🧑🏻‍🔧تعمیرات کولر گازی ایوولی در شهر هرسین استان کردستان✔️|02143840☎️


تعمیرات کولر گازی ایوولی در شهر هرسین استان کردستان


انواع خدمات مشاوره و تعمیر کولر گازی در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های کولر گازی نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر کولر گازی دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: کنتاکتور کولرگازی چیست؟
    پاسخ: عملکرد کلی و نقش آن مانند یک کلید ساده است که یک سمت آن همیشه نول و سمت دیگر فاز قطع و وصل می شود که البته این قطعه در بعضی از کولرگازی ها وجود دارد.
  2. سوال: آیا تعمیرات کولرگازی با اسپیلت متفاوت می باشد؟
    پاسخ: در وقع کارایی و عملکرد یکسان بین هر دو دستگاه وجود دارد . با اینحال اسپیلت ها اکثرا فقط به صورت سرمایشی هستن لکن کولرگازی در عین حال عمل گرمایش و سرمایش را انجام میدهد.
  3. سوال: تفاوت ترموستات الکترونیکی و مکانیکی کولرگازی چیست؟
    پاسخ: تفاوت آنچنانی در کیفیت کار کولرگازی نخواهند داشت. با اینحال عملکرد صحیح آن ها قطعا موثر در عملکرد صحیح کولرگازی می باشد.
  4. سوال: آیا هزینه تعمیرات مقدار تعیین شده ای دارد؟
    پاسخ: هزینه تعمیرات بعد از بررسی اولیه توسط تکنسین برای شما اعلام خواهد شد و هیچ هزینه اضافی را در بر نخواهد داشت.
  5. سوال: چرا بدنه کولرگازی من برق دارد؟
    پاسخ: سیم برق پاره شده که به بدنه متصل باشد مشخص ترین دلیل است . مشکل در اتصال جریان برق در قسمت های کلید ها و قطعات نیز عامل این مشکل است.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 23624.html
۹ اسفند ۱۴۰۱

ارشدترین مدیر ایرانی اسنپ تریپ، از ایران می‌رود

«امیرعلی مهاجر»، مدیر بخش هتل‌های اسنپ‌تریپ با ارسال نامه‌ای به تمامی کارکنان این مجموعه اعلام کرده که قصد دارد اسنپ تریپ و ایران را ترک کند. به این ترتیب مقرر شده تا «مارک کلیفت» که پیشتر ...

«امیرعلی مهاجر»، مدیر - تعمیرات کولر گازی ایوولی در شهر هرسین استان کردستان - بخش هتل‌های اسنپ‌تریپ با ارسال نامه‌ای به تمامی کارکنان این مجموعه اعلام کرده که قصد دارد اسنپ تریپ و ایران را ترک کند. به این ترتیب مقرر شده تا «مارک کلیفت» که پیشتر نیز به عنوان مدیرکل - تعمیرات کولر گازی ایوولی در شهر هرسین استان کردستان - اجرایی (CEO) شرکت حضور داشت، حالا بعد از رفتن مهاجر نقش پر رنگ‌تری را در - تعمیرات کولر گازی ایوولی در شهر هرسین استان کردستان - این شرکت ایفا کند.

«امیر علی - تعمیرات کولر گازی ایوولی در شهر هرسین استان کردستان - مهاجر» که چندی پیش در رویداد فیروزه پلت شرکت و تاکید کرده بود فعالیت این شاخه از گروه اسنپ هیچ‌گاه متوقف نخواهد شد؛ در ایمیلی تاکید کرده که مجبور است به خاطر دلایل و زندگی شخصی بار دیگر ایران را ترک کند. او ابراز داشته که صمیمانه اسنپ‌تریپ را دوست دارد و حالا با «قلبی غمگین این کلمات را می‌نویسد.»

مدیر سابق بخش هتل‌های اسنپ‌تریپ همچنین با اشاره به راهبر جدیدی که برای این گروه - تعمیرات کولر گازی ایوولی در شهر هرسین استان کردستان - انتخاب شده، نوشته است:«خیالم راحته چون شما رو به دست هایی توانا می‎سپرم. مارک همیشه برای همه ما در اسنپ ‎تریپ یک رهبر الهام ‎بخش بود و حتما بعد از این هم راهنمایی - تعمیرات کولر گازی ایوولی در شهر هرسین استان کردستان - و هدایتتون می‎کنه تا با کمک هم موفق ‎ترین کسب‎وکار گردشگری ایران رو بسازید.»

مهاجر همچنین به پرسنل اسنپ تریپ گفته که حضور در - تعمیرات کولر گازی ایوولی در شهر هرسین استان کردستان - این شرکت به پیشرفت خودش کمک زیادی کرده است: «۸ سال کار در زمینه مشاوره استراتژیک به من چطور فکر کردن رو یاد داد، اما کار کردن در اسنپ تریپ بود که باعث شد بتونم مدیریت و عملکرد درست رو یاد - تعمیرات کولر گازی ایوولی در شهر هرسین استان کردستان - بگیرم.» او در انتهای نامه خود به رقبا اشاره کرد و با ذکر نام - تعمیرات کولر گازی ایوولی در شهر هرسین استان کردستان - قبلی مجموعه اسنپ‌تریپ، تاکید کرده که آنها توانسته‌اند حالا خواب را از چشمان این رقبا بگیرند:

«ما واقعا کارهای بزرگی کردیم. با گذشت فقط دو سال، از یک گروه کوچک در بازار هتل های داخلی تونستیم به رهبر این بازار - تعمیرات کولر گازی ایوولی در شهر هرسین استان کردستان - تبدیل بشیم و در سایر بخش‎ها هم یکی از مدعیان رهبری بازار باشیم. دو سال پیش یکی از رقبای فعلی - تعمیرات کولر گازی ایوولی در شهر هرسین استان کردستان - ما، “پین‎تاپین” رو حتی به عنوان رقیب خودش به حساب نمی‌‎آورد؛ اما - تعمیرات کولر گازی ایوولی در شهر هرسین استان کردستان - امروز موفقیت های ما در این حوزه خواب رو از چشم اون‎ها گرفته (مخصوصا از وقتی - تعمیرات کولر گازی ایوولی در شهر هرسین استان کردستان - در مدت ۹ ماه تونستیم از مرز - تعمیرات کولر گازی ایوولی در شهر هرسین استان کردستان - فروش روزانه ۵۰۰۰ بلیط هواپیما بگذریم).»

تعمیرات کولر گازی ایوولی در شهر هرسین استان کردستان

مهاجر در انتهای نامه خود تاکید کرده که اسنپ‌تریپ می‌تواند بازیگر اول صنعت گردشگری در ایران بشود: «اسنپ تریپ فقط - تعمیرات کولر گازی ایوولی در شهر هرسین استان کردستان - ۴ سالشه و ما تازه کارمون رو شروع کردیم. برای مسیری که پیش رو دارید خیلی هیجان زده ام. شک ندارم که به زودی گردشگری یکی از کلیدهای اصلی رشد موتور اقتصاد ایران میشه و اسنپ تریپ همه شرایط لازم رو داره تا نفر اول این صنعت باشه. تلاش - تعمیرات کولر گازی ایوولی در شهر هرسین استان کردستان - های شما کمک می کنه تا میلیون ها نفر از داخل و خارج سفر در - تعمیرات کولر گازی ایوولی در شهر هرسین استان کردستان - ایران رو تجربه کنن و برای هزار نفر در این کشور شغل ایجاد بشه. اسنپ تریپ در حال اوج گرفتنه. کنترل پرواز در دست های شماست و من بی صبرانه منتظرم تا به مقصد برسید. بدون شک در - تعمیرات کولر گازی ایوولی در شهر هرسین استان کردستان - اون لحظه مفتخرتر هم خواهم بود.»

روابط عمومی اسنپ تریپ هم - تعمیرات کولر گازی ایوولی در شهر هرسین استان کردستان - ضمن اعلام این موضوع که تیم آنها از رفتن مهاجر غمگین خواهد بود، می‌گوید کار این شرکت به منوال قبل ادامه یافته و «پرواز بدون توقف ادامه خواهد داشت.» قرار است که - تعمیرات کولر گازی ایوولی در شهر هرسین استان کردستان - آنها به زودی وارد حوزه فروش بلیت هواپیمای - تعمیرات کولر گازی ایوولی در شهر هرسین استان کردستان - خارجی و هتل خارجی هم بشوند و خودشان عاملین فروش این بلیت‌ها باشند:

«در حال حاضر رتبه دوم بلیت پروازهای داخلی را در اختیار داریم و امیدواریم که به - تعمیرات کولر گازی ایوولی در شهر هرسین استان کردستان - زودی به رتبه یک دست پیدا کنیم. این موضوع را در فروش بلیت هواپیمای خارجی و هتل خارجی - تعمیرات کولر گازی ایوولی در شهر هرسین استان کردستان - نیز به تحقق خواهیم رساند.»

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone