🧑🏻‍🔧تعمیرات جارو برقی پاناسونیک در شهر خمام استان گیلان✔️|02143840☎️


تعمیرات جارو برقی پاناسونیک در شهر خمام استان گیلان


انواع خدمات مشاوره و تعمیر جارو برقی در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های جارو برقی نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر جارو برقی دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: آیا تکنسین قبل از مراجعه با من هماهنگ میکند؟
    پاسخ: خیر، تمام تکنسین ها قبل از مراجعه با شما تماس گرفته و زمان مراجعه را با شما هماهنگ مینمایند.
  2. سوال: خرابی دیگ جاروبرقی به چه علت ایجاد میشود؟
    پاسخ: جرم گرفتن دیگ و بار زیاد زباله در جاروبرقی میتواند باعث خراب دیگ بشود.
  3. سوال: جاروبرقی هرچند وقت یکبار باید سرویس شود؟
    پاسخ: جاروبرقی باید به طور سالیانه سرویس و دیگ آن تمیز شود.
  4. سوال: آیا نوسانات برقی از دلایل خرابی جاروبرقی است؟
    پاسخ: یکی از دلایل اصلی خرابی برد جاروبرقی نوسانات برقی باشد و بهتر است از محافظ استفاده کنید.
  5. سوال: تعمیرکار چقدر بعد از ثبت سفارش مراجعه میکند؟
    پاسخ: نهایت 60 دقیقه بعد از ثبت درخواست شما تکنسین با شما تماس میگیرد و زمان مراجعه را با شما هماهنگ میکند.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 23643.html
۹ اسفند ۱۴۰۱

سرمایه گذاری هنگفت ال‌جی دیسپلی روی پنل های OLED نسل ۱۰.۵

ال جی دیسپلی از سرمایه گذاری ۲.۴۶ میلیارد دلاری در خط تولید پنل های OLED نسل ۱۰.۵ خبر داده که بخشی از آن با هدف تغییر ساختار کسب‌وکار این شرکت صورت می گیرد. تقاضا برای ...

ال جی دیسپلی از سرمایه گذاری ۲.۴۶ میلیارد دلاری در خط تولید پنل های OLED نسل ۱۰.۵ خبر داده که بخشی از آن با هدف تغییر ساختار کسب‌وکار این شرکت صورت می گیرد.

تقاضا برای پنل‌های OLED به طرز چشمگیری افزایش داشته است و مشتریان بیشتر از قبل به ارزش بالای این پنل‌ها واقف شده‌اند به همین خاطر ال جی دیسپلی در پی سرمایه گذاری روی توسعه پنل‌های OLED بزرگ است. برنامه این شرکت تولید ۳۰ هزار پنل ۶۵ اینچ و بالاتر OLED از نیمه اول ۲۰۲۲ است که در سال بعد ۱۵ هزار واحد دیگر به آن اضافه خواهد شد. با توجه - تعمیرات جارو برقی پاناسونیک در شهر خمام استان گیلان - به - تعمیرات جارو برقی پاناسونیک در شهر خمام استان گیلان - ابعاد بالای این پنل ها (۳۳۷۰×۲۹۴۰ میلی‌متر) بسیاری از کاربران سراغ آنها نخواهند رفت و در نتیجه کمپانی مصارف و بازارهای - تعمیرات جارو برقی پاناسونیک در شهر خمام استان گیلان - نوینی را برای آنها پیدا می کند.

این پنل ها در کارخانه P10 - تعمیرات جارو برقی پاناسونیک در شهر خمام استان گیلان - واقع در پاجوی کره جنوبی تولید می شوند که در اواخر سال ۲۰۱۵ و با هزینه ۷۴۰ میلیون دلاری تاسیس شد. سرمایه ۲.۴۶ میلیارد دلار فعلی هم قرار است در ساخت کارخانه تبخیر OLED با ظرفیت ۳۰ هزار پنل و ساخت کارخانه دیگری برای تولید ۱۵ هزار پنل در ماه بکار گرفته شود. این شرکت برای بهبود کارایی شیشه و توسعه موجودی از روش MMG (چند مدل روی یک شیشه) بهره می‌برد.

تعمیرات جارو برقی پاناسونیک در شهر خمام استان گیلان

کمپانی کره ای به لطف محصولات متمایز خود مانند OLED کاغذدیواری، Crystal Sound OLED و OLED رول شونده، نامی برجسته در بازار این نمایشگرها است و انتظار می رود رقابت خود را در بازار تلویزیون‌های بزرگ با تکمیل کارخانه تولید OLED نسل ۱۰.۵ مستحکم کند.

ال جی برای بهبود بازدهی و درآمد خود کارخانه OLED نسل ۱۰.۵ را همراه با خط تولید OLED نسل ۸.۵ (با ابعاد ۲۵۰۰×۲۲۰۰ میلی‌متر) راه اندازی می کند که در پاجو و گوآنژوی چین واقع شده اند.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone