🧑🏻‍🔧تعمیرات مایکروفر بوش در شهر نمک آبرود استان مازندران✔️|02143840☎️


تعمیرات مایکروفر بوش در شهر نمک آبرود استان مازندران


انواع خدمات مشاوره و تعمیر مایکروفر در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های مایکروفر نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر مایکروفر دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: آیا خالی روشن کردن مایکروفر ایراد دارد؟
    پاسخ: در صورتی که مایکروفر خالی روشن شود اشعه لیزر به آنتن مگنترون برگشته و دچار جرقه و آسیب میگردد. جدا از خالی روشن کردن مایکروفر خودداری کنید.
  2. سوال: به چه علت موقع روشن شدن مایکروفر فیوز میپرد؟
    پاسخ: اتصالی داخلی مایکروفر از جمله در قسمت میکروسوییچ های درب یا خرابی قسمت های ولتاژ دستگاه میتواند باعث پریدن فیوز شود.
  3. سوال: مایکروویو هرچند وقت یکبار باید سرویس شود؟
    پاسخ: ماکروفر باید به طور سالیانه سرویس و فیلتر اشعه و عایق میکای آن تعویض شود.
  4. سوال: قطعه سنسور وزن چه نقشی در مایکروفر دارد؟
    پاسخ: سنسور وزن ماکروفر، وزن مواد داخل ماکروفر را محاسبه میکند و برای برنامه هایی مانند دیفراست از اطلاعات داده شده توسط سنسور وزن استفاده میکند.
  5. سوال: آیا میتوان داخل مایکروفر ظرف فویل آلومینیومی قرار داد؟
    پاسخ: استفاده از ظروف فویلی ممکن است باعث ایجاد جرقه و آسیب دیدن مگنترون و یا آتش سوزی مایکروفر شود. حتما از گذاشتن ظروف آلومینیومی و فلزی داخل مایکروفر خودداری نمایید.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 29044.html
۳ اسفند ۱۴۰۱

وقتی ترامپ مدیرعامل اپل را «تیم اپل» خطاب می‌کند [تماشا کنید]

ظاهرا دونالد ترامپ پس از سال‌ها فعالیت در حوزه تجارت هنوز نام کامل مدیرعامل اپل یعنی تیم کوک را نمی‌داند و طی مراسمی او را «تیم اپل» خطاب کرده است. با مشاهده ویدیو در ابتدا ...

ظاهرا دونالد ترامپ پس از سال‌ها فعالیت در حوزه تجارت هنوز نام کامل - تعمیرات مایکروفر بوش در شهر نمک آبرود استان مازندران - مدیرعامل اپل یعنی تیم کوک را نمی‌داند و طی مراسمی او را «تیم اپل» خطاب کرده است.

با - تعمیرات مایکروفر بوش در شهر نمک آبرود استان مازندران - مشاهده ویدیو در ابتدا گمان می‌کنید که در واقع ترامپ قصد داشته به صورت خودمانی مدیرعامل اپل را با اسم کوچک خود یعنی «تیم» صدا بزند اما تمام شدن جمله ترامپ بعد از گفتن اپل این فرضیه را به طور کامل رد می‌کند.

از زمان به قدرت رسیدن ترامپ، یکی از وعده‌های اصلی او کشاندن تولیدات کمپانی‌های آمریکایی از کشورهایی مانند چین به داخل همین کشور بوده و او در گفتگو با مدیرعامل اپل نیز به همین نکته اشاره کرد: «تیم، - تعمیرات مایکروفر بوش در شهر نمک آبرود استان مازندران - شما باید شروع به انجام‌ کارها در همین جا (آمریکا) کنید و شما واقعا سرمایه‌گذاری بسیار بزرگی را در داخل کشور ما انجام داده‌اید و ما از آن قدردانی می‌کنیم، تیم اپل.»

ترامپ - تعمیرات مایکروفر بوش در شهر نمک آبرود استان مازندران - سابقه‌ای طولانی در - تعمیرات مایکروفر بوش در شهر نمک آبرود استان مازندران - انجام چنین - تعمیرات مایکروفر بوش در شهر نمک آبرود استان مازندران - اشتباهاتی دارد. او پیش از این هم خبر ساخت تعدادی جت جنگی با نام F-52 را داده بود که تنها در بازی Call of Duty: Advanced Warfare می توان آن را پیدا کرد. در همین راستا، ترامپ سال گذشته کشور نامبیا را یک سرزمین خیالی دانسته و کلماتی با املای اشتباه را در توییتر پست کرده بود.

دشوار است که بگوییم چرا این اتفاق رخ داد. آیا او نام کوک را فراموش کرده بود یا رییس جمهور آمریکا قصد دارد با استفاده از نام کمپانی‌ها از افراد مرتبط با آن‌ها یاد کند. بعضی‌ها حتی احتمال بازی با کلمات برای گذاشتن تاثیر روانی روی - تعمیرات مایکروفر بوش در شهر نمک آبرود استان مازندران - کوک از سمت ترامپ را رد نمی‌کنند.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone