزانه اقدام کنید که شی تیز آن را خراب نکند.
  2. سوال: چه دلایلی برای خرابی چرخ در جاروبرقی وجود دارد؟
    پاسخ: گیر کردن اشیای خارجی به چرخ و مرطوب ماندن لاستیک و اسیب فیزیکی از عوامل خرابی چرخ دور در میباشد.
  3. سوال: سیم جمع کن کار نمیکند، علت چیست؟
    پاسخ: ایراد در برد، خرابی محفظه سیم جمع کن یا شکستن دنده های آن ممکن است باعث ایجاد این اتفاق شود.
  4. سوال: آیا جاروبرقی به سرویس سالیانه احتیاج دارد؟
    پاسخ: جاروبرقی باید به طور سالیانه سرویس و دیگ آن تمیز شود.
  5. سوال: کیسه جاروبرقی چه نقشی را ایفا میکند؟
    پاسخ: واقع محفظه‌ای است که زباله‌های ریز و گرد و غباری که از سطوح جمع می‌کنید.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 25394.html
۷ اسفند ۱۴۰۱

مجیک کیبورد مک بوک ۱۶ اینچی فرقی با نسخه سال ۲۰۱۵ ندارد

یکی از مشکلات نسل‌های گذشته مک بوک‌ها که بیشتر کاربران این دستگاه‌های گران‌قیمت با آن دست و پنجه نرم می‌کردند، کیبوردهای پروانه‌ای بود. این کیبوردها به قدری بد و پر ایراد بودند که اپل بعد ...

یکی از مشکلات - تعمیرات جارو برقی پارس خزر در شهر زنجان استان زنجان - نسل‌های گذشته مک بوک‌ها که بیشتر کاربران این دستگاه‌های گران‌قیمت با آن دست و پنجه نرم می‌کردند، کیبوردهای پروانه‌ای بود. این کیبوردها به قدری بد و پر ایراد - تعمیرات جارو برقی پارس خزر در شهر زنجان استان زنجان - بودند که اپل بعد از ۳ بار تغییرات ریز و درشت هم نتوانست آن‌ها را درست کند. به همین دلیل همزمان با معرفی مک بوک - تعمیرات جارو برقی پارس خزر در شهر زنجان استان زنجان - ۱۶ اینچی، اپل بار دیگر سراغ کیبوردهای قیچی شکل با - تعمیرات جارو برقی پارس خزر در شهر زنجان استان زنجان - نام «مجیک کیبورد» رفته است.

دوستداران اپل به خوبی با نام کیبوردهای قیچی شکل جدید مک بوک پرو ۱۶ اینچی آشنا هستند، زیرا پیش از این هم نام کیبوردها و ماوس‌های اپل که برای آی‌مک‌ها عرضه می‌شد، همین نام را داشت. از همین رو، iFixit که دل و روده تمام دستگاه‌ها را بیرون می‌ریزد تا کاربران از داخل آن‌ها با خبر شوند، می‌گوید که مجیک کیبورد در ظاهر جدید اپل، هیچ تفاوتی با - تعمیرات جارو برقی پارس خزر در شهر زنجان استان زنجان - نسخه سال ۲۰۱۵ آن ندارد.

تعمیرات جارو برقی پارس خزر در شهر زنجان استان زنجان

بر اساس کالبدشکافی جدید این شرکت، این دو کیبورد به قدری با هم شباهت دارند که می‌توان به سادگی آن‌ها را با هم تعویض کرد. اما - تعمیرات جارو برقی پارس خزر در شهر زنجان استان زنجان - این تغییرات پس از سال‌ها جدال اپل با مشتری‌ها بر - تعمیرات جارو برقی پارس خزر در شهر زنجان استان زنجان - سر مکانیزم - تعمیرات جارو برقی پارس خزر در شهر زنجان استان زنجان - پروانه‌ای - تعمیرات جارو برقی پارس خزر در شهر زنجان استان زنجان - کیبورد مک‌بوک‌های ۲۰۱۵ تا ۲۰۱۸ بود که انواع و اقسام مشکلات اعم از ورود گرد و غبار و گیر کردن هر کدام از سوئیچ‌ها را با خود به همراه داشت. در نتیجه اپل - تعمیرات جارو برقی پارس خزر در شهر زنجان استان زنجان - تصمیم گرفت تا گارانتی این - تعمیرات جارو برقی پارس خزر در شهر زنجان استان زنجان - کیبوردها را طولانی‌تر کند.

با این حال بر اساس گزارش iFIxit، پیمایش هر کلید مجیک کیبورد، حدود ۰.۵ میلیمتر بیش‌تر شده و ارتفاع خود کلید‌ها نیز ۰.۲ میلیمتر ضخیم‌تر از گذشته شده است. کالبدشکافی این شرکت نشان می‌دهد که اتصال بین کلید و مکانیزم قیچی شکل زیر آن نیز بسیار محکم‌تر از قبل شده و - تعمیرات جارو برقی پارس خزر در شهر زنجان استان زنجان - کاربر راحت‌تر می‌تواند آن‌ها را تعویض کند. تمامی این تغییرات یک چیز را نشان می‌دهد و آن هم این است که در درجه اول کیبوردهای قیچی شکل، هیچ مشکلی نداشت و اپل بی دلیل به سراغ کیبوردهای پروانه‌ای رفت. پس همان طور که از قدیم گفته‌اند: سری که درد نمی‌کند را دستمال نمی‌بندند.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone