🧑🏻‍🔧تعمیرات جارو برقی زیمنس در شهر مینودشت استان گلستان✔️|02143840☎️


تعمیرات جارو برقی زیمنس در شهر مینودشت استان گلستان


انواع خدمات مشاوره و تعمیر جارو برقی در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های جارو برقی نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر جارو برقی دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: علت کارنکردن جاروبرقی چیست؟
    پاسخ: اینکه دستگاه کلا کار نکند ممکن است خرابی های مختلفی را نشان دهد که باید توسط تکنسین مورد بررسی قرار گیرد.
  2. سوال: تعمیرکار چقدر بعد از ثبت سفارش مراجعه میکند؟
    پاسخ: نهایت 60 دقیقه بعد از ثبت درخواست شما تکنسین با شما تماس میگیرد و زمان مراجعه را با شما هماهنگ میکند.
  3. سوال: سیم جمع کن کار نمیکند، علت چیست؟
    پاسخ: ایراد در برد، خرابی محفظه سیم جمع کن یا شکستن دنده های آن ممکن است باعث ایجاد این اتفاق شود.
  4. سوال: آیا نوسانات برقی برای جاروبرقی خطرناک است؟
    پاسخ: نوسانات برقی یکی از عوامل مهم در خرابی برد و بقیه قطعا الکترونیکی در جاروبرقی است.
  5. سوال: وظیفه مدار در جاروبرقی چیست؟
    پاسخ: مدار یا برد جاروبرقی وظیفه کنترل و هماهنگی قطعات مختلف جاروبرقی را ب عهدا دارد.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 23639.html
۹ اسفند ۱۴۰۱

مدیر اسنپ در پاسخ به تاکسیرانی قم: تاکسی های اینترنتی از تاکسی‌های عادی امن‌ترند

«ژوبین علاقبند»، مدیرعامل اسنپ در گفتگو با دیجیاتو تاکید می‌کند که تلاش شهرداری و تاکسیرانی قم برای جلوگیری از تبلیغات تاکسی‌های اینترنتی با استناد به نامه دادستان کل کشور، غیرقانونی است. او همچنین در پاسخ ...

«ژوبین علاقبند»، مدیرعامل اسنپ در گفتگو با دیجیاتو تاکید می‌کند که تلاش شهرداری و تاکسیرانی قم برای - تعمیرات جارو برقی زیمنس در شهر مینودشت استان گلستان - جلوگیری - تعمیرات جارو برقی زیمنس در شهر مینودشت استان گلستان - از تبلیغات تاکسی‌های اینترنتی با استناد به نامه دادستان کل کشور، غیرقانونی است. - تعمیرات جارو برقی زیمنس در شهر مینودشت استان گلستان - او همچنین در پاسخ به اظهارات - تعمیرات جارو برقی زیمنس در شهر مینودشت استان گلستان - مدیرعامل سازمان تاکسیرانی قم مبنی بر اینکه «نمی‌توانیم امنیت در تاکسی‌های اینترنتی را برای خانواده‌ها ضمانت کنیم»، می‌گوید تاکسی‌های اینترنتی از تاکسی‌های عادی شهری امن‌ترند.

ماجرا از آنجا شروع شد که «مرتضی عزتی»، مدیرعامل سازمان تاکسیرانی قم در گفتگویی با خبرگزاری تسنیم به خانواده‌ها توصیه کرده بود به جای تاکسی‌های اینترنتی از تاکسی‌های ویژه تاکسیرانی استفاده کنند چراکه تاکسیرانی نمی‌تواند امنیت در تاکسی‌های اینترنتی را برای خانواده‌ها تضمین کند. از سوی دیگر او اشاره کرده بود که تبلیغات تاکسی‌های اینترنتی طبق ماده ۲۰۳ راهنمایی و رانندگی، ممنوع است.

اما مدیرعامل اسنپ در گفتگو با دیجیاتو، پیش کشیده شدن مسئله امنیت را یک «بهانه» می‌داند و می‌گوید: «از ابتدا بیشترین سنگ‌اندازی‌ها علیه اسنپ در شهر قم - تعمیرات جارو برقی زیمنس در شهر مینودشت استان گلستان - انجام شد. ما اکنون در تمام استان‌ها و بسیاری از شهرها فعالیم اما بیشترین مقاومت، سنگ‌اندازی و کار شکنی را در قم علیه ما انجام داده‌اند. مدیرعامل سازمان تاکسیرانی و معاون حمل‌ونقل شهرداری و - تعمیرات جارو برقی زیمنس در شهر مینودشت استان گلستان - سایر مسئولان تاکسیرانی و شهرداری قم، دست به دست هم - تعمیرات جارو برقی زیمنس در شهر مینودشت استان گلستان - دادند - تعمیرات جارو برقی زیمنس در شهر مینودشت استان گلستان - تا مانع فعالیت ما شوند.»

تعمیرات جارو برقی زیمنس در شهر مینودشت استان گلستان

او در - تعمیرات جارو برقی زیمنس در شهر مینودشت استان گلستان - خصوص ایجاد موانع در قم، می‌گوید ابتدا تلاش شده تا از طریق شواری تامین استان، جلوی فعالیت اسنپ گرفته شود و در مرحله بعد، از طریق سازمان زیباسازی مانع تبلیغات اسنپ در شهر شدند. او در رابطه با اینکه اسنپ برای حل مشکل چه کرده، می‌گوید: «ما جلسات زیادی با آنها برگزار - تعمیرات جارو برقی زیمنس در شهر مینودشت استان گلستان - کردیم و - تعمیرات جارو برقی زیمنس در شهر مینودشت استان گلستان - توضیح دادیم که چه مجوزهایی برای فعالیت کشوری در اختیار داریم. نحوه کار و سیستم عملیات را به آنها - تعمیرات جارو برقی زیمنس در شهر مینودشت استان گلستان - نشان دادیم - تعمیرات جارو برقی زیمنس در شهر مینودشت استان گلستان - اما متاسفانه هیچ وقت مسئولان این - تعمیرات جارو برقی زیمنس در شهر مینودشت استان گلستان - شهر - تعمیرات جارو برقی زیمنس در شهر مینودشت استان گلستان - با ما همراه نشدند و حضور ما در شهر قم را قبول نکردند. از طرفی به هر - تعمیرات جارو برقی زیمنس در شهر مینودشت استان گلستان - نوعی که - تعمیرات جارو برقی زیمنس در شهر مینودشت استان گلستان - می‌توانستند، سعی کردند مانع فعالیت ما شوند.»

او در خصوص بحث امنیت که از سوی مدیرعامل سازمان تاکسیرانی قم پیش کشیده شده، به ویژگی‌های پلتفرم‌های آنلاین اشاره می‌کند و می‌گوید:

«هر کس مقداری با نحوه کار سیستم تاکسی‌های اینترنتی و روش تایید صلاحیت - تعمیرات جارو برقی زیمنس در شهر مینودشت استان گلستان - راننده‌ها و همچنین ردیابی سفرها آشنا باشد، می‌داند که تاکسی‌های اینترنتی یکی از امن‌ترین وسیله‌های حمل‌ونقل هستند و حتی از تاکسی‌های معمولی شهری امن‌ترند. به این دلیل که ما با همکاری پلیس - تعمیرات جارو برقی زیمنس در شهر مینودشت استان گلستان - اماکن سامانه‌ای را راه‌اندازی کرده‌ایم و پلیس، صلاحیت راننده‌ها برای اضافه شدن افراد به ناوگان را تایید می‌کند. این تایید از یک عدم سوءپیشینه عادی که تاکسی‌های عادی شهری می‌گیرند بسیار دقیق‌تر و وسیع‌تر است، چراکه صلاحیت اشخاص - تعمیرات جارو برقی زیمنس در شهر مینودشت استان گلستان - از طریق بانک‌های اطلاعاتی مختلفی که در اختیار ناجا است، بررسی می‌شود. پس عملاً افرادی که به هر دلیلی مناسب رانندگی - تعمیرات جارو برقی زیمنس در شهر مینودشت استان گلستان - و کار در تاکسی‌های - تعمیرات جارو برقی زیمنس در شهر مینودشت استان گلستان - اینترنتی نباشند رد صلاحیت می‌شوند.»

او توضیح می‌دهد - تعمیرات جارو برقی زیمنس در شهر مینودشت استان گلستان - که فارغ از بحث صلاحیت راننده‌ها، خود اسنپ نیز اطلاعات راننده و سفرها را در اختیار دارد: «مبدا، مقصد و مسیر - تعمیرات جارو برقی زیمنس در شهر مینودشت استان گلستان - سفرها برای ما مشخص است. در نتیجه درصد اتفاقات ناگواری که شاید در تاکسی‌های اینترنتی رخ دهد، به دلیل کنترل بیشتر و شفافیت دیجیتالی که وجود دارد، بسیار پایین‌تر است و پیش کشیدن بحث امنیت، بهانه‌ای بیشتر نیست.»

تعمیرات جارو برقی زیمنس در شهر مینودشت استان گلستان

مدیرعامل اسنپ همچنین به نکته - تعمیرات جارو برقی زیمنس در شهر مینودشت استان گلستان - مهمی اشاره می‌کند که مربوط به درخواست‌های مالی از این شرکت است. او در رابطه با چرایی بهانه بودن بحث امنیت به دیجیاتو می‌گوید: «اوایل، صحبت از این بود که می‌خواستند درصدی از ما روی هر سفر دریافت کنند. می‌گفتند درصدی به شهرداری بدهید. اگر مبنایی برای این پرداخت وجود داشت و ما این کار را می‌کردیم، امروز هیچ‌یک از این بحث‌ها وجود نداشت و کسی مانع کار ما نمی‌شد. اما متاسفانه امروز در قم با ما این رفتار می‌شود، هرچند مردم قم - تعمیرات جارو برقی زیمنس در شهر مینودشت استان گلستان - استقبال ویژه‌ای از اسنپ - تعمیرات جارو برقی زیمنس در شهر مینودشت استان گلستان - داشته‌اند و از نظر تعداد سفر، قم یکی از بزرگ‌ترین - تعمیرات جارو برقی زیمنس در شهر مینودشت استان گلستان - شهر‌های ماست. شهرداری و تاکسیرانی قم اگرچه نتوانسته‌اند جلوی مردم را بگیرند اما تلاش می‌کنند جلوی فعالیت و تبلیغات اسنپ را به هر نحوی که بتوانند، بگیرند.»

او در پاسخ به این سوال که آیا شهرداری و تاکسیرانی اجازه قانونی برای جلوگیری از تبلیغات شهری تاکسی‌های اینترنتی را دارند یا - تعمیرات جارو برقی زیمنس در شهر مینودشت استان گلستان - خیر، به نامه‌ای که دی ماه ۱۳۹۷ از سوی دادستان کل کشور - تعمیرات جارو برقی زیمنس در شهر مینودشت استان گلستان - به دادستان‌های تمام استان‌ها ارسال شد اشاره می‌کند و می‌گوید:

«در این نامه ذکر شد که شهرداری‌ها مانع فعالیت و تبلیغات تاکسی‌های اینترنتی نشوند. در قم البته این مشکل هنوز وجود داشت و از دستور دادستان تمکین نمی‌کردند. اما با پیگیری‌هایی که انجام دادیم، دادستان کل کشور به دادستان قم به شکل جداگانه و مجدداً نامه زدند که شهرداری مانع تبلیغات نشود. با پیگیری ما از - تعمیرات جارو برقی زیمنس در شهر مینودشت استان گلستان - دادستان قم، ایشان از شهرداری قم درخواست داشت که همکاری لازم را داشته باشد اما کماکان شهرداری قم به شکل غیرقانونی مانع فعالیت ما - تعمیرات جارو برقی زیمنس در شهر مینودشت استان گلستان - می‌شود.»

تعمیرات جارو برقی زیمنس در شهر مینودشت استان گلستان

نامه‌ای که علاقبند از آن صحبت می‌کند اولین بار ۱۶ دی ماه سال - تعمیرات جارو برقی زیمنس در شهر مینودشت استان گلستان - گذشته توسط دیجیاتو منتشر - تعمیرات جارو برقی زیمنس در شهر مینودشت استان گلستان - شد. در این نامه دادستان کل کشور تاکید می‌کند که اگرچه نظارت بر تاکسی‌های اینترنتی بر عهده شهرداری گذاشته شده اما تعیین ضوابط این نظارت، موکول به تصویب و ابلاغ دستورالعملی است که وزارت صنعت و وزارت کشور باید به شکل - تعمیرات جارو برقی زیمنس در شهر مینودشت استان گلستان - مشترک آن را تهیه - تعمیرات جارو برقی زیمنس در شهر مینودشت استان گلستان - کنند. دستورالعملی که اگرچه پس از ۲ سال هنوز - تعمیرات جارو برقی زیمنس در شهر مینودشت استان گلستان - نوشته نشده اما اکنون مدیرعامل اسنپ خبر می‌دهد که در مراحل نهایی است:

«توافق‌های اولیه‌ای در خصوص این دستورالعمل - تعمیرات جارو برقی زیمنس در شهر مینودشت استان گلستان - انجام شده و اکنون در حال نهایی شدن است. از طرفی، وقتی دستورالعمل نظارتی نهایی شود، طبیعتاً روش کار کردن ما با شهرداری‌ها و ضوابط نظارتی شهرداری مشخص می‌شود چون توافقی که انجام می‌شود به شکل کشوری است. اما در نهایت تعداد انگشت شماری شهر هستند که تاکسی‌های اینترنتی آنجا چالش دارند. برای مثال فقط این مشکل را در قم، قزوین، زنجان و سمنان داریم.»

مدیرعامل سازمان تاکسیرانی قم از سوی دیگر سهم تاکسی‌های اینترنتی را در حمل‌ونقل - تعمیرات جارو برقی زیمنس در شهر مینودشت استان گلستان - عمومی ناچیز بیان کرده بود. اما آیا اساساً اسنپ و تاکسی‌های اینترنتی رقیبی برای حمل‌ونقل عمومی هستند؟ مدیرعامل اسنپ در پاسخ به این سوال می‌گوید:

«این یک مقایسه غلط - تعمیرات جارو برقی زیمنس در شهر مینودشت استان گلستان - است. ما به هیچ عنوان در - تعمیرات جارو برقی زیمنس در شهر مینودشت استان گلستان - اسنپ، خودمان را با حمل‌ونقل عمومی مقایسه نمی‌کنیم و تلاش نمی‌کنیم از آن سهمی بگیریم. تاکسی‌های اینترنتی و اسنپ - تعمیرات جارو برقی زیمنس در شهر مینودشت استان گلستان - به دنبال آن هستند که مردم از ماشین‌های شخصی کمتر استفاده کنند. ما اصولاً - تعمیرات جارو برقی زیمنس در شهر مینودشت استان گلستان - نه می‌خواهیم رقیب حمل‌ونقل عمومی باشیم و نه در عمل چنین اتفاقی می‌افتد؛ چون اختلاف قیمت بین حمل‌ونقل عمومی و تاکسی‌های اینترنتی بسیار بالاست.»

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone