🧑🏻‍🔧تعمیرات مایکروفر بلک اند دکر در شهر باغمیشه استان آذربایجان شرقی✔️|02143840☎️


تعمیرات مایکروفر بلک اند دکر در شهر باغمیشه استان آذربایجان شرقی


انواع خدمات مشاوره و تعمیر مایکروفر در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های مایکروفر نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر مایکروفر دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: علت سوختن لامپ مایکروویو چیست؟
    پاسخ: لامپ مایکروفر بر اثر محکم بستن درب دستگاه و یا نوسانات برقی و چربی گرفتن دستگاه ممکن است بسوزد.
  2. سوال: زمان سرویس کلی مایکروفر هر چند وقت یکبار است؟
    پاسخ: مایکروفر به صورت مرتب باید هرسال سرویس شده و عایق میکا یا فیلتر اشعه آن تعویض گردد.
  3. سوال: هزینه تعمیرات سولاردام را چگونه باید پرداخت کنم؟
    پاسخ: همکاران ما معمولا همراه خود دستگاه کارتخوان دارند، همچنین شما میتوانید از طریق درگاه پرداخت آنلاین و یا به صورت نقدی هزینه تعمیر سولاردام خود را پرداخت نمایید.
  4. سوال: فضای داخلی مایکروویو را هر چند وقت یکبار باید تمیز کنیم؟
    پاسخ: بهتر است فضای داخلی مایکروفر بعد از هربار استفاده تمیز شده و فیلتر اشعه مایکروفر هر یکسال یکبار تعویض گردد.
  5. سوال: وظیفه سنسور وزن مایکروفر چیست؟
    پاسخ: سنسور وزن ماکروفر، وزن مواد داخل ماکروفر را محاسبه میکند و برای برنامه هایی مانند دیفراست از اطلاعات داده شده توسط سنسور وزن استفاده میکند.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 44328.html
۱۸ بهمن ۱۴۰۱

آغاز طرح کارورزی فارغ التحصیلان دانشگاهی از ابتدای تیرماه

طبق آخرین گزارش مرکز آمار ایران در رابطه با نرخ بیکاری که در سال 95 منتشر شد، جمعیت بیکاران ایران برابر با 6 میلیون و دویست هزار نفر است که 12.4 درصد از کل جمعیت ...

طبق آخرین گزارش مرکز آمار ایران در رابطه با نرخ بیکاری که در سال 95 منتشر شد، جمعیت بیکاران ایران برابر با 6 میلیون و دویست هزار - تعمیرات مایکروفر بلک اند دکر در شهر باغمیشه استان آذربایجان شرقی - نفر است که 12.4 درصد از کل جمعیت را تشکیل می دهند.

طبق گزارش - تعمیرات مایکروفر بلک اند دکر در شهر باغمیشه استان آذربایجان شرقی - وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی یک سوم جمعیت بیکاران کشور را فارغ التحصیلان دانشگاهی تشکیل می دهند.

اما در کنار کمبود فرصت های شغلی که شاید اصلی ترین - تعمیرات مایکروفر بلک اند دکر در شهر باغمیشه استان آذربایجان شرقی - علت بیکاری باشد، فقدان مهارت های مورد نیاز در متقاضیان کار را می توان از دیگر عوامل دخیل در این - تعمیرات مایکروفر بلک اند دکر در شهر باغمیشه استان آذربایجان شرقی - مساله دانست. حالا کشورمان با خیل عظیم فارغ التحصیلانی روبروست که مهارت های مورد نیاز بازار کار را فرا نگرفته اند و صرفا - تعمیرات مایکروفر بلک اند دکر در شهر باغمیشه استان آذربایجان شرقی - برخی آموزش های نظری را در محیط کار دریافت نموده اند که در برخی موارد جز در کلاس های درس خریدار دیگری ندارند.

در همین راستا، وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی طرحی به نام کارورزی را کلید زد که قرار است در دهه نخست تیرماه اجرا شود.

یک سوم جمعیت بیکاران کشور را فارغ التحصیلان دانشگاهی تشکیل می دهند

عیسی منصوری معاون توسعه کارآفرینی و اشتغال وزارت تعاون، کار و رفاه  اجتماعی روز گذشته جلسه ای را به صورت ویدیو کنفرانس با مدیران استان ها داشت و در آن به تشریح جزئیات اجرای طرح کارورزی پرداخت که هدف آن جذب فارغ التحصیلان دانشگاهی بیکار از مقاطع کاردانی تا دکتراست.

در همین راستا نیز وبسایتی به نشانی karvarzi.mcls.gov.ir طراحی شده که هم متقاضیان کار و هم واحدهای پذیرنده می توانند در آن ثبت نام کرده و از مزایای آن بهره مند شوند.

اما هدف از راه اندازی این سامانه بعد از جذب فارغ التحصیلان بیکار آماده سازی آنها برای بازار کار است چراکه بعد از اتمام دوره مهارت های لازم را دریافت نموده اند.

پذیرفته شدگان بعد از - تعمیرات مایکروفر بلک اند دکر در شهر باغمیشه استان آذربایجان شرقی - آغاز به کار، حداقل یک سوم حقوق مصوب وزارت کار را - تعمیرات مایکروفر بلک اند دکر در شهر باغمیشه استان آذربایجان شرقی - دریافت می کنند و کارفرمایان نیز از معافیت دوساله برای پرداخت حق بیمه برخوردار می شوند.

برای دریافت اطلاعات بیشتر و ثبت نام می توانید به سامانه کارورزی مراجعه نمایید.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone