🧑🏻‍🔧تعمیرات اجاق گاز و فر نوژن در شهر تربت حیدریه استان خراسان✔️|02143840☎️


تعمیرات اجاق گاز و فر نوژن در شهر تربت حیدریه استان خراسان


انواع خدمات مشاوره و تعمیر اجاق گاز و فر در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های اجاق گاز و فر نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر اجاق گاز و فر دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: تعمیراتی که برای دستگاه من انجام میشود ضمانت هم دارد؟
    پاسخ: بله، تمام خدمات ارائه شده از سوی همکاران ما دارای 90 روز گارانتی میباشد.
  2. سوال: سیم فندک اجاق گاز و فر چیست؟
    پاسخ: سیم ها نازک و کوچکی هستند که وظیفه انتقال جریان الکتریکی برای فنک را به عهده دارند.
  3. سوال: چقدر زمان میبرد تا متخصص شما جهت رفع عیب مراجعه کنید؟
    پاسخ: نهایتا 60 دقیقه بعد از ثبت درخواست شما تکنسین با شما تماس میگیرد و زمان مراجعه را با شما هماهنگ میکند.
  4. سوال: آیا استفاده از اجاق گاز و فر در مدت طولانی به دستگاه آسیب میزند؟
    پاسخ: در فر و اجاق های خانگی بهتر است استفاده خود را کمی محدود تر کنید و مخصوصا پشت سر هم از فر استفاده نکنید.
  5. سوال: چرا شعله اجاق گاز من در هنگام روشن بودن صدای زیادی دارد؟
    پاسخ: درواقع هوایی که با گاز در مخلوط کن اجاق گاز ایجاد میشود زیاد باشد صدای وز وز زیاد ایجاد می کند.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 40943.html
۲۲ بهمن ۱۴۰۱

مشکلات پیکسل 2 تمامی ندارند؛ از فلاش زدن نمایشگر تا از کار افتادن میکروفون

خانواده پیکسل 2 گوگل به هنگام عرضه نقدهای بسیار خوبی دریافت کرد و به خاطر حاشیه اندک نمایشگر در مدل اکس ال و نیز عملکرد دوربین مورد تمجید قرار گرفت. با این حال، نمایشگر دستگاه ...

خانواده پیکسل 2 گوگل - تعمیرات اجاق گاز و فر نوژن در شهر تربت حیدریه استان خراسان - به هنگام عرضه نقدهای بسیار خوبی دریافت کرد و به خاطر حاشیه اندک نمایشگر در مدل اکس - تعمیرات اجاق گاز و فر نوژن در شهر تربت حیدریه استان خراسان - ال و نیز عملکرد دوربین مورد تمجید قرار - تعمیرات اجاق گاز و فر نوژن در شهر تربت حیدریه استان خراسان - گرفت. با این حال، نمایشگر دستگاه با مشکلاتی نظیر نمایش رنگ - تعمیرات اجاق گاز و فر نوژن در شهر تربت حیدریه استان خراسان - های بی روح، مشاهده رنگ آبی از زوایایی خاص و نیز خطوط از کار افتاده پیکسل های رنگی مواجه بوده است و به نظر می رسد که این مشکلات هنوز - تعمیرات اجاق گاز و فر نوژن در شهر تربت حیدریه استان خراسان - به پایان نرسیده است.

برخی کاربران اخیراً در فروم جامعه کاربران پیکسل، خبر از فلاش نمایشگر هنگام قفل - تعمیرات اجاق گاز و فر نوژن در شهر تربت حیدریه استان خراسان - یا باز کردن دستگاه داده اند. ظاهراً فشردن دکمه پاور یا حتی استفاده از سنسور اثر انگشت، سبب می شود تا نمایشگر برای لحظه ای بدرخشد و به بیان واضح تر، فلاش بزند. البته این اتفاق در 100 درصد مواقع روی نمی دهد، اما برخی کاربران می گویند که ساعاتی پس از خرید دستگاه با آن مواجه شده اند - تعمیرات اجاق گاز و فر نوژن در شهر تربت حیدریه استان خراسان - و برای عده ای دیگر، این مشکل به صورت کاملاً اتفاقی روی می دهد.

تعمیرات اجاق گاز و فر نوژن در شهر تربت حیدریه استان خراسان

برخی کاربران می گویند که ساعاتی پس از خرید دستگاه با مشکل - تعمیرات اجاق گاز و فر نوژن در شهر تربت حیدریه استان خراسان - فلاش دستگاه مواجه شده اند

متاسفانه ریبوت دستگاه - تعمیرات اجاق گاز و فر نوژن در شهر تربت حیدریه استان خراسان - در حالت امن یا حتی ریست فکتوری کمکی به حل - تعمیرات اجاق گاز و فر نوژن در شهر تربت حیدریه استان خراسان - مشکل نمی کند اما - تعمیرات اجاق گاز و فر نوژن در شهر تربت حیدریه استان خراسان - برخی می گویند که با خاموش و روشن کردن تنظیمات Ambient Display می توان به صورت موقتی آن را برطرف کرد.

اما جالب است بدانید این تنها مشکلی نیست که کاربران گزارش اش را داده اند؛ زیرا فروم محصولات گوگل اخیراً میزبان مباحثاتی درباره مشکل میکروفون پیکسل 2 نیز بوده است. در حالی که کاربران می گویند میکروفون دستگاه هنگام مکالمه تلفنی یا صحبت با دستیار گوگل به ناگاه از کار می افتد، یکی از کاربران متوجه شده که با فوت کردن در بخش پایینی اسپیکر یا پورت USB-C می توان مشکل را برطرف کرد؛ درست مثل کارتریج کنسول های کلاسیک بازی!

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone