🧑🏻‍🔧تعمیرات کولر گازی هایسنس در شهر اسدآباد استان همدان✔️|02143840☎️


تعمیرات کولر گازی هایسنس در شهر اسدآباد استان همدان


انواع خدمات مشاوره و تعمیر کولر گازی در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های کولر گازی نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر کولر گازی دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: اواپراتور چه نقشی در عملکرد کولرگازی دارد؟
    پاسخ: کویل اواپراتور تقریبا مشابه کندانسور می باشد و در واقع به عنوان سیم پیچ تبخیرکننده وجود دارد.
  2. سوال: آیا بیش از اندازه پر کردن گاز مشکلی برای دستگاه ایجاد میکند؟
    پاسخ: بله ؛ قطعا بیش از اندازه بودن گاز مبرد در دستگاه می تواند باعث افزایش فشار در اواپراتور ها ، بالا رفتن آمپر مصرفی ، نشت گاز، ایجاد برفک و ... شود.
  3. سوال: گاز مبرد در کولرگازی چه نقشی دارد؟
    پاسخ: این گاز در کولرگازی گردش می کند و با تغییر ماهیت خود نقش بسزایی در سرمایش هوا دارد.
  4. سوال: اکسپنشن (لوله مویی) چه نقشی در کولر گازی دارد؟
    پاسخ: لوله مویی با همکاری اواپراتور در تبخیر گاز مبرد عمل می کند.
  5. سوال: فیلتر های کولرگازی چه نقشی دارند؟
    پاسخ: همه انواع سیستم های سرمایشی دارای فیلتر هایی می باشند که کارایی بسزایی در تهویه هوا خواهند داشت.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 23619.html
۹ اسفند ۱۴۰۱

اینستاگرام ابزار اعتبارسنجی ایمیل‌ها را معرفی کرد؛ پایانی بر حملات فیشینگ؟

قسمت جدیدی به اپ اینستاگرام اضافه شده که به کاربران اجازه می دهد تا با اعتبارسنجی ایمیل هایی که ادعا می کنند از جانب اینستاگرام ارسال شده اند، از جعلی یا واقعی بودن آنها باخبر ...

قسمت جدیدی به اپ اینستاگرام اضافه شده که به کاربران اجازه می دهد تا با اعتبارسنجی ایمیل هایی که ادعا می کنند از جانب اینستاگرام ارسال شده اند، از جعلی یا واقعی بودن آنها باخبر شوند.

از این پس کاربران می توانند صحت ایمیل هایی که در آنها ادعا شده از جانب اینستاگرام ارسال شده اند را با رفتن به قسمت Emails from Instagram در بخش Security بفهمند. در این قسمت تمام ایمیل هایی که اینستاگرام در 14 روز گذشته به کاربر فرستاده نمایش داده می شوند.

تعمیرات کولر گازی هایسنس در شهر اسدآباد استان همدان
در بخش Security می توان به قسمت Emails from Instagram دسترسی پیدا کرد.

در بخش فوق ایمیل هایی که از - تعمیرات کولر گازی هایسنس در شهر اسدآباد استان همدان - طرف اینستاگرام فرستاده شده اند در دو دسته بندی Security و Other قرار می گیرند. اگر ایمیلی در این بخش وجود داشته باشد، از طرف اینستاگرام ارسال شده و می توان لینک - تعمیرات کولر گازی هایسنس در شهر اسدآباد استان همدان - هایش را دنبال کرد.

اگر - تعمیرات کولر گازی هایسنس در شهر اسدآباد استان همدان - ایمیل دریافتی در قسمت گفته شده - تعمیرات کولر گازی هایسنس در شهر اسدآباد استان همدان - قرار نگرفته باشد، به احتمال زیاد جعلی بوده و برای فریب دادن - تعمیرات کولر گازی هایسنس در شهر اسدآباد استان همدان - کاربر برای وارد کردن نام کاربری و رمز عبور ارسال شده است. در - تعمیرات کولر گازی هایسنس در شهر اسدآباد استان همدان - این حالت باید سریعاً ایمیل مشکوک را پاک کرد. در صورت لو رفتن نام کاربری و پسورد باید با رفتن به این صفحه اکانت را بازیابی کرد.

تعمیرات کولر گازی هایسنس در شهر اسدآباد استان همدان
ایمیل هایی که از طرف اینستاگرام ارسال می شوند در دو دسته بندی Security و Other قرار می گیرند.

با پیچیده تر شدن حملات فیشینگ، اضافه شدن قابلیت مذکور به اپلیکیشن اینستاگرام می تواند تعداد این قبیل حملات را کاهش دهد. در برخی از - تعمیرات کولر گازی هایسنس در شهر اسدآباد استان همدان - حملات فیشینگ هکرها می - تعمیرات کولر گازی هایسنس در شهر اسدآباد استان همدان - توانند با وجود تایید هویت دو مرحله در اکانت، از طریق - تعمیرات کولر گازی هایسنس در شهر اسدآباد استان همدان - ارسال یک سایت جعلی، کد شش رقمی کاربر را - تعمیرات کولر گازی هایسنس در شهر اسدآباد استان همدان - دریافت کرده و با وارد کردن آن در سایت اصلی - تعمیرات کولر گازی هایسنس در شهر اسدآباد استان همدان - از طرف صاحب اکانت، حساب او را هک کنند.

با وجود بالا رفتن امنیت اکانت با فعال کردن تایید هویت دو مرحله ای، - تعمیرات کولر گازی هایسنس در شهر اسدآباد استان همدان - این قابلیت نیز به آسانی هک می شود. با این حال بهتر است جانب احتیاط را رعایت کرده و این قابلیت امنیتی را برای اکانت خود فعال کنید.

 

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone