🧑🏻‍🔧تعمیرات مایکروفر دوو در شهر بناب استان آذربایجان شرقی✔️|02143840☎️


تعمیرات مایکروفر دوو در شهر بناب استان آذربایجان شرقی


انواع خدمات مشاوره و تعمیر مایکروفر در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های مایکروفر نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر مایکروفر دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: چه دلایلی برای روشن نشدن مایکروویو وجود دارد؟
    پاسخ: روشن نشدن مایکروفر به عواملی متعددی از جمله برد، ترموستات، فیوز و ... بستگی دارد و باید توسط تعمیرکار بررسی شود.
  2. سوال: آیا نصب مایکروفر در کنار اجاق گاز مشکلی ایجاد میکند؟
    پاسخ: نصب مایکروویو در کنار اجاق گاز توصیه نمیشود و بهتر است که مایکروویو به دور از منابع حرارتی قرار بگیرد.
  3. سوال: علت صدای غیرعادی از پشت مایکرووفر چیست؟
    پاسخ: صدای غیرعادی مایکروفر میتواند مربوط به خرابی فن، مگنترون، دیود، خازن، ترانس و ... باشد و باید توسط تعمیرکار متخصص بررسی و عیب یابی گردد.
  4. سوال: آیا تکنسین مایکروویو قبل از مراجعه با من هماهنگ میکند؟
    پاسخ: تمام کارشناسان سولاردام قبل از مراجعه با شما تماس میگیرند و زمان مراجعه خود را با شما هماهنگ میکنند.
  5. سوال: نقش ترانس در مایکروفر چیست؟
    پاسخ: ترانس مایکروفر یک مبدل الکترونیکی میباشد که ولتاژ 220 ورودی را به 2100 ولت تبدیل نموده و آن را به خازن دستگاه میرساند.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 31859.html
۱ اسفند ۱۴۰۱

استارت‌آپ زودشور با طرح لبخند لباس‌های اضافه کاربران را به نیازمندان می‌رساند

زودشور امسال برای دومین بار «طرح لبخند» را اجرا می‌کند. اگر لباس‌های سالمی دارید که نمی‌پوشید اما می‌تواند کمکی برای دیگران باشد با «زودشور» تماس بگیرید و با آنها هماهنگ کنید تا در زمانی مناسب آنها ...

زودشور امسال برای دومین بار «طرح لبخند» را اجرا می‌کند. اگر لباس‌های سالمی دارید که نمی‌پوشید اما می‌تواند کمکی برای - تعمیرات مایکروفر دوو در شهر بناب استان آذربایجان شرقی - دیگران باشد با «زودشور» تماس بگیرید و با آنها هماهنگ کنید تا در زمانی مناسب آنها را از شما تحویل بگیرند. این خشکشویی آنلاین لباس‌های بدون استفاده را از کاربران و شهروندان تهرانی جمع‌آوری می‌کند و بعد از شستشو به دست افراد نیازمند می‌رساند.

«محمد رهی» بنیان‌گذار زودشور در گفتگو - تعمیرات مایکروفر دوو در شهر بناب استان آذربایجان شرقی - با دیجیاتو اعلام کرد که این - تعمیرات مایکروفر دوو در شهر بناب استان آذربایجان شرقی - طرح از هفته گذشته آغاز شده و تا ۲۵ اسفند ماه نیز ادامه خواهد داشت. به گفته او تاکنون استقبال خوبی به عمل آمده و مهمترین دلیل آن هم حمایت رسانه‌ها و سایر استارت‌آپ‌ها در این - تعمیرات مایکروفر دوو در شهر بناب استان آذربایجان شرقی - موضوع بوده‌ است:

«سال گذشته هم این طرح را با همکاری کاربران خود اجرا کردیم اما امسال پس از آنکه متوجه شدیم اتحادیه کسب‌ و کارهای اینترنتی به حوزه مسئولیت‌های اجتماعی وارد شده‌ است و قصد دارد مدرسه‌ای بسازد؛ ما هم طرح خود را به اتحادیه و «رضا الفت‌نسب»، سخنگوی اتحادیه اعلام کردیم. اتحادیه بسیار استقبال کرد - تعمیرات مایکروفر دوو در شهر بناب استان آذربایجان شرقی - و پیشنهاد داد تا این موضوع را با سایر استارت‌آپ‌ها در میان بگذاریم تا هر کدام به نحوی از آن حمایت - تعمیرات مایکروفر دوو در شهر بناب استان آذربایجان شرقی - کنند و همین اتفاق هم افتاد. تا امروز استقبال مردم بسیار خوب بوده و قطعا لباس‌های بیشتری به دست ما خواهد رسید. درنهایت این لباس‌ها خشکشویی شده و با همکاری «موسسه نیکوکاری مهر‌آفرین» به دست نیازمندان خواهد رسید.»

به گفته - تعمیرات مایکروفر دوو در شهر بناب استان آذربایجان شرقی - رهی این طرح مورد حمایت معاونت علمی ریاست جمهوری هم قرار گرفته‌ است. او باور - تعمیرات مایکروفر دوو در شهر بناب استان آذربایجان شرقی - دارد که این اقدامات موجب می‌شود تا افکار مخالفان استارت‌آپ‌ها که آنها را - تعمیرات مایکروفر دوو در شهر بناب استان آذربایجان شرقی - نمونه‌هایی از کسب و کار غربی می‌دانستند و با فعالیت آنها مخالف بودند، تغییر کند.

کاربران زودشور می‌توانند هنگام درخواست خدمات، لباس‌ها را تحویل دهند و - تعمیرات مایکروفر دوو در شهر بناب استان آذربایجان شرقی - همچنین کسانی که از کاربران زودشور نیستند، می‌توانند برای هماهنگی با شماره ۲۲۹۶۳۱۰۰  تماس گرفته تا لباس‌‌ها به صورت رایگان از آنها تحویل گرفته شود. گفتنی‌ست این طرح تنها محدود - تعمیرات مایکروفر دوو در شهر بناب استان آذربایجان شرقی - و لباس‌ نیست بلکه سایر پوشیدنی‌های قابل شستشو مانند کیف و کفش نیز قابل اهدا هستند.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone