🧑🏻‍🔧تعمیرات تلویزیون شیائومی در شهر خرمدره استان زنجان✔️|02143840☎️


تعمیرات تلویزیون شیائومی در شهر خرمدره استان زنجان


انواع خدمات مشاوره و تعمیر تلویزیون در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های تلویزیون نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر تلویزیون دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: آیا تلویزوین نیاز به سرویس دوره ای دارد؟
    پاسخ: سرویس و بررسی به صورت منظم باعث جلوگیری از مشکلات جدی تر خواهد شد.
  2. سوال: وظیفه برد کنترل تایمینگ یا تیکان در تلویزیون چیست؟
    پاسخ: این برد در واقع یک رابط میان مین برد و برد داخل پنل می باشد (TFT/LVDS).
  3. سوال: چرا در تلوزیون من صدا بدون تصویر همراه است؟
    پاسخ: پاسخ به این سوال نیاز به بررسی قطعاتی مانند بکلایت و برد دستگاه توسط تکنسین متخصص دارد.
  4. سوال: علت صدای بدون کیفیت و خش دار در تلویزیون چیست؟
    پاسخ: خش بودن صدا و صدا ها ناهنجار می تواند دلیل عمده آن خرابی اسپیکر ها و خروجی های صدا باشد.
  5. سوال: چرا تلویزیون من به هیچ عنوان روشن نمی شود؟
    پاسخ: از علت های روشن نشدن تلویزیون شما می توان مشکل در برد تغذیه، مشک در قطعات انتقال صدا و تصویر و ... اشاره کرد.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 19698.html
۱۳ اسفند ۱۴۰۱

حمله هکرهای چینی به ۷ شرکت پیشرفته تایوانی برای سرقت فناوری تولید چیپ

یک شرکت امنیت سایبری تایوانی اعلام کرد هکرهای منتسب به چین به منظور سرقت فناوری نیمه رسانا به چندین شرکت تایوانی حمله کرده‌اند. به گزارش Wired، شرکت امنیتی تایوانی CyCraft Technology اعلام کرد که هکرها ...

یک شرکت امنیت سایبری تایوانی - تعمیرات تلویزیون شیائومی در شهر خرمدره استان زنجان - اعلام کرد هکرهای منتسب به چین به منظور سرقت - تعمیرات تلویزیون شیائومی در شهر خرمدره استان زنجان - فناوری نیمه رسانا به چندین شرکت تایوانی حمله کرده‌اند.

به گزارش Wired، شرکت امنیتی تایوانی CyCraft Technology اعلام کرد که هکرها تحت عملیاتی به نام Operation Skeleton Key به منظور سرقت فناوری نیمه رسانا، کدهای برنامه نویسی، کیت‌های توسعه نرم - تعمیرات تلویزیون شیائومی در شهر خرمدره استان زنجان - افزار (SDK) و غیره در دو سال گذشته دستکم به هفت شرکت تایوانی حمله کرده‌اند. این شرکت می‌گوید تحقیقات جدید نشان می‌دهند این گروه هک که Chimera نام دارد، توسط دولت چین پشتیبانی می‌شود.

تعمیرات تلویزیون شیائومی در شهر خرمدره استان زنجان

شرکت CyCraft نام شرکت‌های قربانی را اعلام نکرد، اما گفت بسیاری از آنها - تعمیرات تلویزیون شیائومی در شهر خرمدره استان زنجان - در منطقه Hsinchu Industrial Park در شهر «سینچو» واقع شده‌اند. - تعمیرات تلویزیون شیائومی در شهر خرمدره استان زنجان - از این شهر به عنوان هاب فناوری در شمال تایوان یاد شده - تعمیرات تلویزیون شیائومی در شهر خرمدره استان زنجان - و بزرگترین تولیدکننده محصولات نیمه رسانا در - تعمیرات تلویزیون شیائومی در شهر خرمدره استان زنجان - دنیا یعنی شرکت TSMC نیز در آن قرار دارد. به گفته محققان هکرها در چند مورد موفق به نفوذ به شبکه شرکت‌های قربانی شده و سپس بوسیله ابزارهای پیشرفته هک - تعمیرات تلویزیون شیائومی در شهر خرمدره استان زنجان - به دنبال دسترسی به دیتابیس‌ها بوده‌اند.

شرکت - تعمیرات تلویزیون شیائومی در شهر خرمدره استان زنجان - یاد شده می‌گوید یکی از جالب ترین نکته‌ها در مورد این حمله استفاده گروه Chimera از ابزاری است که قبلاً توسط گروه هک شناخته شده‌ای به نام Winnti استفاده شده است. به گفته محققان گروه هک Winnti که - تعمیرات تلویزیون شیائومی در شهر خرمدره استان زنجان - بیش از یک دهه از فعالیت آن می‌گذرد به دولت چین وابسته بوده و نوع حملات آن به گروه Chimera شباهت دارد. شرکت CyCraft می‌گوید گروه Chimera احتمالاً همان Winnti است.

CyCraft می‌گوید هنوز هدف هکرها از سرقت کدهای برنامه نویسی و طرح چیپ‌ها مشخص نیست، اما احتمالاً قصد دارند با این کار شرکت‌های نیمه رسانای چینی را - تعمیرات تلویزیون شیائومی در شهر خرمدره استان زنجان - در رقابت با - تعمیرات تلویزیون شیائومی در شهر خرمدره استان زنجان - شرکت‌های رقیب پیروز از میدان بیرون بیاورند. Chad Duffy از محققان امنیتی این شرکت می‌گوید: «با این کار بخشی از اقتصاد تایوان فلج می‌شود و به دوام آن در طولانی مدت ضربه می‌زند.»

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
کاربر آتاش نوشته شده درتاریخ 1402/08/16
سلام خوب هستید؟ تعمیرچی آیا روستای فنوش آباد خرمدره برای تلویزیون شیائومی تعمیرکار داره؟
پاسخ: بله در روستای فنوش آباد شهر خرمدره خدمات دهی داریم. لطفا با تلفن مرکز استان تماس بگیرید و یا با تلفن مرکز تهران تماس بگیرید.
کاربر آهو نوشته شده درتاریخ 1402/03/06
سلام، دوست عزیز. یکی از مشکلاتی که در تلویزیون شیائومی Q1E مشاهده می‌شود، عدم پخش صدا یا افت کیفیت صدا است. این مشکل معمولا به دلیل اتصال نادرست کابل صوتی یا درگاه HDMI رخ می‌دهد. برای رفع این مشکل، ابتدا باید اتصالات کابل‌ها را بررسی کنید و در صورت لزوم آن‌ها را تعویض کنید. همچنین، می‌توانید تنظیمات صدا را در منوی تنظیمات تلویزیون بررسی کرده و آن‌ها را با اتصال از طریق پشتیبانی فنی تلویزیون شیائومی تعمیر کنید. برای تعمیر تلویزیون شیائومی Q1E در شهر خرمدره منطقه میدان توحید، می‌توانید به مراکز خدمات پس از فروش مربوطه در این شهر مراجعه کنید. با توجه به لهجه شمالی شما، پیشنهاد می‌کنم به صورت زیر به مرکز خدمات پس از فروش مراجعه کنید: "سلام، آیا می‌توانم در مرکز خدمات پس از فروش شیائومی Q1E در خرمدره منطقه میدان توحید در مورد مشکل پخش صدای تلویزیونم سوال کنم؟". با این اصطلاحات، خیلی روان و در عین حال دقیق به مرکز خدمات پس از فروش می‌توانید سوال خود را مطرح کنید



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone