🧑🏻‍🔧تعمیرات جارو برقی زیمنس در شهر نوشهر استان مازندران✔️|02143840☎️


تعمیرات جارو برقی زیمنس در شهر نوشهر استان مازندران


انواع خدمات مشاوره و تعمیر جارو برقی در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های جارو برقی نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر جارو برقی دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: نقش موتور در جاروبرقی چیست؟
    پاسخ: ایجاد مکش و کارکردن جاروبرقی به موتور وابسته است.
  2. سوال: چقدر طول میکشد تا تعمیرکار جهت رفع عیب مراجعه کنید؟
    پاسخ: نهایتا پس از 60 دقیقه بعد از ثبت درخواست کارشناسان ما با شما تماس گرفته و جهت زمان مراجعه با شما هماهنگ میکنند.
  3. سوال: علت کار نکردن دکمه های جاروبرقی چیست؟
    پاسخ: مشکل در برد صفحه کلید ها مهمترین عامل این اتفاق است.
  4. سوال: چرا قدرت جاروبرقی کم است؟
    پاسخ: خرابی برد یا دکمه کنترل کننده مکش یا خراب یخود موتور از عوامل این اتفاق هستند.
  5. سوال: خرابی دیگ جاروبرقی به چه علت ایجاد میشود؟
    پاسخ: دلایل مختلفی برای خرابی دیگ میتوان اشاره کرد که جرم گرفتن دیگ و ضربه خوردن یا وجود رطوبت در جاروبرقی میتواند عامل خرابی باشد.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 23642.html
۹ اسفند ۱۴۰۱

استفاده از موبایل و شبکه‌های اجتماعی ضرری برای سلامت روحی نوجوانان ندارد

پژوهش جدید محققان در مورد مضرات شبکه های اجتماعی برای نوجوانان نشان می دهد استفاده از موبایل و شبکه های اجتماعی ضرری برای سلامت روحی نوجوانان ندارد. محققان دانشگاه کالیفرنیا، ارواین (University of California, Irvine) ...

پژوهش جدید محققان در مورد مضرات - تعمیرات جارو برقی زیمنس در شهر نوشهر استان مازندران - شبکه های اجتماعی برای نوجوانان نشان می دهد استفاده از موبایل و شبکه های اجتماعی ضرری برای سلامت روحی نوجوانان ندارد.

محققان دانشگاه کالیفرنیا، ارواین (University of California, Irvine) با تحقیق روی مدت زمان خیره شدن نوجوانان به نمایشگر گوشی، به دنبال ارتباطی میان این موضوع - تعمیرات جارو برقی زیمنس در شهر نوشهر استان مازندران - با احتمال مبتلا شدن نوجوانان به بیماری های روحی بودند. همین ابتدا عرض کنیم که آنها ارتباطی میان استفاده از فناوری ها و احتمال دچار شدن به بیماری های روحی پیدا نکردند.

محققان در آزمایش خود روی بیش از دو هزار فرد جوان تحقیق نموده و به طور ویژه مدت زمان استفاده از تلفن همراه را در 400 نوجوان بین 10 تا 15 سال اندازه گیری کردند. آنها همچنین در طول مدت آزمایش روزانه سه مرتبه وضعیت روحی نوجوانان را بررسی کردند.

تعمیرات جارو برقی زیمنس در شهر نوشهر استان مازندران

محققان به کمک داده های بدست آمده به دنبال یافتن ارتباطی بین ابتلا به بیماری های روحی در آینده در نتیجه استفاده از تکنولوژی ها بودند. آنها همچنین می خواستند بدانند آیا استفاده از شبکه های اجتماعی در یک روز خاص، شدت بیماری روحی را در آن روز بیشتر می کند یا نه. آنها در هر دو حالت هیچ ارتباطی بین ابتلا به بیماری های روانی و استفاده از تکنولوژی ها پیدا نکردند.

«Michaeline Jensen» نویسنده اصلی این تحقیق و پروفسور روانشناسی در دانشگاه کارولینای شمالی (University of North Carolina) می گوید:

«برخلاف باور عمومی که استفاده از گوشی و وقت گذرانی در شبکه های اجتماعی را برای سلامت روحی جوانان مضر می داند، - تعمیرات جارو برقی زیمنس در شهر نوشهر استان مازندران - ما - تعمیرات جارو برقی زیمنس در شهر نوشهر استان مازندران - دلایل منطقی میان این دو عامل با ریسک ابتلا به بیماری های روحی پیدا نکردیم.»

محققان می گویند اگر والدین می خواهند از وارد آمدن آسیب به سلامت روحی - تعمیرات جارو برقی زیمنس در شهر نوشهر استان مازندران - نوجوانان خود جلوگیری کنند، باید - تعمیرات جارو برقی زیمنس در شهر نوشهر استان مازندران - به جای جر و بحث در مورد مضرات شبکه های اجتماعی برای نوجوانان، روی بالا بردن کیفیت کلی زندگی آنها تمرکز کنند. «Candice Odgers» پروفسور علوم روانشناسی از دانشگاه کالیفرنیا، ارواین در همین رابطه می گوید:

«والدین باید بحث کردن - تعمیرات جارو برقی زیمنس در شهر نوشهر استان مازندران - در - تعمیرات جارو برقی زیمنس در شهر نوشهر استان مازندران - مورد اثرات منفی - تعمیرات جارو برقی زیمنس در شهر نوشهر استان مازندران - استفاده از موبایل و شبکه های اجتماعی روی سلامت روحی نوجوانان را تمام کنند. به جای بحث کردن، به دنبال راهکارها برای پشتیبانی کردن از آنها به بهترین شکل چه - تعمیرات جارو برقی زیمنس در شهر نوشهر استان مازندران - در دنیای واقعی و چه در فضای مجازی باشید.»

این تحقیق در ژورنال Clinical Psychological Science به - تعمیرات جارو برقی زیمنس در شهر نوشهر استان مازندران - چاپ رسیده است.

 

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone