🧑🏻‍🔧تعمیرات جارو برقی پاناسونیک در شهر املش استان گیلان✔️|02143840☎️


تعمیرات جارو برقی پاناسونیک در شهر املش استان گیلان


انواع خدمات مشاوره و تعمیر جارو برقی در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های جارو برقی نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر جارو برقی دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: آیا تکنسین که مراجعه میکند قطعات مورد نیاز برای تعمیر جاروبرقی را همراه خود دارد؟
    پاسخ: کارشناسان ما معمولا قطعاتی که احتمال خرابی آن ها بیشتر است را به همراه خود دارند، همچنین امکان ارسال قطعه مورد نیاز توسط پیک وجود دارد.
  2. سوال: دلیل کارنکردن ولوم تنظیم جاروبرقی چیست؟
    پاسخ: خرابی چرخ دنده های ولوم یا هرز شدن کلید تنظیم ممکن است از عواملی دیگر برای این مشکل باشد.
  3. سوال: آیا تعمیر در منزل من انجام میشود یا باید دستگاه به کارگاه حمل شود؟
    پاسخ: در اکثر موارد تعمیرات در منزل مشتری انجام میگردد اما در صورت خرابی قطعاتی همچون برد الکترونیکی، فقط قطعه دارای ایراد جهت تعمیر به کارگاه حمل میگردد.
  4. سوال: کیسه جاروبرقی چه نقشی را ایفا میکند؟
    پاسخ: برای نگهداری زباله ها استفاده می شود و به دو مدل دائمی و مصرفی است.
  5. سوال: علت سوختن برد جاروبرقی چیست؟
    پاسخ: برد مهمترین قطعه جاروبرقی است که میتواند به دلیل وجود رطوبت دل ان عملکرد خود را از دست بدهد.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 23654.html
۹ اسفند ۱۴۰۱

برنامه‌های سومین رویداد تهران هوشمند اعلام شد؛ زمان ثبت‌نام از نیمه اول مهر ماه

محورها و برنامه‌های هفته «تهران هوشمند» که از دوازدهم تا نوزدهم آذرماه 1398 برگزار می‌شود اعلام شد. روزهای ابتدایی رویداد هفته تهران هوشمند یعنی از سیزدهم تا پانزدهم آذر 1398 به برگزاری سومین چالش نوآوری ...

محورها و برنامه‌های هفته «تهران هوشمند» که از دوازدهم تا نوزدهم آذرماه 1398 برگزار می‌شود اعلام شد.

روزهای ابتدایی رویداد هفته تهران هوشمند یعنی از سیزدهم تا پانزدهم آذر 1398 به برگزاری سومین چالش نوآوری تهران هوشمند (هکاتون) اختصاص خواهد داشت. رویدادی که دوره اول و دوم آن نیز در طی ماه‌های گذشته - تعمیرات جارو برقی پاناسونیک در شهر املش استان گیلان - برگزار شد و شهرداری تهران در آن به همراهی تیم‌های برنامه‌نویسی مستعد سعی دارد که ایده‌هایی را برای هوشمندسازی پایتخت کشور پیاده‌سازی کند.

افتتاح مراکز نوآوری، برپایی گذر نوآوری در پایتخت ، برگزاری رویداد دیگری از سلسله رویدادهای اینوتهران و رونمایی از پروژه‌های تهران هوشمند از - تعمیرات جارو برقی پاناسونیک در شهر املش استان گیلان - جمله برنامه‌های این - تعمیرات جارو برقی پاناسونیک در شهر املش استان گیلان - هفته است.

از دیگر بخش‌های در نظر گرفته شده برای این هفته، - تعمیرات جارو برقی پاناسونیک در شهر املش استان گیلان - افتتاح مرکز زندگی هوشمند، برپایی نمایشگاه نیازهای فناورانه شهرداری، رونمایی از فن بازار شهری، تور بازدید از رصدخانه شهری و موزه نقشه تهران، نشست مدیران کلان شهرها و همچنین گردهمایی روسای شورایاری‌ها است.

اولین کنفرانس تهران هوشمند نیز در این هفته و در روزهای 18 و 19 آذر ماه با همکاری دانشگاه صنعتی امیرکبیر برگزار خواهد شد. هدف از برگزاری این - تعمیرات جارو برقی پاناسونیک در شهر املش استان گیلان - کنفرانس ارتقای سطح علمی این رویداد و بررسی روش‌های هوشمند مدیریت شهری با شیوه‌های داده محور است.

همایش «تهران هوشمند» نیز در روزهای هجدهم و نوزدهم آذرماه در مرکز - تعمیرات جارو برقی پاناسونیک در شهر املش استان گیلان - همایش‌های برج میلاد برگزار خواهد شد. محورهای این همایش داده‌‌ باز و حکمروایی هوشمند شهری- آگاه سازی، آموزش و توانمند سازی شهروندان در حوزه شهر هوشمند- مشارکت ذینفعان، بهره‌وری و اقتصاد پایدار مبتنی بر داده- شهر نوآور - تعمیرات جارو برقی پاناسونیک در شهر املش استان گیلان - و توسعه کسب و کارهای فناورانه بر پایه داده است.

در رویداد سال گذشته تهران هوشمند، وعده داده شده بود که فاز اول تهران هوشمند تا پایان سال ۹۸ اجرا خواهد شد و با توجه به برگزاری این رویداد در روزهای - تعمیرات جارو برقی پاناسونیک در شهر املش استان گیلان - پایانی آذرماه، باید دید که این وعده تا به کجا عملیاتی خواهد شد.

از دیگر محورهای این همایش می‌توان - تعمیرات جارو برقی پاناسونیک در شهر املش استان گیلان - به کلان داده، داده کاوی و استخراج داده‌های سودمند - تعمیرات جارو برقی پاناسونیک در شهر املش استان گیلان - و قابل اعتماد-شهر هوشمند و شاخص‌های ارتقای کیفیت زندگی در شهرها- توسعه پایدار و چالش‌های محیط زیست شهری-جا به‌جایی هوشمند، مدل‌سازی و تحلیل داده‌های حمل و نقل شهری- کاربردها و روندهای مبتنی بر هوش مصنوعی - تعمیرات جارو برقی پاناسونیک در شهر املش استان گیلان - در خدمات شهر هوشمند اشاره کرد.

علاقمندان برای شرکت در سومین همایش و نمایشگاه «تهران هوشمند» می‌توانند با مراجعه به این نشانی اینترنتی - تعمیرات جارو برقی پاناسونیک در شهر املش استان گیلان - اطلاعات بیشتری دریافت کرده و از زمان دقیق ثبت نام که نیمه مهرماه است، مطلع شوند.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone