🧑🏻‍🔧تعمیرات جارو برقی پارس خزر در شهر قزوین استان زنجان✔️|02143840☎️


تعمیرات جارو برقی پارس خزر در شهر قزوین استان زنجان


انواع خدمات مشاوره و تعمیر جارو برقی در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های جارو برقی نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر جارو برقی دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: سیم جمع کن چیست؟
    پاسخ: سیم جمع کن ها به دو صورت مکانیکی و الکترونیکی برای جمع کردن سیم است.
  2. سوال: جاروبرقی بیش از حد صدا دار دلیل چیست؟
    پاسخ: از دلایل صدای بیش از حد جاروبرقی میتوان به خرابی محفظه و موتور و خرابی لوله ها اشاره کرد.
  3. سوال: کارشناسی که برای تعمیر جاروبرقی مراجعه میکند قطعات مورد نیاز را همراه خود می آورد؟
    پاسخ: تکنسین های ما قطعاتی که خرابی آن ها بیشتر رخ میدهد را همراه خود دارند و در صورتی که قطعه همراه تکنسین نباشد امکان ارسال قطعه مورد نیاز با پیک وجود دارد.
  4. سوال: فضای داخلی جاروبرقی هر چندوقت یکبار باید تمیز شود؟
    پاسخ: لازم است هر 1 ماه یک بار فضای داخلی جاروبرقی تمیز شود.
  5. سوال: وضیفه و کاربرد ترموستات چه می باشد؟
    پاسخ: این قطعه گر حرارت یا دمای موتور به یک اندازه مشخص رسید فرمان خاموش شدن جاروبرقی را می دهد.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 25400.html
۷ اسفند ۱۴۰۱

ایلان ماسک: نورالینک می تواند اوتیسم و اسکیزوفرنی را درمان کند

ایلان ماسک معتقد است شرکت علوم اعصاب او یعنی نورالینک (Neuralink) توانایی درمان کردن بیماری های مغزی از جمله اسکیزوفرنی و اختلال اوتیسم را دارد. مدیرعامل اسپیس ایکس و تسلا در مصاحبه ای که در ...

ایلان ماسک معتقد است شرکت علوم اعصاب او یعنی نورالینک (Neuralink) توانایی درمان کردن بیماری های مغزی از جمله اسکیزوفرنی و اختلال اوتیسم را دارد.

مدیرعامل اسپیس ایکس و تسلا در مصاحبه ای که در مورد هوش مصنوعی بود، در - تعمیرات جارو برقی پارس خزر در شهر قزوین استان زنجان - مورد شرکت نورالینک گفت:

«فکر می کنم نورالینک در آغاز بسیاری از بیماری های مغزی را حل خواهد کرد. بیماری هایی مثل اوتیسم، اسکیزوفرنی و فراموشی. هر کسی در مقطعی از زندگی خود فراموشی را تجربه می کند. بسیاری از والدین نمی توانند نام فرزند خود را به یاد بیاورند و بیماری هایی از این قبیل.»

تعمیرات جارو برقی پارس خزر در شهر قزوین استان زنجان

معلوم نیست منظور ماسک از «حل کردن» اوتیسم چیست؛ چون اوتیسم بیماری نیست و نوعی اختلال رشدی است. وب سایت رسمی جامعه ملی - تعمیرات جارو برقی پارس خزر در شهر قزوین استان زنجان - اوتیسم انگلستان نیز با اشاره به اینکه - تعمیرات جارو برقی پارس خزر در شهر قزوین استان زنجان - اوتیسم بیماری نیست، آن را غیر قابل درمان توصیف کرده است؛ چرا که این اختلال به نوعی با هویت فرد گره می خورد. سازمان بهداشت جهانی اسکیزوفرنی را نوعی - تعمیرات جارو برقی پارس خزر در شهر قزوین استان زنجان - بیماری روانی حاد توصیف کرده است.

ماسک شرکت نورالینک را سال 2016 تاسیس کرد و فعالیت های آن در سال - تعمیرات جارو برقی پارس خزر در شهر قزوین استان زنجان - های شروع تاسیس سری بود. سال 2019 اما اخبار بیشتری از فعالیت های این شرکت منتشر شد. این کمپانی ژوئیه سال جاری میلادی گزارشی دقیق و جامع (وایت پیپر) از طرح تراشه مغزی خود منتشر - تعمیرات جارو برقی پارس خزر در شهر قزوین استان زنجان - کرد و ماسک از آزمایش آن - تعمیرات جارو برقی پارس خزر در شهر قزوین استان زنجان - روی - تعمیرات جارو برقی پارس خزر در شهر قزوین استان زنجان - میمون ها خبر داد.

ماسک می گوید به واسطه این تراشه می توان اختلالات عصبی مثل آلزایمر و پارکینسون را درمان کرده و آسیب های جدی به مغز یا نخاع را برطرف کرد. - تعمیرات جارو برقی پارس خزر در شهر قزوین استان زنجان - او هدف نهایی خود را ترکیب آگاهی - تعمیرات جارو برقی پارس خزر در شهر قزوین استان زنجان - انسانی با هوش مصنوعی بیان کرد:

«نورالینک می خواهد ریسک وجودی مربوط به فراهوش دیجیتالی (هوش بسیار بالاتر از هوش انسان) را رفع کند. ما هیچ گاه نمی توانیم از یک ابرکامپیوتر باهوش تر شویم؛ - تعمیرات جارو برقی پارس خزر در شهر قزوین استان زنجان - بنابراین به جای آنکه آنها را شکست دهیم - تعمیرات جارو برقی پارس خزر در شهر قزوین استان زنجان - باید به آنها بپیوندیم.»

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone