🧑🏻‍🔧تعمیرات جارو برقی فیلیپس در شهر اردبیل استان اردبیل✔️|02143840☎️


تعمیرات جارو برقی فیلیپس در شهر اردبیل استان اردبیل


انواع خدمات مشاوره و تعمیر جارو برقی در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های جارو برقی نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر جارو برقی دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: چرا دکمه های روی جاروبرقی کار نمی کند؟
    پاسخ: مشکل در برد صفحه کلید ها مهمترین عامل این اتفاق است.
  2. سوال: کاربرد و وظیفه سیم جمع کن چه می باشد؟
    پاسخ: برای جمع کردن سیم داخل جاروبرقی می باشد.
  3. سوال: فضای داخلی جاروبرقی را هر چند وقت یکبار باید تمیز کنیم؟
    پاسخ: هر 1 ماه یک بار لازم است فضای داخلی جاروبرقی تمیز شود.
  4. سوال: علت جرقه زدن موتور جاروبرقی چیست؟
    پاسخ: در صورتی که کلکتور یا ذغال جاروبرقی خراب باشد باعث جرقه زدن موتور میگردد.
  5. سوال: فن موتور در جاروبرقی چیست؟
    پاسخ: خرابی فن باعث آسیب به موتور و داغ شدن زیاد ان می شود.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 25406.html
۷ اسفند ۱۴۰۱

هوش مصنوعی دیپ‌مایند در گوگل پلی چه نقشی دارد؟

گوگل با انتشار پستی از بکارگیری الگوریتم های یادگیری ماشین و هوش مصنوعی برای بهبود سیستم جستجوی پلی استور خبر داده است. گوگل پلی استور از بزرگترین مارکت های بازی و اپ در دنیاست که ...

گوگل با انتشار پستی از بکارگیری الگوریتم های یادگیری ماشین و هوش مصنوعی برای بهبود سیستم جستجوی پلی استور خبر داده است.

گوگل پلی استور از بزرگترین مارکت های بازی - تعمیرات جارو برقی فیلیپس در شهر اردبیل استان اردبیل - و اپ در دنیاست که ماهانه بیش از ۲ میلیارد کاربر فعال دارد. با توجه به شمار بالای اپ ها و - تعمیرات جارو برقی فیلیپس در شهر اردبیل استان اردبیل - کاربران این سرویس، ارائه نتایج دقیق حین جستجو در آن اهمیت بالایی دارد و گوگل برای دستیابی به این هدف به استفاده از هوش مصنوعی روی آورده است.

گوگل با بکارگیری پلتفرم هوش مصنوعی «دیپ مایند» نتایج جستجو را برای هر - تعمیرات جارو برقی فیلیپس در شهر اردبیل استان اردبیل - کاربر بر اساس علایق و سلایق وی شخصی سازی می کند. این شخصی سازی بر پایه سیستمی مشتمل بر سه مدل اصلی عملی شده: مولد کاندید، مرتب کننده و - تعمیرات جارو برقی فیلیپس در شهر اردبیل استان اردبیل - مدل بهینه سازی AI با - تعمیرات جارو برقی فیلیپس در شهر اردبیل استان اردبیل - اهداف چندگانه.

تعمیرات جارو برقی فیلیپس در شهر اردبیل استان اردبیل

مولد کاندید قادر به تحلیل بیش از یک میلیون اپ و بازیابی مناسبترین گزینه ها است. مدل مرتب کننده یا رتبه بندی هم اولویت های کاربر را از ابعاد مختلف پیش بینی می کند. این پیش بینی ها به مدل بهینه ساز AI وارد شده و پس از تحلیل های خاص نتایج در اختیار کاربر قرار می گیرد.

این نخستین باری نیست که گوگل از - تعمیرات جارو برقی فیلیپس در شهر اردبیل استان اردبیل - پتانسیل - تعمیرات جارو برقی فیلیپس در شهر اردبیل استان اردبیل - های پلتفرم هوش مصنوعی دیپ مایند برای ارتقای کسب و کار و اندروید خود بهره می برد و قبلا ساز - تعمیرات جارو برقی فیلیپس در شهر اردبیل استان اردبیل - و کاری را برای بهبود عملکرد باتری در گوشی های اندروید توسعه داده بود. همچنین - تعمیرات جارو برقی فیلیپس در شهر اردبیل استان اردبیل - موتور - تعمیرات جارو برقی فیلیپس در شهر اردبیل استان اردبیل - صوتی WaveNet دیپ مایند هم مسئولیت تولید صدا برای دستیار صوتی اسیستنت را بر عهده دارد.

این مدل یادگیری ماشین اپ هایی که احتمال نصب آنها توسط کاربر بیشتر است را بر اساس تاریخچه استفاده وی از - تعمیرات جارو برقی فیلیپس در شهر اردبیل استان اردبیل - گوگل پلی یاد می گیرد. برای جلوگیری از هرگونه سویه گیری از - تعمیرات جارو برقی فیلیپس در شهر اردبیل استان اردبیل - وزن هایی نظیر نرخ نمایش اپ به نسبت نصب آن استفاده شده است. مولد کاندید بر اساس همین وزن ها رتبه اپ ها را در پلی استور تنظیم می کند.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone