🧑🏻‍🔧تعمیرات جارو برقی الجی در شهر سهند استان آذربایجان شرقی✔️|02143840☎️


تعمیرات جارو برقی الجی در شهر سهند استان آذربایجان شرقی


انواع خدمات مشاوره و تعمیر جارو برقی در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های جارو برقی نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر جارو برقی دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: آیا تعمیرات در محل انجام میشود یا دستگاه به کارگاه حمل می شود؟
    پاسخ: در اکثر موارد تعمیرات در منزل مشتری انجام میگردد اما در صورت خرابی قطعاتی همچون برد الکترونیکی، فقط قطعه دارای ایراد جهت تعمیر به کارگاه حمل میگردد.
  2. سوال: جاروبرقی بیش از حد صدا دار دلیل چیست؟
    پاسخ: صدای بیش از حد جاروبرقی میتواند مربوط به خرابی موتور و بلبرینگ و برد باشد.
  3. سوال: دلیل بوی سوختنی در جاروبرقی چیست؟
    پاسخ: بوی سوختن می تواند از خرابی برد یا سوختن موتور باشد.
  4. سوال: چرا قدرت جاروبرقی کم است؟
    پاسخ: خرابی و پایان عمر موتور از مکش آن می کاهد.
  5. سوال: علت سوختن موتور جاروبرقی چیست؟
    پاسخ: علت خرابی موتور جاروبرقی میتواند مربوط به نوسانات برقی جاروبرقی باشد.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 36029.html
۲۶ بهمن ۱۴۰۱

گوگل امکان اجرای اپ های لینوکس را به سیستم عامل کروم آورد

مدت ها بود توسعه دهندگانی که از کامپیوترهای مبتنی بر کروم او اس استفاده می کردند، مجبور بودند با استفاده از ابزارهای ویژه از جمله Crouton برای تبدیل این دستگاه به یک کامپیوتر مبتنی بر لینوکس بهره ...

مدت ها بود توسعه دهندگانی که از کامپیوترهای مبتنی بر کروم او اس استفاده می کردند، مجبور بودند با استفاده از ابزارهای ویژه از جمله Crouton برای تبدیل این دستگاه به یک کامپیوتر مبتنی بر لینوکس بهره ببرند. اکنون - تعمیرات جارو برقی الجی در شهر سهند استان آذربایجان شرقی - گوگل در کنفرانس توسعه دهندگان I/O2018 خبر از ارائه به روز رسانی جدید برای کروم او اس داده که کار را برای این افراد ساده تر می کند.

در جدیدترین به روز رسانی سیستم عامل کروم گوگل می توان اپلیکیشن های لینوکس را به سادگی اجرا کرد. این کار به سادگی تغییر یک تنظیم در منوی تنظیمات است. قابلیت مذکور به لطف تصمیم جدید گوگل ممکن شده که بر اساس آن سیستم عامل کروم با ماشین مجازی ویژه ای عرضه می شود که اجرای «دبیان استرج»، آخرین نسخه پایدار توزیع دبیان لینوکس را فراهم می کند.

امکان افزوده شده - تعمیرات جارو برقی الجی در شهر سهند استان آذربایجان شرقی - به کروم همچنین از اپ - تعمیرات جارو برقی الجی در شهر سهند استان آذربایجان شرقی - های - تعمیرات جارو برقی الجی در شهر سهند استان آذربایجان شرقی - گرافیکی پشتیبانی کرده که به این ترتیب می توانید برنامه هایی از جمله نسخه لینوکسی «ویژوال استودیو کد» مایکروسافت را - تعمیرات جارو برقی الجی در شهر سهند استان آذربایجان شرقی - روی سیستم های بهره مند از سیستم عامل کروم اجرا کنید.

تعمیرات جارو برقی الجی در شهر سهند استان آذربایجان شرقی

بنا بر گفته های مدیر بخش سیستم عامل کروم گوگل، این کمپانی پیش از این مطلع بوده که کاربران از - تعمیرات جارو برقی الجی در شهر سهند استان آذربایجان شرقی - ابزار Crouton برای اجرای لینوکس روی کروم بوک های خود بهره می برند. با این حال این موضوع به معنی عدم بهره بردن آنها از تمامی قابلیت های امنیتی سیستم عامل یاد شده بوده است. به گفته او قدرتمندتر شدن کروم بوک هایی که در سال های اخیر روانه بازارها شده اند، درخواست ها برای قابلیت های اینچنینی را افزایش داده اند.

بر اساس ادعای مدیر یاد شده تیم توسعه دهنده امکان جدید تلاش کرده اند تا ماشین مجازی مورد - تعمیرات جارو برقی الجی در شهر سهند استان آذربایجان شرقی - نیاز را به نحوی بهینه کنند که کمترین میزان سر بار پردازشی - تعمیرات جارو برقی الجی در شهر سهند استان آذربایجان شرقی - را در هنگام اجرای اپ های لینوکسی - تعمیرات جارو برقی الجی در شهر سهند استان آذربایجان شرقی - روی - تعمیرات جارو برقی الجی در شهر سهند استان آذربایجان شرقی - کروم او اس داشته باشد. به این ترتیب انتظار می رود دستگاه های ضعیف تر نیز به خوبی از پس اجرای آن بر - تعمیرات جارو برقی الجی در شهر سهند استان آذربایجان شرقی - آیند.

قابلیت مورد بحث ممکن است - تعمیرات جارو برقی الجی در شهر سهند استان آذربایجان شرقی - برای کاربران عادی کروم بوک ها جذابیت چندانی نداشته باشد، ولی توسعه دهندگان از آن استقبال خواهند کرد.

کاربران پیکسل بوک ها می توانند از نسخه پیش نمایش «لینوکس روی کروم او اس» استفاده کنند. پشتیبانی از سایر دستگاه ها در آینده نزدیک ارائه خواهد شد. شاید در قدم بعدی باید منتظر اجرای اپ های ویندوز - تعمیرات جارو برقی الجی در شهر سهند استان آذربایجان شرقی - روی سیستم عامل کروم باشیم.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone