🧑🏻‍🔧تعمیرات پکیج بوتان در شهر کلاردشت استان مازندران✔️|02143840☎️


تعمیرات پکیج بوتان در شهر کلاردشت استان مازندران


انواع خدمات مشاوره و تعمیر پکیج در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های پکیج نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر پکیج دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: منبع انبساط پکیج چیست؟
    پاسخ: محفظه ای برای نگهداری اب با دما بالا است.
  2. سوال: وظیفه و کاربرد فلوسوئیچ یا فلومتر پکیج چیست؟
    پاسخ: با باز شدن آب گرم و رد شدن جریان آب از داخل فلومتر مدار قطعه بسته می‌شود و پکیج وارد مراحل بعد می شود.
  3. سوال: چرا پکیج من ارور می دهد؟
    پاسخ: به دلیل وجود برد در پیکج هر ایرادی در هر قسمتی ممکن است اروری را در برد ایجاد کند.
  4. سوال: خرابی شیر برقی پکیج به چه علت ایجاد میشود؟
    پاسخ: جرم گرفتن لوله ها و بار زیاد در پکیج میتواند باعث خراب شیربرقی بشود.
  5. سوال: بابت تعمیر پکیج چه هزینه ای دریافت می شود؟
    پاسخ: هزینه تعمیرات یا خدمات نیاز به بررسی اولیه دستگاه توسط کارشناس را داراد و کارشناس بعد از بررسی اولیه هزینه تعمیر دستگاه را به شما اعلام خواهد کرد.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 12285.html
۲۰ اسفند ۱۴۰۱

گوگل پس از یک وقفه طولانی آپدیت مجدد اپ‌های iOS خود را از سر گرفت

گوگل پس از یک وقفه طولانی مدت در چند روز اخیر به‌روزرسانی مجدد تعداد زیادی از اپلیکیشن‌های iOS خود را از سر گرفت. این وقفه به خاطر عدم تطبیق اپلیکیشن‌های گوگل با مقررات جدید اپ ...

گوگل پس از یک وقفه طولانی مدت در چند روز اخیر به‌روزرسانی مجدد - تعمیرات پکیج بوتان در شهر کلاردشت استان مازندران - تعداد زیادی از اپلیکیشن‌های iOS خود را از سر گرفت. این وقفه به خاطر عدم تطبیق اپلیکیشن‌های گوگل با مقررات جدید اپ استور در زمینه ارائه برچسب‌های حریم خصوصی به وجود آمده بود. با این حال، هنوز اپ‌هایی مثل «سرچ»، «فوتوز»، «اسیستنت»، «مپس»، «پِی»، «کروم» و چند برنامه دیگر در صف انتظار قرار دارند.

مطابق مقررات جدید اپل، تا زمانی که توسعه‌دهندگان برچسب‌های حریم - تعمیرات پکیج بوتان در شهر کلاردشت استان مازندران - خصوصی را به اپ‌های خود اعمال نکرده باشند، نمی‌توانند برنامه‌ها را آپدیت کنند. این اتفاق مانع از به‌روزرسانی شمار زیادی از اپلیکیشن‌های محبوب گوگل برای مدتی طولانی‌تر از حد معمول شده بود. انتشار آپدیت‌های کوچک به منظور رفع باگ‌ها و مشکلات مختلف معمولا برای شرکتی در حد و اندازه گوگل بر اساس یک برنامه زمانی منظم انجام می‌شد. - تعمیرات پکیج بوتان در شهر کلاردشت استان مازندران - ولی در چند وقت اخیر خیلی از - تعمیرات پکیج بوتان در شهر کلاردشت استان مازندران - اپلیکیشن‌ها از چرخه به‌روزرسانی خارج - تعمیرات پکیج بوتان در شهر کلاردشت استان مازندران - شدند. برای مثال، اپ جیمیل تقریبا سه ماه بود که آپدیت نشده بود.

اطلاعات گوگل نشان می‌دهد که اپلیکیشن‌های «اسلایدز»، «داکز»، «شیتز» و «کلندر» در طول چند روز اخیر آپدیت‌های جدید خود را دریافت کرده‌اند. فرآیند آپدیت مجدد - تعمیرات پکیج بوتان در شهر کلاردشت استان مازندران - برنامه‌هایی که به‌تازگی برچسب حریم - تعمیرات پکیج بوتان در شهر کلاردشت استان مازندران - خصوصی - تعمیرات پکیج بوتان در شهر کلاردشت استان مازندران - خود را گرفته‌اند از چند هفته پیش آغاز شده بود. این برنامه‌ها شامل «یوتیوب»، «یوتیوب تی‌وی»، «یوتیوب موزیک»، «گوگل تسکز» و «گوگل پادکستس» می‌شود.

تعمیرات پکیج بوتان در شهر کلاردشت استان مازندران

در حال حاضر اپلیکیشن‌های زیادی - تعمیرات پکیج بوتان در شهر کلاردشت استان مازندران - برچسب حریم خصوصی لازم برای اپ استور را دریافت کرده‌اند ولی لزوما آپدیت نشده‌اند. با این حال، - تعمیرات پکیج بوتان در شهر کلاردشت استان مازندران - مشخص نیست که چرا گوگل هنوز این برچسب را روی بعضی از اپ‌ها - تعمیرات پکیج بوتان در شهر کلاردشت استان مازندران - اعمال نکرده. پیش‌تر گفته شده بود که تاخیر در افزوندن برچسب‌های حریم خصوصی به خاطر وقفه زمانی ویرایش کدها - تعمیرات پکیج بوتان در شهر کلاردشت استان مازندران - در تعطیلات سالانه گوگل است. ولی با گذشت زمان مشخص شد که موضوع فراتر از این حرف‌هاست و گوگل رویکرد موشکافانه‌تری را برای اعمال برچسب‌های حریم خصوصی به برنامه‌های خود در نظر گرفته است.

گوگل اواسط ماه ژانویه در وبلاگ خود توضیح داد که اپ‌های iOS این شرکت همزمان با آپدیت خود برچسب‌های حریم خصوصی را دریافت می‌کنند. ولی به این ادعا آن چنان عمل نشد. برای مثال، جیمیل برچسب حریم خصوصی خود را در تاریخ ۲۲ فوریه دریافت کرد، اما تا همین چند روز پیش آپدیت نشده بود.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone