🧑🏻‍🔧تعمیرات کولر گازی ایوولی در شهر کردکوی استان گلستان✔️|02143840☎️


تعمیرات کولر گازی ایوولی در شهر کردکوی استان گلستان


انواع خدمات مشاوره و تعمیر کولر گازی در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های کولر گازی نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر کولر گازی دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: چرا ریموت(کنترل) دستگاه من به درستی کار نمی کند؟
    پاسخ: مشکل در برد کنترل ، خرابی کریستال مادون قرمز ، مشکل دریافت کننده سیگنال در خود کولر گازی دلایل کارنکردن کنترل است.
  2. سوال: چرا صفحه نمایش کولرگازی کار نمی کند؟
    پاسخ: صفحه نمایش کولرگازی را یک برد حساس تشکیل می دهد و رطوبت ، استفاده ناصحیح ، اتصالی برق و ... می تواند به این قسمت آسیب بزند.
  3. سوال: چه میزان گاز باید داخل کولرگازی باشد؟
    پاسخ: این میزان قطعا اندازه کلی ندارد و بسته به نوع و مدل دستگاه شما متفاوت است.
  4. سوال: چرا کولرگازی هوا را خیلی کم پرتاب میکند؟
    پاسخ: فیلتر های کولرگازی بعد از مدت زمانی ذرات و گردغبار زیادی را به خود جذب می کنند و در مسیر هوا انسداد ایجاد میکنند که نیاز به تعویض و یا پاکسازی دارند . وهمچنین ممکن است این اتفاق به خاطر انسداد اواپراتور نیز باشد.
  5. سوال: نقش و وظیفه کندانسور در کولرگازی چیست؟
    پاسخ: کندانسور (تقطیر کننده) در واقع مجموعه ای خارجی از لوله ها و صفحاتی از جنس مس و آلومینیوم می باشد.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 23629.html
۹ اسفند ۱۴۰۱

لپ تاپ MSI Alpha 15 معرفی شد؛ اولین دستگاه با پردازنده و کارت گرافیک AMD

همانطور که کمپانی AMD وعده داده بود، اولین لپ تاپی که از پردازنده گرافیکی Radeon RX 5500M بهره‌مندخواهد شد، لپ تاپ گیمینگ MSI Alpha 15 است. این لپ تاپ علاوه بر پردازنده گرافیکی AMD از ...

همانطور که کمپانی AMD وعده - تعمیرات کولر گازی ایوولی در شهر کردکوی استان گلستان - داده بود، اولین لپ تاپی که از پردازنده گرافیکی Radeon RX - تعمیرات کولر گازی ایوولی در شهر کردکوی استان گلستان - 5500M بهره‌مندخواهد شد، لپ تاپ گیمینگ MSI Alpha 15 است. این لپ تاپ علاوه بر پردازنده - تعمیرات کولر گازی ایوولی در شهر کردکوی استان گلستان - گرافیکی AMD از سی‌پی‌یو رایزن - تعمیرات کولر گازی ایوولی در شهر کردکوی استان گلستان - ۷ سری ۳۰۰۰ هم بهره می‌برد تا مشخصاتی کاملا بر پایه AMD را شاهد باشیم.

لپ تاپ MSI Alpha 15 یک صفحه نمایش ۱۵.۶ اینچی با رزولوشن FHD دارد که با توجه به مدل آن می‌تواند از نرخ‌های رفرش ۱۲۰، ۱۴۴ و ۲۴۰ هرتزی پشتیبانی کند. این پنل همچنین به تکنولوژی - تعمیرات کولر گازی ایوولی در شهر کردکوی استان گلستان - نرخ رفرش متغیر AMD FreeSync مجهز شده است. اما مهمترین ویژگی این لپ تاپ، استفاده از پردازنده گرافیکی مجزای AMD است که مبتنی بر لیتوگرافی ۷ نانومتری خواهد بود که به گفته MSI اولین لپ تاپ گیمینگ مبتنی بر این لیتوگرافی به حساب می‌آید.

تعمیرات کولر گازی ایوولی در شهر کردکوی استان گلستان

در هر صورت پردازنده گرافیکی Radeon RX 5500M دارای حافظه GDDR6 چهار گیگابایتی خواهد بود. قلب تپنده MSI Alpha 15 نیز سی‌پی‌یو Ryzen 3750H است که ۴ هسته پردازشی دارد. کاربران می‌توانند این لپ تاپ را به ۶۴ گیگابایت رم نیز مجهز کنند. MSI برای خنک کردن تشکیلات پردازشی، از ۷ لوله حرارتی و ۲ دمنده استفاده کرده است تا دمای لپ - تعمیرات کولر گازی ایوولی در شهر کردکوی استان گلستان - تاپ و قطعات داخل آن را همواره پایین نگه دارد.

فضای ذخیره سازی در MSI Alpha 15 نیز می تواند متشکل از یک حافظه SSD M.2 و یک هارد دیسک ۲.۵ اینچی باشد. وزن کلی لپ تاپ گیمینگ این کمپانی هم ۲.۳ کیلوگرم عنوان شده که به همراه ضخامت ۲۷.۵ میلیمتری، به خوبی با دیگر رقبای گیمینگ به رقابت می‌پردازد. MSI Alpha 15 به یک پورت USB-C 3.2 و ۳ پورت USB-A 3.2 نسل اول مجهز شده است که در کنار وا‌ی‌فای و بلوتوث ۵، روش‌های مختلفی از اتصالات را در اختیار علاقه‌مندان به این لپ تاپ قرار دهد. همچنین دو خروجی HDMI و پورت Mini Display نیز برای MSI Alpha 15 در نظر گرفته شده است.

تعمیرات کولر گازی ایوولی در شهر کردکوی استان گلستان

برای متصل کردن هدست‌های گیمینگ هم MSI یک جک ۳.۵ میلیمتری تعبیه کرده است و مواقعی هم که کاربران بخواهند صدای بازی خود را با - تعمیرات کولر گازی ایوولی در شهر کردکوی استان گلستان - دیگران به اشتراک بگذارند، می‌توانند از بلندگو‌های استریو ۲ واتی MSI Alpha 15 بهره ببرند. البته شاید وب‌کم HD - تعمیرات کولر گازی ایوولی در شهر کردکوی استان گلستان - این لپ تاپ زیاد به مذاق کاربران خوش نیاید.

MSI Alpha 15 از یک باتری ۵۱ وات ساعتی بهره می‌برد که می‌توان آن را با شارژر ۱۸۰ وات ساعتی داخل جعبه، - تعمیرات کولر گازی ایوولی در شهر کردکوی استان گلستان - شارژ کرد. البته - تعمیرات کولر گازی ایوولی در شهر کردکوی استان گلستان - MSI از میزان شارژدهی این لپ‌تاپ، اطلاعاتی در اختیار علاقه‌مندان قرار نداده است. این لپ تاپ در آینده‌ای نزدیک به بازار عرضه خواهد شد و قیمت آن نیز بسته به مدل، متغیر تعیین می‌شود.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone