🧑🏻‍🔧تعمیرات لباسشویی هاردستون در شهر تایباد استان خراسان✔️|02143840☎️


تعمیرات لباسشویی هاردستون در شهر تایباد استان خراسان


انواع خدمات مشاوره و تعمیر لباسشویی در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های لباسشویی نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر لباسشویی دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: در صورتی که پس از تعمیر، ماشین لباسشویی مجدد خراب شود، باید دوباره هزینه پرداخت کنم؟
    پاسخ: در صورتی که خرابی لباسشویی شما در بازه گارانتی سه ماهه تعمیرات باشد و خرابی ایجاد شده مجدد در همان قسمتی باشد که قبلا تعمیر شده، نیازی به پرداخت هزینه نیست.
  2. سوال: هزینه تعمیر لباسشویی من چقدر می شود؟
    پاسخ: ماشین لباسشویی باید در ابتدا توسط تکنسین متخصص بررسی شده و پس از آن هزینه تعمیر آن به شما اعلام میگردد.
  3. سوال: فضای داخلی لباسشویی هر چندوقت یکبار باید تمیز شود؟
    پاسخ: هر 3 ماه یک بار لازم است فضای داخلی لباسشویی تمیز شود.
  4. سوال: علت تمیز نشدن لباسها در لباسشویی چیست؟
    پاسخ: دلایل مختلفی مانند استفاده از مایع نامناسب، خرابی پمپ تخلیه، خرابی المنت میتواند علت تمیز نشدن لباسها در لباسشویی باشد.
  5. سوال: علت سوختن پمپ تخلیه لباسشویی چیست؟
    پاسخ: گیر کردن شی خارجی داخل در پمپ و استفاده نامناسب از دستگاه میتواند عامل خرابی پمپ تخلیه باشد.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 28913.html
۴ اسفند ۱۴۰۱

کارت گرافیک میان رده GTX 1660 انویدیا معرفی شد

پس از معرفی GTX 1660 Ti در اوایل اسفند، حالا انویدیا از کارت گرافیک میان رده GTX 1660 برای کامپیوترهای دسکتاپ رونمایی کرده است. در مقایسه با نسخه Ti، مدل جدید نسخه ضعیف تری محسوب ...

پس از معرفی GTX 1660 Ti در اوایل اسفند، حالا انویدیا از کارت گرافیک میان رده GTX - تعمیرات لباسشویی هاردستون در شهر تایباد استان خراسان - 1660 برای کامپیوترهای - تعمیرات لباسشویی هاردستون در شهر تایباد استان خراسان - دسکتاپ رونمایی کرده است.

در مقایسه - تعمیرات لباسشویی هاردستون در شهر تایباد استان خراسان - با نسخه Ti، مدل جدید نسخه ضعیف تری محسوب می شود و البته قیمت پایین تری - تعمیرات لباسشویی هاردستون در شهر تایباد استان خراسان - هم دارد. به گفته انویدیا این کارت گرافیک به طور متوسط 35 درصد کارایی بالاتری در مقایسه با GTX - تعمیرات لباسشویی هاردستون در شهر تایباد استان خراسان - 1060 قدیمی تر با 3 گیگابایت رم و در رزولوشن تصویر 1080p دارد. در مقایسه با GTX 960 که دو نسل قدیمی تر به حساب می آید هم 130 درصد کارایی بالاتری را ارائه می دهد.

کارت گرافیک GTX 1660 مشابه با نسخه Ti و کارت های سری RTX 20 بر - تعمیرات لباسشویی هاردستون در شهر تایباد استان خراسان - اساس معماری تورینگ ساخته شده است. در مقایسه با مدل های سری RTX 20، ردیابی پرتو و نمونه برداری مبتنی بر یادگیری عمیق (DLSS) در این محصول جایی ندارد.

تعمیرات لباسشویی هاردستون در شهر تایباد استان خراسان

در مقایسه با مدل Ti هم - تعمیرات لباسشویی هاردستون در شهر تایباد استان خراسان - شاهد تضعیف برخی قابلیت ها هستیم. با اینکه کارت گرافیک GTX 1660 مشابه با برادر گران قیمت تر خود از پردازشگر گرافیکی TU116 بهره می برد اما تعداد هسته های کودا از 1536 به 1408 کاهش یافته است. در عین حال رم گرافیکی 6 گیگابایتی GDDR5 (به جای مدل GDDR6 در نسخه Ti) با کاهش سرعت 4 گیگاهرتزی (8 گیگاهرتز در مقابل 12 گیگاهرتز) روبرو شده است. پهنای باند حافظه  هم در مدل اخیر از 288.1 به 192 گیگابایت در ثانیه کاهش یافته است.

البته میزان حافظه گرافیکی همچنان 6 گیگابایت باقی مانده است. سرعت پردازشگر گرافیکی که در - تعمیرات لباسشویی هاردستون در شهر تایباد استان خراسان - مدل Ti برابر - تعمیرات لباسشویی هاردستون در شهر تایباد استان خراسان - 1500 مگاهرتز بود حالا به 1530 مگاهرتز رسیده. سرعت بوست هم از 1770 مگاهرتز در مدل TI به 1785 مگاهرتز افزایش یافته است. البته این سرعت ها نرخ های پایه انویدیا است و تولید کننده ها می توانند این مقادیر را تا حد اندکی افزایش دهند.

کارت گرافیک GTX 1660 برچسب قیمت - تعمیرات لباسشویی هاردستون در شهر تایباد استان خراسان - 219 دلاری خورده و هم اکنون عرضه آن از طریق شرکای انویدیا از جمله ایسوس، کالرفول، گِینوارد، گیگابایت، ام اس آی، پلیت، زوتاک، EVGA - تعمیرات لباسشویی هاردستون در شهر تایباد استان خراسان - آغاز شده است.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone