🧑🏻‍🔧تعمیرات اجاق گاز و فر پادیسان در شهر شبستر استان آذربایجان شرقی✔️|02143840☎️


تعمیرات اجاق گاز و فر پادیسان در شهر شبستر استان آذربایجان شرقی


انواع خدمات مشاوره و تعمیر اجاق گاز و فر در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های اجاق گاز و فر نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر اجاق گاز و فر دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: علت دود کردن شعله فر و اجاق گاز چیست؟
    پاسخ: شعله ها در هنگام بد سوختن ممکن است دود کنند که از عوامل آن میتوان به گرفتگی خروجی ها، وجود چربی و ذرات و ... اشاره کرد.
  2. سوال: علت فیوز پراندن اجاق گاز و فر چسیت؟
    پاسخ: در فر یا اجاق های برقی یا هر وسیله برقی دیگر سیب در برد های الکترونیکی و اسیب در سیم ها و اتصالات ممکن است باعث پریدن فیوز شود.
  3. سوال: اجاق گاز و فر من روشن نمی شود اشکال از چیست؟
    پاسخ: روشن نشدن اجاق گاز و فر به عوامل متعددی از جمله قطعی گاز، خرابی ترموکوبل، جرقه زن، ولوم ها، گرفتگی شعله ها و ... دارد که باید توسط تعمیرکار متخصص اجاق گاز بررسی گردد.
  4. سوال: وظیفه فن خنک کننده در فر چیست؟
    پاسخ: فن خنک کنده فر برای خنک کردن فر و جلوگیری ایجاد و نشت گرما به درون خانه است.
  5. سوال: آیا تعمیرکار بدون هماهنگی با من مراجعه میکند؟
    پاسخ: خیر، تمام تکنسین ها قبل از مراجعه با شما تماس گرفته و زمان مراجعه را با شما هماهنگ مینمایند.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 43961.html
۱۹ بهمن ۱۴۰۱

گوگل بخش اعظم شکایت پتنتی خود را از اوبر پس گرفت

مدتی پیش بود که Waymo، کسب و کار اتومبیل های خودران گوگل، از اوبر که بزرگترین شرکت اینترنتی سفارش تاکسی در جهان به حساب می آید، به دلیل نقض پتنت های گوگل در توسعه سیستم رادار نوری ...

مدتی پیش بود که Waymo، کسب و کار اتومبیل های خودران گوگل، از اوبر که - تعمیرات اجاق گاز و فر پادیسان در شهر شبستر استان آذربایجان شرقی - بزرگترین شرکت اینترنتی سفارش تاکسی در جهان به حساب می آید، به دلیل نقض پتنت های گوگل در توسعه سیستم رادار نوری اسپایدر شکایت کرده بود.

 

اما حالا خبر می رسد که اوبر از توسعه دادن این دستگاه منصرف شده و در نتیجه، با گوگل توافق کرده که از ادامه ی روند شکایت قضایی انصراف دهد.

ظاهراً گوگل در مورد ۳ - تعمیرات اجاق گاز و فر پادیسان در شهر شبستر استان آذربایجان شرقی - پتنت از ۴ پتنت موجود در این پرونده عجله کرده و قادر نیست کپی برداری اوبر را ثابت کند، در نتیجه ترجیح می دهد به هزینه های قابل توجه شکایت قضایی پایان دهد.

هرچند هر دو - تعمیرات اجاق گاز و فر پادیسان در شهر شبستر استان آذربایجان شرقی - شرکت رسیدن به توافق را یک پیروزی برای خود تعبیر کرده اند، اما سخنگوی اوبر می گوید گوگل در این پرونده ضعف خود را نمایان کرده - تعمیرات اجاق گاز و فر پادیسان در شهر شبستر استان آذربایجان شرقی - و در نهایت مجبور شده اعتراف کند رادار نوری اوبر از آنها کاملاً متفاوت است.

ویمو از طرف دیگر می گوید موفق شده اوبر را از ادامه توسعه یکی از رادارهای نوری به نام اسپایدر منصرف کند و این موضوع نشان می دهد شکایت از گوگل بدون پایه و اساس نبوده است.

گوگل ضمناً اعتقاد دارد اوبر بخشی از اسرار تجاری این شرکت را هم در حوزه رادارهای نوری سرقت کرده و پس از توافق در مورد پتنت ها، حالا این موضوع باید در دادگاه بررسی شود.

البته موارد مورد مناقشه در ابتدا بالغ بر ۱۰۰ مورد بوده که دو شرکت تا امروز در مذاکرات خود موفق شده اند در مورد ۳۰ نمونه از آنها توافق کنند. قاضی دادگاه هم پیشنهاد کرده که ویمو تعداد موارد باقی مانده را به ۱۰ رسانده و - تعمیرات اجاق گاز و فر پادیسان در شهر شبستر استان آذربایجان شرقی - سپس پرونده را تحویل نهاد قضایی دهد.

بازار خودروهای بدون راننده آنقدر جذاب است که حتی اپل را هم به سوی خود کشانده است، پس تعجبی ندارد که شرکت های بزرگ مثل گوگل و اوبر در تلاش باشند - تعمیرات اجاق گاز و فر پادیسان در شهر شبستر استان آذربایجان شرقی - از امروز سهم خود را - تعمیرات اجاق گاز و فر پادیسان در شهر شبستر استان آذربایجان شرقی - در این حوزه حفظ کرده و در آینده بخش بیشتری از این بازار به سرعت در حال گسترش در اختیار داشته باشند.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
کاربر شیده نوشته شده درتاریخ 1402/08/20
روزتون بخیر جسارتا تعمیرگاه شما آیا چمران شبستر کار انجام میده
پاسخ: بله در چمران شهر شبستر خدمات دهی داریم. لطفا با تلفن مرکز استان تماس بگیرید و یا با تلفن مرکز تهران تماس بگیرید.



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone