🧑🏻‍🔧تعمیرات جارو برقی سام در شهر پل سفید استان مازندران✔️|02143840☎️


تعمیرات جارو برقی سام در شهر پل سفید استان مازندران


انواع خدمات مشاوره و تعمیر جارو برقی در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های جارو برقی نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر جارو برقی دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: آیا استفاده از جاروبرقی در مدت طولانی به دستگاه آسیب میزند؟
    پاسخ: بله بهتر است روزانه بیش از یک بار مورد استفاده قرار نگیرد.
  2. سوال: چرا جاروبرقی بوی سوختگی می دهد؟
    پاسخ: بوی سوختن می تواند از خرابی برد یا سوختن موتور باشد.
  3. سوال: علت خرابی دیگ جاروبرقی چیست؟
    پاسخ: دلایل مختلفی برای خرابی دیگ میتوان اشاره کرد که جرم گرفتن دیگ و ضربه خوردن یا وجود رطوبت در جاروبرقی میتواند عامل خرابی باشد.
  4. سوال: در صورت تکرار خرابی جاروبرقی باید دوباره هزینه ای پرداخت کنم؟
    پاسخ: در صورتی که خرابی مجدد دستگاه شما در بازه ضمانت سه ماهه تعمیرات قبلی باشد و خرابی ایجاد شده مجددا در همان قسمتی باشد که قبلا تعمیرات انجام شده، از شما هزینه ای دریافت نخواهد شد.
  5. سوال: تمیر کزدن مایعات با جاروبرقی مجاز است؟
    پاسخ: نباید داخل جاروبرقی مایهات وارد شود زیرا باعث پوسیدگی و خرابی دستگاه خواهد شد.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 23636.html
۹ اسفند ۱۴۰۱

جزییاتی از Windows 10X؛ سیستم عامل مخصوص تبلت‌های دو نمایشگره

یکی از افشاگران باسابقه دنیای فناوری اطلاعاتی در مورد سیستم عامل جدید و مخصوص تبلت های دو نمایشگره مایکروسافت یعنی Windows 10X فاش کرده است. طبق جدیدترین شایعات منتشر شده مایکروسافت در رویداد دهم مهر ...

یکی از افشاگران باسابقه دنیای فناوری اطلاعاتی در مورد سیستم عامل جدید و مخصوص تبلت های دو نمایشگره مایکروسافت یعنی Windows 10X فاش کرده است.

طبق جدیدترین شایعات - تعمیرات جارو برقی سام در شهر پل سفید استان مازندران - منتشر شده مایکروسافت در رویداد دهم مهر ماه خود از چندین محصول از - تعمیرات جارو برقی سام در شهر پل سفید استان مازندران - جمله سرفیس پرو 7، سرفیس لپ تاپ 3 و یک محصول مبتنی بر پردازنده ARM رونمایی خواهد کرد.

«ایوان بِلَس» (Evan Blass)، از افشاگران باسابقه دنیای فناوری می گوید Windows 10 X مختص تبلت های دو نمایشگره و تاشو - تعمیرات جارو برقی سام در شهر پل سفید استان مازندران - توسعه داده شده و احتمالاً در رویداد امروز عصر مایکروسافت از آن رونمایی خواهد شد. از این سیستم عامل قبلاً با نام ویندوز لایت (Windows Lite) یاد می شد.

تعمیرات جارو برقی سام در شهر پل سفید استان مازندران

شایعه شده تبلت دو نمایشگره مایکروسافت که با اسم رمز «Centaurus» شناخته می شود، در - تعمیرات جارو برقی سام در شهر پل سفید استان مازندران - رویداد امروز معرفی خواهد شد و طبق توییتی که افشاگر مذکور منتشر کرده، این تبلت احتمالاً - تعمیرات جارو برقی سام در شهر پل سفید استان مازندران - سیستم عامل Windows 10X را خواهد داشت که نسخه سبک تری از ویندوز 10 - تعمیرات جارو برقی سام در شهر پل سفید استان مازندران - بوده و مخصوص موبایل بهینه شده است.

هنوز هیچ تصویری از Windows 10X منتشر نشده و فقط به این نکته اشاره شده که مخصوص محصولات دو نمایشگره و تاشو توسعه داده شده و با تکیه بر مجازی سازی (Virtualization) بسیاری از اپلیکیشن ها - تعمیرات جارو برقی سام در شهر پل سفید استان مازندران - را از طریق اینترنت اجرا خواهد کرد. بدین ترتیب این سیستم عامل می تواند اپلیکیشن های ویندوز 10 را از این روش - تعمیرات جارو برقی سام در شهر پل سفید استان مازندران - روی تبلت ها هم اجرا کند.

همچنان خبری از تبلت فراموش شده Courier نیست. اوایل آبان ماه 96 خبری منتشر شد مبنی بر اینکه مایکروسافت در حال - تعمیرات جارو برقی سام در شهر پل سفید استان مازندران - توسعه این دفترچه یادداشت دیجیتالی است. حال با رونمایی از Centaurus که یک کامپیوتر شخصی کامل است شاید کاربران بتوانند تبلت Courier را به دست فراموشی بسپارند.

- تعمیرات جارو برقی سام در شهر پل سفید استان مازندران -
اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone