🧑🏻‍🔧تعمیرات مایکروفر ناسیونال در شهر علی آباد کتول استان گلستان✔️|02143840☎️


تعمیرات مایکروفر ناسیونال در شهر علی آباد کتول استان گلستان


انواع خدمات مشاوره و تعمیر مایکروفر در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های مایکروفر نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر مایکروفر دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: آیا محکم بستن درب مایکروفر به دستگاه آسیب میزند؟
    پاسخ: محکم بسته شدن در مایکروویو میتواند باعث خرابی میکرویوییچ درب و یا شکستن زبانه درب دستگاه بشود.
  2. سوال: ترانس در ماکروویو چه نقشی را ایفا میکند؟
    پاسخ: ترانس مایکروفر یک مبدل الکترونیکی میباشد که ولتاژ 220 ورودی را به 2100 ولت تبدیل نموده و آن را به خازن دستگاه میرساند.
  3. سوال: علت خرابی مگنترون مایکروفر چیست؟
    پاسخ: خرابی مگنترون میتواند در اثر استفاده از ظروف فلزی و یا استفاده طولانی مدت از برنامه مایکرو بوجود آید.
  4. سوال: دلایل خرابی المنت مایکروفر را بنویسید؟
    پاسخ: المنت مایکروفر بر اساس کثیفی و گرفتن چربی و یا عوامل بیرونی ممکن است دچار آسیب شود و باید توسط تعمیرکار بررسی شود.
  5. سوال: آیا نوسانات برقی از دلایل خرابی مگنترون مایکروفر است؟
    پاسخ: خیر، نوسانات برقی نمیتواند آسیبی به مگنترون برساند زیرا مگنترون مستقیما با برق ورودی ارتباطی ندارد.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 41596.html
۲۱ بهمن ۱۴۰۱

تست مقاومت نوکیا 8، از حفظ میراث موبایل های پیشین نوکیا حکایت دارد [تماشا کنید]

موبایل های قدیمی نوکیا، به طرز اغراق آمیزی همواره به خاطر بدنه مقاوم شان شهرت داشتند. اما آیا موبایل های جدید برند نوکیا که حالا تبدیل به اسمارت فون های اندرویدی شده اند نیز این ...

موبایل های قدیمی نوکیا، به طرز اغراق آمیزی همواره به خاطر بدنه مقاوم شان شهرت داشتند. اما آیا موبایل های جدید برند نوکیا که حالا تبدیل به اسمارت فون های اندرویدی شده اند نیز این ویژگی را از پیشینیان خود به ارث برده اند؟ اگر به سراغ تست مقاومت نوکیا 6 برویم، پاسخ این سوال قطعاً مثبت است.

اما - تعمیرات مایکروفر ناسیونال در شهر علی آباد کتول استان گلستان - این موضوع درباره پرچمدار نوکیا 8 هم صادق است؟ برای آگاهی از میزان مقاومت این دستگاه، کانال یوتوب JerryRigEverything به سراغ این اسمارت فون تازه رفته و مثل همیشه، به شکنجه آن با سوزاندن نمایشگر، ایجاد خط و خش روی دیسپلی و بدنه و در نهایت تلاش برای شکاندن کمر - تعمیرات مایکروفر ناسیونال در شهر علی آباد کتول استان گلستان - آن پرداخته است.

در صورتی که قادر به تماشای ویدیوی بالا نیستید، نتایج تست مقاومت به صورت خلاصه به این شرح است. شیشه جلویی، به همان آسانی که از گوریلا گلس 5 انتظار دارید آثار خط و خش را روی خود حفظ می کند و از این لحاظ، جایی برای - تعمیرات مایکروفر ناسیونال در شهر علی آباد کتول استان گلستان - تعجب نیست. به همین شکل، - تعمیرات مایکروفر ناسیونال در شهر علی آباد کتول استان گلستان - وقتی نمایشگر را در معرض آتش قرار می دهید، پیکسل - تعمیرات مایکروفر ناسیونال در شهر علی آباد کتول استان گلستان - ها بعد از 10 ثانیه سیاه می شوند - تعمیرات مایکروفر ناسیونال در شهر علی آباد کتول استان گلستان - اما از آن جایی که با یک پنل LCD طرف هستیم، با کنار گذاشتن آتش، نمایشگر به حالت عادی باز - تعمیرات مایکروفر ناسیونال در شهر علی آباد کتول استان گلستان - می گردد.

بخش پشتی دستگاه، از جنس آلومینیوم است و به همین خاطر، با تیغه ای تیز به راحتی آسیب می بیند. دوربین اصلی هم با شیشه محافظت می شود و به همین خاطر، مثل پلاستیک به راحتی خط نمی افتد. در نهایت نکته مهم آن است که نوکیا 8 چه از پشت و چه از جلو، خم نمی شود. این در حالی است که HMD از آلومینیوم سری 6000 استفاده کرده؛ همان آلومینیومی که اپل را مجبور کرد برای جلوگیری از خم شدن دستگاه هایش به آلومینیوم سری 7000 روی بیاورد. تا به این لحظه، به نظر می رسد میراث - تعمیرات مایکروفر ناسیونال در شهر علی آباد کتول استان گلستان - نوکیا باقی مانده است.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone