🧑🏻‍🔧تعمیرات جارو برقی ناسیونال در شهر همدان استان همدان✔️|02143840☎️


تعمیرات جارو برقی ناسیونال در شهر همدان استان همدان


انواع خدمات مشاوره و تعمیر جارو برقی در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های جارو برقی نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر جارو برقی دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: فضای داخلی جاروبرقی را هر چند وقت یکبار باید تمیز کنیم؟
    پاسخ: لازم است هر 1 ماه یک بار فضای داخلی جاروبرقی تمیز شود.
  2. سوال: چه دلایلی برای خرابی چرخ در جاروبرقی وجود دارد؟
    پاسخ: گیر کردن اشیای خارجی به چرخ و مرطوب ماندن لاستیک و اسیب فیزیکی از عوامل خرابی چرخ دور در میباشد.
  3. سوال: به چه علت موقع روشن شدن جاروبرقی فیوز میپرد؟
    پاسخ: دلایلی مختلفی مانند اتصالی برق، آب ریختن روی سوکت های الکترونیکی و نوسانات برقی باعث پریدن فیوز میشود.
  4. سوال: تمیز نشدن سطوح در جاروبرقی به چه دلیل میباشد؟
    پاسخ: دلایل مختلفی مانند خرابی موتور، خرابی دیگ جاروبرقی میتواند باعث شود که میزان کشش دستگاه کم شود.
  5. سوال: چرا جاروبرقی بوی سوختگی می دهد؟
    پاسخ: با گرفتن آب یا رطوبت یا نوسانات برقی ممکن است قسمت الکترونیکی جاوبرقی خراب شود و بوی سوختنی ایجاد شود.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 23638.html
۹ اسفند ۱۴۰۱

فاش شدن اطلاعات خصوصی میلیون‌ها مشتری شرکت میزبانی وب Hostinger

شرکت میزبانی وب «هاستینگر» به علت دسترسی غیرمجاز به دیتابیس خود، از ترس لو رفتن اطلاعات مشتریان آنها را وادار به تغییر رمز عبور خود کرده است. شرکت مذکور روز پنج شنبه با انتشار پستی ...

شرکت میزبانی وب «هاستینگر» به علت دسترسی غیرمجاز به دیتابیس خود، از ترس لو رفتن اطلاعات مشتریان آنها را وادار به - تعمیرات جارو برقی ناسیونال در شهر همدان استان همدان - تغییر رمز عبور - تعمیرات جارو برقی ناسیونال در شهر همدان استان همدان - خود کرده است.

شرکت مذکور روز پنج شنبه با انتشار پستی در وبلاگ شرکت، خبر درز اطلاعات مشتریان را به شکل عمومی اعلام کرد. این شرکت می گوید هکر یا هکرها به وسیله توکن دسترسی که روی سرور یافت می شود، بدون نیاز به نام کاربری و پسورد به سیستم ها دسترسی پیدا کرده بودند.

هکر موفق شده با دسترسی به سیستم های شرکت به یک دیتابیس API نیز نفوذ کند. دیتابیس مذکور حاوی داده های حساسی مانند نام کاربری، آدرس ایمیل و پسوردهایی بوده که با الگوریتم رمزنگاری SHA-1 روی دیتابیس ذخیره شده بودند.

تعمیرات جارو برقی ناسیونال در شهر همدان استان همدان

مهندسین شرکت مذکور بعد از اطلاع از احتمال بالای هک شدن الگوریتم رمزنگاری SHA-1، قرار است پسوردهای مشتریان را با الگوریتم های قوی تری رمزنگاری کنند. آنها بعد از این دسترسی غیرمجاز موقتاً تمامی پسوردها را با الگوریتم SHA-2 رمزنگاری کرده اند.

مقامات شرکت هاستینگر با ارسال ایمیلی - تعمیرات جارو برقی ناسیونال در شهر همدان استان همدان - مشتریان خود را در جریان درز اطلاعاتی دیتابیس خود قرار داده و آنها را نسبت به تغییر رمز عبور در جریان گذاشتند.

مسئولین شرکت هاستینگر اعلام کرده اند هیچ یک از اطلاعات بانکی مشتریان به - تعمیرات جارو برقی ناسیونال در شهر همدان استان همدان - سرقت نرفته است. اما یکی از مشتریانی که از درز اطلاعاتی تحت تأثیر قرار گرفته، این شرکت را به منحرف کردن افکار عمومی متهم کرده است.

یکی از مشتریان شرکت هاستینگر را به منحرف کردن افکار عمومی متهم کرده است

مشتری مورد - تعمیرات جارو برقی ناسیونال در شهر همدان استان همدان - بحث با بخش پشتیبانی شرکت چت کرده و کارمند این بخش - تعمیرات جارو برقی ناسیونال در شهر همدان استان همدان - به او گفته با دسترسی به دیتابیس API می توان به اطلاعات مالی مشتریان نیز دست یافت. البته او تأکید کرده - تعمیرات جارو برقی ناسیونال در شهر همدان استان همدان - این شرکت - تعمیرات جارو برقی ناسیونال در شهر همدان استان همدان - داده های پرداخت مشتریان را ذخیره نمی کند. مشتری شاکی مدعی شده شرکت هاستینگر از درگاه های متفاوتی برای پرداخت هزینه استفاده می کند ولی نامی از آنها به میان نیاورد.

«Balys Kriksciunas» مدیرعامل شرکت هاستینگر می گوید هرگونه ادعای مطرح شده توسط بخش پشتیبانی صحت نداشته و لو رفتن هرگونه اطلاعات مالی مشتریان را تکذیب کرد.

مسئولین شرکت هاستینگر می گویند دیتابیس API مذکور حاوی داده های بیش از 14 میلیون مشتری است. این شرکت بیش از 29 میلیون مشتری دارد.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone