🧑🏻‍🔧تعمیرات جارو برقی سام در شهر پارس آباد استان اردبیل✔️|02143840☎️


تعمیرات جارو برقی سام در شهر پارس آباد استان اردبیل


انواع خدمات مشاوره و تعمیر جارو برقی در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های جارو برقی نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر جارو برقی دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: نحوه پرداخت هزینه تعمیرات به چه صورت میباشد؟
    پاسخ: شما میتوانید از طریق دستگاه کارتخوان یا انتقال وجه با همراه بانک و همچنین به صورت نقد هزینه تعمیر را پرداخت نمایید.
  2. سوال: تمیز نشدن سطوح در جاروبرقی به چه دلیل میباشد؟
    پاسخ: دلایل مختلفی مانند خرابی موتور، خرابی دیگ جاروبرقی میتواند باعث شود که میزان کشش دستگاه کم شود.
  3. سوال: آیا تکنسین که مراجعه میکند قطعات مورد نیاز برای تعمیر جاروبرقی را همراه خود دارد؟
    پاسخ: تکنسین های ما قطعاتی که خرابی آن ها بیشتر رخ میدهد را همراه خود دارند و در صورتی که قطعه همراه تکنسین نباشد امکان ارسال قطعه مورد نیاز با پیک وجود دارد.
  4. سوال: وظیفه موتور در جاروبرقی چیست؟
    پاسخ: ایجاد مکش و کارکردن جاروبرقی به موتور وابسته است.
  5. سوال: تعمیراتی که برای دستگاه من انجام میشود ضمانت هم دارد؟
    پاسخ: بله، تمام تعمیرات انجام شده توسط همکاران ما دارای 90 روز ضمانت میباشد.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 23644.html
۹ اسفند ۱۴۰۱

ایستر اگ اختصاصی گوگل به مناسبت 80 سالگی فیلم کلاسیک جادوگر شهر اُز

در روز 25 آگوست سال 1939 فیلم معروف « جادوگر شهر از » (Wizard of Oz) برای اولین بار در تماشاخانه‌ها به نمایش در آمد. با این حساب 80 سال از اولین نمایش این فیلم ...

در روز 25 آگوست سال 1939 فیلم معروف « جادوگر شهر از » (Wizard of Oz) برای اولین بار در - تعمیرات جارو برقی سام در شهر پارس آباد استان اردبیل - تماشاخانه‌ها به نمایش در آمد. با این حساب 80 سال از اولین نمایش این فیلم کلاسیک می‌گذرد و گوگل به همین مناسبت - تعمیرات جارو برقی سام در شهر پارس آباد استان اردبیل - تصمیم گرفته یک ایستر اگ مخصوص برای آن در - تعمیرات جارو برقی سام در شهر پارس آباد استان اردبیل - صفحه - تعمیرات جارو برقی سام در شهر پارس آباد استان اردبیل - جستجویش بگنجاند.

برای دیدن ایستر اگ گوگل به قسمت سرچ این وبسایت بروید و عبارت The Wizard of Oz را جستجو کنید. وقتی که نتایج جستجو نمایش داده شد یک جفت صندل قرمز جواهرنشان می‌بینید که اگر روی آن کلیلک کنید سه بار به هم برخورد کرده و صدای «جودی گارلند» را می‌شنوید: «هیچ جایی مثل خونه نمی‌شه». بعد هم صفحه شروع به چرخیدن می‌کند طوری که انگار نتایج جستجویتان در یک گردباد گرفتار شده‌اند.

تعمیرات جارو برقی سام در شهر پارس آباد استان اردبیل

اما ایستر اگ گوگل به همین جا ختم نمی‌شود. وقتی که گردباد از حرکت ایستاد محتویات صفحه نتایج جستجو رنگ‌هایشان را از دست داده - تعمیرات جارو برقی سام در شهر پارس آباد استان اردبیل - و به صورت سیاه و سفید در می‌آیند. در همان نقطه‌ای که صندل‌های جواهرنشان - تعمیرات جارو برقی سام در شهر پارس آباد استان اردبیل - قرار داشتند یک گردباد ظاهر می‌شود و اگر روی آن کلیک کنید مجددا صدای جودی گارلند را می‌شنوید که خاله - تعمیرات جارو برقی سام در شهر پارس آباد استان اردبیل - ام (Auntie Em) را صدا می‌کند. این بخش از ایستر - تعمیرات جارو برقی سام در شهر پارس آباد استان اردبیل - اگ گوگل به آغاز و پایان فیلم اشاره دارد که به صورت سیاه و سفید به تماشاچیان نمایش داده می‌شد.

با اینکه این فیلم یک عنوان کلاسیک به حساب می‌آید اما در باکس آفیس باعث شد کمپانی سازنده‌اش یعنی MGM مبلغی در حدود 1 میلیون و 200 هزار دلار ضرر کند. در واقع سال 1956 بود که جادوگر شهر از در تلویزیون به نمایش در آمد و به یک فیلم پر طرفدار تبدیل شد و در شب پخش آن 53 درصد از مخاطبان تلویزیون آمریکا پای تماشای - تعمیرات جارو برقی سام در شهر پارس آباد استان اردبیل - آن نشستند.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
کاربر مهرزاد نوشته شده درتاریخ 1402/08/21
خوب هستید؟ احیانا محمدرضالو پارس آباد سرویس دهی دارید
پاسخ: بله در محمدرضالو شهر پارس آباد خدمات دهی داریم. لطفا با تلفن مرکز استان تماس بگیرید و یا با تلفن مرکز تهران تماس بگیرید.



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone