تعمیرات یخچال الکترو استیل در شهر سرپل ذهاب استان کردستان


انواع خدمات مشاوره و تعمیر یخچال در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های یخچال نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر یخچال دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: چه ضمانتی بابت حفظ حریم شخصی من وجود دارد؟
    پاسخ: تمامی تعمیرکاران ما مدارک تایید شده از مراجع نظارتی و انتظامی را داشته و دوره های ارتباط موثر با مشتری را گذرانده اند.
  2. سوال: آیا تکنسین قبل از مراجعه با من هماهنگ میکند؟
    پاسخ: تمام تکنسین ها قبل از مراجعه با شما تماس گرفته و زمان مراجعه را با شما هماهنگ مینمایند.
  3. سوال: شیب محل نصب یخچال چقدر باید باشد؟
    پاسخ: حداکثر شیب مجاز برای محل نصب یخچال 5 درجه میباشد.
  4. سوال: دلیل خرابی شیربرقی یخچال چیست؟
    پاسخ: رسوب بیش از اندازه آب ، تعویض دیر هنگام فیلتر تصفیه آب یخچال ، فشار بیش از حد آب ، فشار خیلی کم آب و یا نوسانات برقی و خرابی برد الکترونیکی یا نشتی آب از شلنگ ها میتواند باعث آسیب به شیربرقی یخچال گردد.
  5. سوال: علت پاره شدن شلنگ یخچال چیست؟
    پاسخ: معمولا پاره شدن شلنگ های یخچال باعث ایجاد نشتی از یخچال میگردد. علت پاره شدن شلنگ یخچال میتواند به دلیل کشیده شدن یا یک ضربه بیرونی و اجسام نوک تیز دچار پارگی شود ، اما در بسیاری از موارد تعویض دیرتر از موعد فیلتر تصفیه آب ، کثیفی کندانسور و گرمای بیش از اندازه موتور ، رسوب زیاد آب یا فشار بیش از اندازه آب محل نصب یخچال میتواند باعث پارگی یا سوراخ شدن شلنگ یخچال شود.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 38960.html
۲۴ بهمن ۱۴۰۱

معرفی اپ Finger Scanner Gestures؛ کنترل اندروید با ژست های حسگر اثر انگشت

در دورانی به سر می بریم که حسگر اثر انگشت دیگر یک خصوصیت مختص به موبایل های پرچمدار نیست و وجود آن در دیوایس های میان رده و اقتصادی هم ضروری به نظر می رسد. ...

در دورانی به سر می بریم که حسگر - تعمیرات یخچال الکترو استیل در شهر سرپل ذهاب استان کردستان - اثر انگشت دیگر یک خصوصیت مختص به موبایل های پرچمدار نیست و وجود آن در دیوایس های میان رده و اقتصادی هم ضروری به نظر می رسد. خوشبختانه به کارگیری این حسگرها در تلفن های هوشمند جدید روز به روز - تعمیرات یخچال الکترو استیل در شهر سرپل ذهاب استان کردستان - فراگیر تر می شود و همین فرصتی برای توسعه دهندگان خلاق فراهم می کند که از این ویژگی برای مقاصدی فراتر از باز کردن قفل صفحه استفاده کنند.

یکی از کاربردهای خوب حسگر اثر انگشت که یکی دو سالی است مورد توجه توسعه دهندگان اندروید قرار گرفته، استفاده از آن - تعمیرات یخچال الکترو استیل در شهر سرپل ذهاب استان کردستان - برای کنترل سیستم عامل است. به لطف پشتیبانی این حسگرها از ژست حرکتی، کاربران می توانند با کشیدن انگشت - تعمیرات یخچال الکترو استیل در شهر سرپل ذهاب استان کردستان - روی حسگر راحت تر از گذشته بعضی کارهایشان را در موبایل انجام بدهند.

اپلیکیشن Finger Scanner Gestures هم به عنوان یک محصول شخص ثالث، به شما اجازه می دهد که کنترل بعضی فرمان ها را از طریق ژست حرکتی روی حسگر اثر انگشت در دست بگیرید.

تعمیرات یخچال الکترو استیل در شهر سرپل ذهاب استان کردستان

این اپلیکیشن سه مگابایتی پس از نصب و گرفتن مجوزهای لازم، - تعمیرات یخچال الکترو استیل در شهر سرپل ذهاب استان کردستان - اجازه می دهد که با چند ژست حرکتی ساده (و قابل شخصی سازی) روی حسگر کارهای زیر را انجام بدهید: بازگشایی مجدد صفحه خانه، باز کردن لیست اپلیکیشن های اخیر، پایین کشیدن نوار ابزار، دسترسی به نوار تنظیم صدا، باز کردن اپلیکیشن ها، گرفتن اسکرین شات و چند کار دیگر که در تنظیمات کنترل کاملی - تعمیرات یخچال الکترو استیل در شهر سرپل ذهاب استان کردستان - روی آن ها دارید.

دستورات ساده اند؛ اما انجامشان با حسگر اثر انگشت (خصوصا اگر جلوی دستگاه قرار - تعمیرات یخچال الکترو استیل در شهر سرپل ذهاب استان کردستان - گرفته باشد) به شدت آسان و لذت بخش است. مثلا می توانید تعیین کنید که با یک سوایپ سریع - تعمیرات یخچال الکترو استیل در شهر سرپل ذهاب استان کردستان - به سمت بالا روی حسگر اپلیکیشن تلگرام باز شود یا صرفا با لمس کوتاه، بتوانید از صفحه اسکرین شات بگیرید.

Finger Scanner Gestures یک سری تنظیمات اضافی مثل فعالسازی ویبره موقع لمس حسگر را هم در اختیارتان قرار داده تا احساس بهتری از کار با حسگر داشته باشید. تمام فرمان های اپلیکیشن کاربردی هستند و تسلط بالایی بر موبایل را برایتان فراهم می کنند، هر چند تعداد و تنوع این فرمان ها می توانست - تعمیرات یخچال الکترو استیل در شهر سرپل ذهاب استان کردستان - بیشتر از - تعمیرات یخچال الکترو استیل در شهر سرپل ذهاب استان کردستان - این باشد.

تعداد محدود فرمان های قابل - تعمیرات یخچال الکترو استیل در شهر سرپل ذهاب استان کردستان - انجام جزو معدود ایراداتی است که در اپ Finger Scanner Gestures شاهد هستید، هر چند که مشکلات دیگری مثل عدم پشتیبانی از بعضی دیوایس ها هم در - تعمیرات یخچال الکترو استیل در شهر سرپل ذهاب استان کردستان - آن دیده - تعمیرات یخچال الکترو استیل در شهر سرپل ذهاب استان کردستان - می شود.

Finger Scanner Gestures فقط - تعمیرات یخچال الکترو استیل در شهر سرپل ذهاب استان کردستان - از موبایل هایی پشتیبانی می کند که کارخانه سازنده آن API حسگر اثر انگشت خود را در اختیار توسعه دهندگان قرار داده باشد. همچنین اندروید 6.0 مارشملو یا نسخه های جدیدتر جزو ضروریات اجرای اپ در دیوایس های اندرویدی ذکر شده.

اما خوشبختانه با توجه به نظرات کاربران، به نظر می رسد که تقریبا تمام دیوایس های واجد شرایط بالا به خوبی از پس اجرای این اپلیکیشن بر می آیند. بنابراین اگر - تعمیرات یخچال الکترو استیل در شهر سرپل ذهاب استان کردستان - شرایطی که گفتیم را دارید و می خواهید که از دسترسی به تنظیمات اندروید لذت بیشتری ببرید، نصب و تجربه Finger Scanner Gestures از آن دست تصمیماتی است که مطمئنا از گرفتن آن خوشحال خواهید شد.

این اپلیکیشن را می توانید همین حالا و به رایگان از گوگل پلی دانلود کنید.

تعمیرات یخچال الکترو استیل در شهر سرپل ذهاب استان کردستان

Finger Scanner Gestures

سازنده: TTH Studios قیمت: 0 دسته بندی:
سیستم عامل: اندروید حجم: 3.3 مگابایت زبان:
اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone