تعمیرات یخچال پروفایل در شهر شاهین دژ استان آذربایجان غربی


انواع خدمات مشاوره و تعمیر یخچال در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های یخچال نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر یخچال دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: آیا نصب یخچال در محیط های خیلی سرد یا خیلی گرم ایراد دارد؟
    پاسخ: دمای استاندارد محل نصب یخچال بین 5 تا 35 درجه سانتی گراد میباشد و نصب یخچال در محیط هایی با دمای کمتر یا بیشتر از دمای ذکر شده میتواند باعث آسیب به یخچال شود.
  2. سوال: آیا گاز یخچال خطرناک است؟
    پاسخ: در یخچال ها از گازهای متفاوتی استفاده میشود گاز R12 و R134 که گازهای زیر مجموعه فرئون بوده و اشتعالزا نمیباشد و خطر جانی ندارند اما برای محیط زیست در حجم بالا زیان بار هستند. اما گاز R600 زیرمجموعه گاز بوتان بوده و اشتعال زا میباشد و باید در هنگام تخلیه گاز یخچال نکات ایمنی را رعایت نمود. این گاز برای محیط زیست خطر کمتری دارد.
  3. سوال: چقدر طول میکشد تا تعمیرکار جهت رفع عیب مراجعه کند؟
    پاسخ: نهایتا پس از 60 دقیقه بعد از ثبت درخواست کارشناسان ما با شما تماس گرفته و جهت زمان مراجعه با شما هماهنگ میکنند.
  4. سوال: هزینه تعمیرات را چگونه باید پرداخت کنم؟
    پاسخ: همکاران ما معمولا همراه خود دستگاه کارتخوان دارند ، همچنین شما میتوانید از طریق درگاه پرداخت آنلاین و یا به صورت نقدی هزینه را پرداخت نمایید.
  5. سوال: تفاوت یخچال نوفراست با یخچال های قدیمی چیست؟
    پاسخ: در یخچال های قدیمی بعد از مدتی کارکرد در اواپراتور یخچال شاهد انباشته شدن حجم زیادی برفک بودیم و به تبع آن سرمای یخچال کاهش پیدا میکرد و برای حل این مشکل باید یخچال را برای مدتی از برق کشیده و اقدام به برفک زدایی مینمودیم. در یخچال های نوفراست عمل برفک زدایی به صورت مداوم و چندین بار در طول شبانه روز انجام شده و از انباشته شدن برفک جلوگیری مینماید. در این سیستم از المنت ، ترموفیوز و سنسور دیفراست اضافه شده که یک مجموعه هماهنگ با برد دستگاه هستند و برفک زدایی را به صورت اتوماتیک انجام میدهند.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 40368.html
۲۲ بهمن ۱۴۰۱

تاکنون حدود 40 میلیارد دلار بیت کوین از دست رفته است

همان طور که در گذشته های دور سکه های طلای بسیاری در کشتی های غرق شده به عمق اقیانوس ها رفته اند، در دهه اخیر نیز مقدار قابل توجهی از پول مجازی بیت کوین به ...

همان طور که در گذشته های دور سکه های طلای بسیاری در کشتی های غرق شده به عمق اقیانوس ها رفته اند، در دهه اخیر نیز مقدار قابل توجهی از پول مجازی بیت کوین به طرق مختلف گم شده است.

بر اساس آمارهای موجود، از 16.4 میلیون بیت کوینی که تا سال 2017 استخراج و وارد چرخه مبادلات شده، نزدیک به 3.8 میلیون واحد از دست رفته که با توجه به قیمت تقریبی بیش از 10500 دلار برای هر بیت کوین (در زمان نگارش مطلب)، تقریباً معادل مبلغ 40 میلیارد دلار خواهد شد.

بیت کوین را می توان به صورت آفلاین ذخیره کرد

شاید این سؤال برایتان پیش بیاید که پول مجازی چگونه گم شده و از دست می رود؟ باید بگوییم که یکی از ویژگی های بیت کوین، قابلیت - تعمیرات یخچال پروفایل در شهر شاهین دژ استان آذربایجان غربی - ذخیره سازی آفلاین آن است که تحت عنوان «Cold Storage» یا «انبار سرد» شناخته می شود. این ویژگی به مالک بیت کوین اجازه - تعمیرات یخچال پروفایل در شهر شاهین دژ استان آذربایجان غربی - می دهد پول مجازی خود را در یک حافظه فلش یا هارد دیسک اکسترنال ذخیره کند و بدین وسیله، آن را از خطر حملات سایبری حفظ نماید.

اما مشکل اینجاست که در صورت گم شدن یا خرابی حافظه جانبی مورد استفاده، پول مجازی هم از دست می رود که بر اساس تحلیل ها، بخش قابل توجهی از بیت کوین های گم شده از این طریق و توسط افرادی که در روزهای نخست معرفی پول مورد بحث آن را استخراج کرده و ذخیره نموده اند، از دست رفته است.

تعمیرات یخچال پروفایل در شهر شاهین دژ استان آذربایجان غربی

البته بنا به برخی تحلیل های محافظه کارانه، مقدار بیت کوین های گم شده بین 1.5 - تعمیرات یخچال پروفایل در شهر شاهین دژ استان آذربایجان غربی - تا 2.5 میلیون واحد تخمین زده شده که باز هم مبلغی در حدود 16 تا 26 میلیارد دلار خواهد بود. در ضمن 1 میلیون بیت کوین دیگر نیز متعلق به شخصیت مجازی «ساتوشی - تعمیرات یخچال پروفایل در شهر شاهین دژ استان آذربایجان غربی - ناکاموتو» است که به نوعی بنیان گذار بیت کوین بوده، و پس از استخراج مبلغ مذکور ناپدید شده است.

گفتنی است طبق گزارش مؤسسه تحلیلی «Chainalysis» تا کنون 2 درصد از کل بیت کوین های مبادله شده در سال 2017 نیز گم شده که به نظر می رسد با افزایش روزافزون قیمت این پول مجازی و مراقبت هرچه بیشتر صاحبان بیت کوین از دارایی خود، آمار از دست - تعمیرات یخچال پروفایل در شهر شاهین دژ استان آذربایجان غربی - رفتن پول مورد بحث روز به روز کاهش یابد.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone