🧑🏻‍🔧تعمیرات جارو برقی دوو در شهر بویین زهرا استان زنجان✔️|02143840☎️


تعمیرات جارو برقی دوو در شهر بویین زهرا استان زنجان


انواع خدمات مشاوره و تعمیر جارو برقی در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های جارو برقی نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر جارو برقی دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: جاروبرقی کار نمیکند اشکال از چیست؟
    پاسخ: اینکه دستگاه کلا کار نکند ممکن است خرابی های مختلفی را نشان دهد که باید توسط تکنسین مورد بررسی قرار گیرد.
  2. سوال: استاتور جاروبرقی چیست؟
    پاسخ: ستاتور، قسمت ساکن موتور می‌باشد و قظعه ای از موتور است.
  3. سوال: هزینه تعمیرات را چگونه باید پرداخت کنم؟
    پاسخ: همکاران ما معمولا همراه خود دستگاه کارتخوان دارند، همچنین شما میتوانید از طریق درگاه پرداخت آنلاین و یا به صورت نقدی هزینه را پرداخت نمایید.
  4. سوال: چرا موتور جاروبرقی جرقه میزند؟
    پاسخ: خرابی کلکتور یا ذغال و سیم پیچ موتور باعث جرقه زدن موتور جاروبرقی شود.
  5. سوال: آیا تعمیراتی که انجام میشود گارانتی دارد؟
    پاسخ: بله، تمام خدمات ارائه شده از سوی همکاران ما دارای 90 روز گارانتی میباشد.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 25399.html
۷ اسفند ۱۴۰۱

پای اندروید هم به پرونده آنتی تراست گوگل در آمریکا کشیده شد

ده ها دادستان آمریکایی که بررسی پرونده تبلیغات در گوگل را برعهده دارند اعلام کرده اند که می خواهند کسب و کار این شرکت در بخش اندروید را هم به پرونده آنتی تراست گوگل اضافه ...

ده ها دادستان آمریکایی که بررسی پرونده تبلیغات در گوگل را برعهده دارند اعلام کرده اند که می خواهند کسب و کار این شرکت در بخش اندروید را هم به پرونده آنتی تراست گوگل اضافه کنند.

طبق گزارشی که وبسایت CNBC در این - تعمیرات جارو برقی دوو در شهر بویین زهرا استان زنجان - باره منتشر کرده این بررسی ها که از شهریورماه و به سرپرستی دفتر دادستانی کل تگزاس کلید خورده بود، پیشتر صرفا روی کسب و کارهای سرچ و تبلیغات دیجیتال گوگل تمرکز داشت و حالا - تعمیرات جارو برقی دوو در شهر بویین زهرا استان زنجان - قرار است که به اندروید تعمیم یابد.

گوگل نیز در واکنش به این خبر اعلام کرده که با ایالت ها و مقامات محلی آمریکا برای حل و فصل این پرونده همکاری می کند و تصریح کرده که پیشتر پرونده های مشابهی در چندین ایالت دیگر علیه آن گشوده شده که در آنها گوگل بی گناه شناخته شده و جریمه ای برای آن وضع نشده است.

تعمیرات جارو برقی دوو در شهر بویین زهرا استان زنجان
سال گذشته کمیسیون اروپا گوگل را به خاطر سلطه بر بازار اندروید و انحصارطلبی آن بالغ بر ۴ میلیارد دلار جریمه کرد

این شرکت تابعه آلفابت با دو پرونده دیگر نیز روبروست؛ نخست پرونده ای که توسط وزارت دادگستری آمریکا علیه آن باز شده و دیگری شکایت کمیته قضایی مجلس نمایندگان آمریکا - تعمیرات جارو برقی دوو در شهر بویین زهرا استان زنجان - علیه - تعمیرات جارو برقی دوو در شهر بویین زهرا استان زنجان - آن که البته - تعمیرات جارو برقی دوو در شهر بویین زهرا استان زنجان - هر دویشان بررسی های گسترده ای را در - تعمیرات جارو برقی دوو در شهر بویین زهرا استان زنجان - رابطه با شرکت های مطرح اینترنتی در آمریکا آغاز کرده اند. همزمان برخی نامزدهای انتخاباتی آمریکا نیز از قدرت یافتن بیش از اندازه شرکت های اینترنتی در این کشور ابراز نگرانی کرده اند و خواستار تجزیه برخی از آنها از جمله آلفابت هستند.

سال گذشته کمیسیون اروپا گوگل را به خاطر نصب مرورگر کروم و اپ سرچ گوگل روی اسمارت فون ها و نوت بوک های اندرویدی و در نتیجه سوء استفاده ناعادلانه آن از قدرت برای برتری جویی نسبت به دیگر شرکت ها به مبلغ ۴.۳۴ میلیارد یورو جریمه کرد

مارگارت وستاگر، مدیر سازمان آنتی تراست اروپا نیز پس از - تعمیرات جارو برقی دوو در شهر بویین زهرا استان زنجان - این اتفاق اعلام - تعمیرات جارو برقی دوو در شهر بویین زهرا استان زنجان - کرد:

«گوگل از اندروید به عنوان وسیله ای برای تحکیم سلطه موتور جستجوگر خود استفاده کرده است. این رویکردها، شانس ابداع و رقابت را از رقبا گرفته اند. آنها مزایای رقابت موثر را از مصرف کنندگان اروپایی سلب کرده اند.»

حالا با جدی شدن پرونده آنتی تراست گوگل در آمریکا انتظار می رود که جریمه سنگین دیگری در انتظار این شرکت باشد.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone